Gå til innhold

Dager hvor man "aldri blir mett"


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Om jeg har vært veldig sulten f.eks mellom lunsj og middag og magen har brummet en god stund før man får i seg mat igjen, pleier jeg å bli 'umettelig' på kvelden. Har lyst på alt og bare går rundt og leter etter noe å knaske på! :spise:

Så, ja, tror nok det har med blodsukkeret å gjøre. Men i gjengjeld så spiser jeg jo alltid med øynene, så bare det frister nok er jeg plutselig skrubbsulten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det alltid sånn dagen etter en fyllekule. :sjenert: Bare så synd at det er så lett å bestille en pizza e.l. kun fordi man er ''dårlig''. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det alltid sånn dagen etter en fyllekule. :sjenert: Bare så synd at det er så lett å bestille en pizza e.l. kun fordi man er ''dårlig''. :fnise:

:skratte: Hehe.. Samme her, magen føles hul, mye småspising av snacks hele dagen på meg..

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som flere så har jeg det slik når jeg har spist lite om dagen. Og slik er det i kveld. Har bare såå lyst på potetgull og sjokolade! Holdt meg strengt til tre ruter sjokolade av vanlig type, og litt mørk sjokolade... Ett glass vin dempet dog apetitten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med flere av dere har jeg funnet ut at dette forekommer ofte når jeg spiser lite tidlig på dagen, så nå blir det no more skipping breakfast! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...