Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Som en motsats til Steinars " hva er det verste du vet hos menn-tråd", så starter jeg denne. Og håper på masse positive og ikke minst saklige svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Del Skrevet 3. november 2009 handlekraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2009 #3 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) I fare for å virke en smule grunn, så må jeg innrømme at jeg setter pris på p*kk (og når jeg tenker meg om så er nok den det eneste de mennene jeg har kjent veldig godt har felles også). Endret 3. november 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #4 Del Skrevet 3. november 2009 For øyeblikket kan jeg ikke komme på noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 3. november 2009 #5 Del Skrevet 3. november 2009 Tydeligvis ikke så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. november 2009 #6 Del Skrevet 3. november 2009 IRL (menn på nett/her kan jeg overhode ikke uttale meg om): Det beste med menn er at de er menn. Menn kan utfylle og være komplementær med kvinnen og ved heldige kombinasjoner skapes balanse. Ellers setter jeg pris på mange menns evne til å skjære i gjennom og skille det uvesentlige fra det vesentlige. Og: - Evnen til fattethet og bevare roen uansett hva som skjer - Evnen til å handle strategisk smart - Oppegående menn som leser bøker, kan danse, liker å lage mat, holde seg i god fysisk form, kommunisere og reise er bra med menn. Det finnes mange andre typer menn også, mer slaskete og late. Men de liker ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. november 2009 #7 Del Skrevet 3. november 2009 At de er så gode å klemme på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #8 Del Skrevet 3. november 2009 I fare for å virke en smule grunn, så må jeg innrømme at jeg setter pris på p*kk(og når jeg tenker meg om så er nok den det eneste de mennene jeg har kjent veldig godt har felles også). Good one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 #9 Del Skrevet 3. november 2009 Som en motsats til Steinars " hva er det verste du vet hos menn-tråd", så starter jeg denne. Og håper på masse positive og ikke minst saklige svar Kjerringa mot strømmen du jo Men det kan jo være like artig å høre hva som er bra med oss Selv vil jeg vel anta at menn som bidrar med penger kommer høyt opp hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2009 #10 Del Skrevet 3. november 2009 Good one Det er vel igrunnen toppen av ærlighet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #11 Del Skrevet 3. november 2009 Jepp, kjerringa mot strømmen, det er meg Må jo si at jeg liker tråder hvor man kan fokusere på det positive mye bedre enn de rakke hverandre ned-trådene. Og jeg er helt uenig i tanken om at menn med penger kommer høyt opp. For det første så er ikke det så viktig for de fleste damer, og for det andre så har da ikke alle menn mye penger. Det jeg liker best med menn er at de ikke tar alt så høytidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #12 Del Skrevet 3. november 2009 Det er vel igrunnen toppen av ærlighet også Ærlighet liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vivian_* Skrevet 3. november 2009 #13 Del Skrevet 3. november 2009 Når jeg har kjæreste er det en trygg og god armkrok som er best. Som singel kommer jeg ikke på noe, da er de bare greie å ha som kompiser, ikke så kompliserte som venninner ofte er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 #14 Del Skrevet 3. november 2009 Og jeg er helt uenig i tanken om at menn med penger kommer høyt opp. For det første så er ikke det så viktig for de fleste damer, og for det andre så har da ikke alle menn mye penger. Vel, da må du nok tenke på at ikke alle kvinner har like god økonomi i dag heller. Det jeg liker best med menn er at de ikke tar alt så høytidlig. Nå skal jeg banne litt i kirken her hehe Hvorfor har 2 mennesker (utenfor slekta) noen interesse av hverandre? Jo, det er veldig enkelt faktisk - for å ha en eller annen form for nytte av hverandre. Hva er da et bra forhold? Jo, der begge parter har omtrent like mye nytte av hverandre. Og da et dårlig forhold? Der har bare den ene nytte av den andre, eller så har ingen noen nytte av hverandre lenger. Interessant? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2009 #15 Del Skrevet 3. november 2009 Hvorfor har 2 mennesker (utenfor slekta) noen interesse av hverandre? De skal videreføre den omtalte slekta uten å krysse slekt som alt er krysset. Hva er da et bra forhold? Et forhold er man setter pris på hverandres edlere deler og forsøker å videreføre slekta. Enkel biologi Og da et dårlig forhold? Et der de ikke får til det overnnevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 #16 Del Skrevet 3. november 2009 De skal videreføre den omtalte slekta uten å krysse slekt som alt er krysset. Et forhold er man setter pris på hverandres edlere deler og forsøker å videreføre slekta. Enkel biologi Et der de ikke får til det overnnevne. Ja, du er inne på helt sentrale saker i parforholdet her. Men du skal ikke undervurdere andre former for nytte som felles økonomi og praktisk samarbeide etc. heller. Og når det gjelder 2 mennesker, så tenkte jeg også på kompis-forhold. Der er også felles nytte egentlig det eneste som betyr noe i utgangspunktet. Mennesket er jaggu et praktisk dyr gitt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 3. november 2009 #17 Del Skrevet 3. november 2009 Og jeg er helt uenig i tanken om at menn med penger kommer høyt opp. For det første så er ikke det så viktig for de fleste damer, og for det andre så har da ikke alle menn mye penger. For enkelte kvinner vil jeg tro økonomien spiller en vesentlig rolle. Hvorfor kan ellers det vi ser på som stygge menn få kvinner som majoriteten ser på som pene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. november 2009 #18 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, du er inne på helt sentrale saker i parforholdet her. Men du skal ikke undervurdere andre former for nytte som felles økonomi og praktisk samarbeide etc. heller. Og når det gjelder 2 mennesker, så tenkte jeg også på kompis-forhold. Der er også felles nytte egentlig det eneste som betyr noe i utgangspunktet. Mennesket er jaggu et praktisk dyr gitt hehe Jeg ser ikke på de tingene som veldig attraktivt. Praktisk samarbeid?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2009 #19 Del Skrevet 3. november 2009 For enkelte kvinner vil jeg tro økonomien spiller en vesentlig rolle. Hvorfor kan ellers det vi ser på som stygge menn få kvinner som majoriteten ser på som pene? Fordi skjønnhet kommer seg helt an på øyet som ser. Og fordi en god del av oss faktisk er opptatt av andre ting enn bare utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 #20 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg ser ikke på de tingene som veldig attraktivt. Praktisk samarbeid?! Kanskje det er derfor du fortsatt er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå