Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #61 Del Skrevet 4. november 2009 Det er vel det mest tullete en mann kan være... Jeg ser hva du mener om (om sårbarhet), men jeg tror kanskje du må omformulere det til tegn på svakhet. Det er en veldig kraftig kvinne-avstøter, og en subtil forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #62 Del Skrevet 5. november 2009 penis! Bare om den er stor...ellers har den ingen funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaR Skrevet 5. november 2009 #63 Del Skrevet 5. november 2009 Det beste ved menn er jo enkelt og greit at de ikke er kvinner. Hva skulle vi nå gjort uten disse herlige mannfolka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 #64 Del Skrevet 5. november 2009 Så konklusjonen hittil er altså at en mann skal være en stor pikk uten tegn på svakhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2009 #65 Del Skrevet 5. november 2009 Så konklusjonen hittil er altså at en mann skal være en stor pikk uten tegn på svakhet? Det skal ikke trekkes noen konklusjoner her, og det skal heller ikke krangles eller kveruleres over hva man er enig/uenig i. Meningen er jo at vi skal finne ut hva kvinner liker ved menn. Jeg liker menn som evner å se nyanser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 5. november 2009 #66 Del Skrevet 5. november 2009 Helt enig. Og hvis han egentlig er ganske barsk i tillegg så er det enda flottere når han viser sårbarhet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 #67 Del Skrevet 5. november 2009 Det skal ikke trekkes noen konklusjoner her, og det skal heller ikke krangles eller kveruleres over hva man er enig/uenig i. Meningen er jo at vi skal finne ut hva kvinner liker ved menn. Jeg liker menn som evner å se nyanser Ja, men damemenneskene er så treige her! Nesten ingen som mener noe jo Da liker du meg vettu - har ingen problemer med å se forskjell på svart og hvitt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2009 #68 Del Skrevet 5. november 2009 Ja, men damemenneskene er så treige her! Nesten ingen som mener noe jo Da liker du meg vettu - har ingen problemer med å se forskjell på svart og hvitt jeg Det er da mange som har svart her. Liker og liker. Du skaper hvert fall debatt. Og jeg skjønner at du har litt selvironi, det er jo et fint trekk hos en mann Ut over det, syns jeg nok du er litt for gammeldags og konservativ Men denne tråden skulle ikke handle om Steinar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. november 2009 #69 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Det er da mange som har svart her. Liker og liker. Du skaper hvert fall debatt. Og jeg skjønner at du har litt selvironi, det er jo et fint trekk hos en mann Ut over det, syns jeg nok du er litt for gammeldags og konservativ Men denne tråden skulle ikke handle om Steinar!! Nei, nå får flere damer se til å svare på temaet her Endret 5. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. november 2009 #70 Del Skrevet 5. november 2009 det jeg synes er best med gutter er at de er barske og tøffe når de er våkne og såååå søte og ser ut som engler når de sover (med mindre de snorker da) og så er de gode å kose med både når det er sex og annen kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #71 Del Skrevet 5. november 2009 Kommer ikke på noe. De er som andre dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #72 Del Skrevet 5. november 2009 Store hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. november 2009 #73 Del Skrevet 5. november 2009 mørk, sexy stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. november 2009 #74 Del Skrevet 6. november 2009 mørk, sexy stemme Å ja, det er jammen sant. En deilig mannestemme er bare forførerisk Også er jeg veldig glad i mannehender. Har en aldri så liten greie for hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. november 2009 #75 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Bianca26' date='05.11.2009 (23:38) ' post='7475229' mørk, sexy stemme Purple Haze' date='06.11.2009 (17:05) ' post='7477373' Å ja, det er jammen sant. En deilig mannestemme er bare forførerisk Også er jeg veldig glad i mannehender. Har en aldri så liten greie for hender. Jeg også; begge tingene :rødme: Endret 6. november 2009 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2009 #76 Del Skrevet 6. november 2009 *notere at en er ubrukelig på det fysiske og materialistiske planet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2009 #77 Del Skrevet 6. november 2009 *notere at en er ubrukelig på det fysiske og materialistiske planet* Jaså? Hvor er tissen din blitt av da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. november 2009 #78 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg også; begge tingene :rødme: liker hender jeg også. dessverre har ikke alle menn fine hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. november 2009 #79 Del Skrevet 6. november 2009 *notere at en er ubrukelig på det fysiske og materialistiske planet* huffda, stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. november 2009 #80 Del Skrevet 6. november 2009 *notere at en er ubrukelig på det fysiske og materialistiske planet* Hva med det mentale/intellektuelle/indre planet da? Det er faktisk veldig viktig, fungerer ikke det, fungerer ingenting. Det skulle ikke forbause meg om du stiller sterkt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå