Gjest brutal_mann Skrevet 3. november 2009 #21 Del Skrevet 3. november 2009 *Håper det kommer flere innspill fra kvinner og at Steinar holder seg til sin egen tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 3. november 2009 #22 Del Skrevet 3. november 2009 Fordi skjønnhet kommer seg helt an på øyet som ser. Og fordi en god del av oss faktisk er opptatt av andre ting enn bare utseende. Jeg tror du misforstod samtidig hva jeg mente samtidig som jeg skrev litt klønete. Hvorfor blir damer som er uten tvil opptatt av utseende (typ opererte pupper, rumpe, lepper, øyne, gudene vet hva) sammen med menn som helt klart gir faen i seg selv utseendemessig? Veier den ene personens skjønnhetsideal opp for den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #23 Del Skrevet 3. november 2009 Kanskje motsetninger tiltrekker hverandre? Eller at han er en tiger i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 3. november 2009 #24 Del Skrevet 3. november 2009 Beste med menn: Kan komma me ei lista. Penisen Sexen Samtalene Den seriøse matlagingen. Evnen til å menge seg med andre menn/kvinner(de som har denne evnen her da). Kosen. At de er menn, litt enkle, men greie å forstå. Kvinnfolk skjønner jeg meg ikke på, menn er mye enklere å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 3. november 2009 #25 Del Skrevet 3. november 2009 Beste med menn: De er generelt mye mer avslappa og tullete, tar ikke seg selv så høytidelig. De er ikke jenter! De forteller meg hva de mener uten å legge noe i mellom. De går ikke rundt grøten. De baksnakker ikke, de lager ikke teite jente- intriger. (det fins alltid unntak, men de mennene liker jeg ikke uansett) De har mørke stemmer. De har skjegg. De lukter mann. De er gode å klemme på. De er trygge. De er rolige. De er høyere enn meg. Jeg passer så fint i armene deres. Jeg liker menn altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 4. november 2009 #26 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm.. Merker den ble litt vanskeligere denne enn Steinar`s tråd.. Tenke, tenke.. Vel, vi har jo kroppen selvsagt. Det faktum at det er en mann og ikke en kvinne. Ellers opplever jeg mange menn som enklere i hodet sitt, og det kan faktisk være litt befriende noen ganger. De er også ofte mer konsentrert om en ting av gangen (i forhold til kvinner som ofte har 100 ting i tankene på en gang), noe som igjen resulterer i at ting (spes. praktiske) ofte blir gjort enklere og mer effektivt, samt at maten sjeldnere blir svidd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ninni Skrevet 4. november 2009 #27 Del Skrevet 4. november 2009 At når man først, endelig, til slutt finner en som virkelig passer en selv, så er ett forhold med en mann fantastisk. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnan Skrevet 4. november 2009 #28 Del Skrevet 4. november 2009 Det beste med menn er at de er menn, og at det finnes så mange forskjellige av dem, at de kommer i alle størrelser og fasonger og farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2009 #29 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm.. Merker den ble litt vanskeligere denne enn Steinar`s tråd.. Tenke, tenke.. Er det ikke rart at det er lettere å finne ting man er negativ til enn positive? (og det gjelder begge kjønn, bare så det er sagt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. november 2009 #30 Del Skrevet 4. november 2009 Skryter uhemmet av Purplis, flink tråd! I tilfeldig rekkefølge: Pikk Underarmer.... *Homer-sikling* Rasjonalitet Løsningsorientert Fotballengasjement Lukta Hardhet Hvordan vinklene passer inn i kurvene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 #31 Del Skrevet 4. november 2009 Er det ikke rart at det er lettere å finne ting man er negativ til enn positive? (og det gjelder begge kjønn, bare så det er sagt! ) Nope, det er ikke mye rart vettu. Det som er positivt er bare som det skal være, mens alt som er negativt er negativt hehe Beviser her mannens rasjonalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #32 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hmmmm...... teeeeenke...... tenkeeeee.... jeg også. Det er vel kroppen, da. Styrken.... At de ikke lager en masse intriger. Og at når de er morsomme, så er de veldig morsomme. Det er egentlig lettere å diskutere krig, fred og politikk og sånt med menn... Ellers varierer det vel fra person til person... Endret 4. november 2009 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 4. november 2009 #33 Del Skrevet 4. november 2009 Kroppen, de er sterke, de kan holde rundt meg og få meg til å føle meg liten, de er artige å lekeslåss med; de får meg til å føle meg helt hjelpesløs fysisk. Jeg liker å kose med de. Sexen. Jeg kunne ikke klart meg uten! Men jeg klarer meg alene ... økonomisk, med det praktiske i hverdagen, jeg har venninner å sosialisere meg med. Men så er jeg nok avhengig av å ha det nevnte ovenfor i livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 #34 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kroppen, de er sterke, de kan holde rundt meg og få meg til å føle meg liten, de er artige å lekeslåss med; de får meg til å føle meg helt hjelpesløs fysisk. Jeg liker å kose med de. Sexen. Jeg kunne ikke klart meg uten! Men jeg klarer meg alene ... økonomisk, med det praktiske i hverdagen, jeg har venninner å sosialisere meg med. Men så er jeg nok avhengig av å ha det nevnte ovenfor i livet mitt. Ja, det er artig å lekeslåss - særlig når dama innbiller seg at hun er sterkere enn meg Endret 4. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 4. november 2009 #35 Del Skrevet 4. november 2009 At de er ukompliserte var det første jeg kom på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. november 2009 #36 Del Skrevet 4. november 2009 Det varierer jo veldig fra person til person da. Selv liker jeg menn som kunne greid å overleve i skogen i to uker kun ved hjelp av hyssing og tape(?). Jeg liker at han er barsk og praktisk og løsningsorientert. Menn er ofte enklere å ha med å gjøre enn en del kvinner, de skaper ikke så mye intriger og tjatring. Halsen og skuldrene. Sukk. Men ikke alle menn er barske og lette å snakke med, så det må vel være betegnelsen på drømmemannen det her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 #37 Del Skrevet 4. november 2009 Det varierer jo veldig fra person til person da. Selv liker jeg menn som kunne greid å overleve i skogen i to uker kun ved hjelp av hyssing og tape(?). Jeg liker at han er barsk og praktisk og løsningsorientert. Menn er ofte enklere å ha med å gjøre enn en del kvinner, de skaper ikke så mye intriger og tjatring. Halsen og skuldrene. Sukk. Men ikke alle menn er barske og lette å snakke med, så det må vel være betegnelsen på drømmemannen det her da. Hyssing og tape? :klø: Herregud, jeg forstår at du aldri har vært ute i skogen selv i hvert fall! Det må da kunne gå an å få med kniv, øks, fyrstikker, fiskestang og gevær da vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. november 2009 #38 Del Skrevet 4. november 2009 Hyssing og tape? :klø: Herregud, jeg forstår at du aldri har vært ute i skogen selv i hvert fall! Det må da kunne gå an å få med kniv, øks, fyrstikker, fiskestang og gevær da vettu hehe Eller så kan man være som Steinar å ikke forstå når ting blir satt på spissen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. november 2009 #39 Del Skrevet 4. november 2009 Eller så kan man være som Steinar å ikke forstå når ting blir satt på spissen... Jeg er nå bare en enkel mann vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #40 Del Skrevet 4. november 2009 Det beste er jo kroppen, selvsagt! Er jo det eneste som skiller menn fra kvinner sånn egentlig. Siden jeg er på kjønnsoppslukte kvinneguiden så burde jeg vel generalisere litt og skrive at menn er morsomme og ukompliserte og flinke til å mekke bil, men jeg kjenner jo mange jenter som er det også. Og mange menn som ikke er det. Så jeg står nesten igjen med at det beste med en mann er pikk og brede skuldre og alt det andre jeg tenner seksuelt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå