Guriane Skrevet 4. november 2009 #41 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er nå bare en enkel mann vettu Ja, så er det de som er for enkle da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatzenThang Skrevet 4. november 2009 #42 Del Skrevet 4. november 2009 Åååå nå som jeg har vært litt opptatt og forelsket i det siste kan jeg kanskje slippe det ut i denne tråden :rødme: Beste med menn for meg: Den avslappa holdninga Humoren Besluttsom Armkrok Maskulinitet Gode hender Klemmene Trygge Tålmodigheta Sexen og sexlysten Manne/gutte Smilet Skjegget Brystkassa Armene Skuldrene Høyere enn meg Flotte å føre en samtale med Sosiale antenner Stemmen Lekne Tillitsfulle Imøtekommende ...Drømmer...Fantastiske menn! Jeg er glade i dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 4. november 2009 #43 Del Skrevet 4. november 2009 At de er så deilige å kose med og holde rundt. Bred brystkasse, sterke osv. Pikk At de er annerledes enn jenter er når det kommer til måte å tenke og handle på (veldig ofte er det hvertfall dette. De er jo et annet kjønn enn jenter...). Den mørke stemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2009 #44 Del Skrevet 4. november 2009 Åååå nå som jeg har vært litt opptatt og forelsket i det siste kan jeg kanskje slippe det ut i denne tråden :rødme: Beste med menn for meg: Den avslappa holdninga Humoren Besluttsom Armkrok Maskulinitet Gode hender Klemmene Trygge Tålmodigheta Sexen og sexlysten Manne/gutte Smilet Skjegget Brystkassa Armene Skuldrene Høyere enn meg Flotte å føre en samtale med Sosiale antenner Stemmen Lekne Tillitsfulle Imøtekommende ...Drømmer...Fantastiske menn! Jeg er glade i dere DET var en flott liste Og jeg er så enig i alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #45 Del Skrevet 4. november 2009 Når de jakter på deg- og tror du ikke merker det;) hehehehe når de er forelsket i deg og sårbare og selvfølgelig : penisen, brede skuldre, maskulinitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 #46 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, så er det de som er for enkle da.. Jeg er ikke for enkel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2009 #47 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er ikke for enkel hehe Dette skal ikke bli en sånn krangletråd altså! Dette er en positivtråd, det har jeg bestemt (og den handler heller ikke om deg, steinar, men om mannfolk generelt) *streng purplis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 #48 Del Skrevet 4. november 2009 Dette skal ikke bli en sånn krangletråd altså! Dette er en positivtråd, det har jeg bestemt (og den handler heller ikke om deg, steinar, men om mannfolk generelt) *streng purplis* Jada jada jada hehe Og jeg krangler da aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. november 2009 #49 Del Skrevet 4. november 2009 Når de jakter på deg- og tror du ikke merker det;) hehehehe når de er forelsket i deg og sårbare og selvfølgelig : penisen, brede skuldre, maskulinitet.. Det er vel det mest tullete en mann kan være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2009 #50 Del Skrevet 4. november 2009 Jada jada jada hehe Og jeg krangler da aldri Flink gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2009 #51 Del Skrevet 4. november 2009 Det er vel det mest tullete en mann kan være... Det mener du. Mens gjesten som skrev innlegget sier hva hun liker ved menn. Og det er jo det tråden handler om *diplomatisk lilla tåkedame* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. november 2009 #52 Del Skrevet 4. november 2009 Det mener du. Mens gjesten som skrev innlegget sier hva hun liker ved menn. Og det er jo det tråden handler om *diplomatisk lilla tåkedame* Det har du faktisk helt rett i. Dog, jeg føler at det er mer politisk korrekt, enn ett reelt, utsagn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. november 2009 #53 Del Skrevet 4. november 2009 Kanskje det er derfor du fortsatt er singel? Nei, hvorfor det? Forhold som er praktiske høres bare så usexy ut. Det er viss ord som er helt fy og turn-off i forhold til parforhold, synes jeg: - Bohus - Grill - Grilldress - Praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #54 Del Skrevet 4. november 2009 Det har du faktisk helt rett i. Dog, jeg føler at det er mer politisk korrekt, enn ett reelt, utsagn. Nei, det er faktisk noe veldig flott med en mann som er sårbar, ikke fordi man tenker JAAAA ; nå kan jeg gjøre akkurat som jeg vil, men fordi det gir intrykk av at en mann er mer seriøs. Villig til å gi av seg selv etc. Ikke alle liker denne kvaliteten, men mange gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. november 2009 #55 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er ikke for enkel hehe Og det er du helt sikker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 #56 Del Skrevet 4. november 2009 Og det er du helt sikker på? Jeg tror ingen ville kalle meg for enkel hehe Og det er bedre med et praktisk forhold enn et upraktisk ett i hvert fall Og grillmat er godt det! *slafs* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #57 Del Skrevet 4. november 2009 Kan dette være en tråd som ikke bare skal dreie seg om Steinar?! Det kan nesten ikke opprettes et eneste emne her inne uten at det skal vinkles inn på Steinar. Det blir så utrolig trøttsomt når alt de forskjellige skriver skal kommenteres og vris og vrenges på av deg, Steinar. La nå jentene få lov til å fortelle hva de liker best ved de gutta de er glad i uten all denne innblandingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. november 2009 #58 Del Skrevet 4. november 2009 Nei, det er faktisk noe veldig flott med en mann som er sårbar, ikke fordi man tenker JAAAA ; nå kan jeg gjøre akkurat som jeg vil, men fordi det gir intrykk av at en mann er mer seriøs. Villig til å gi av seg selv etc. Ikke alle liker denne kvaliteten, men mange gjør det. Helt enig. Og hvis han egentlig er ganske barsk i tillegg så er det enda flottere når han viser sårbarhet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #59 Del Skrevet 4. november 2009 Hva er det beste ved menn? penis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2009 #60 Del Skrevet 4. november 2009 penis! Hah! Det har jeg svart for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå