Gjest Cynthia Skrevet 2. november 2009 #1 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis en fyr som man har møtt en gang før, sender sms og inviterer deg på kino, skal det tolkes som en dateinvitasjon? Jeg har nettopp fått kjæreste, og er ikke interessert i ham utover annet enn vennskap. Vurderer å skrive det, så han vet det i framtida, men så er jo spørsmålet da; hva om han mente det på et vennskapelig plan? Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Del Skrevet 2. november 2009 Synes bare du skal spørre han, jeg. Om han mente det som date, så drar du vel selvfølgelig ikke, men om dette er en fyr du virkelig vil ha som venn, er det jo koselig å se en film sammen i all vennskapelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattvette Skrevet 2. november 2009 #3 Del Skrevet 2. november 2009 Om du bare har møtt han ein gang så vil eg tro det er invitasjon til ein date. Du kan jo bare spør han rett ut, evt spør om du kan ta med deg ei venninne/ein venn (eller kjæresten din) som også ville se den filmen (for å være litt sleip), om han svarer han helst bare vil det skal være dere to så veit du det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 2. november 2009 #4 Del Skrevet 2. november 2009 Sjansen er vel størst for at det er en date han er på jakt etter? KAn du ikke bare forklare situasjonen til han? Hvis han likevel vil være venner er vel det fint det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. november 2009 #5 Del Skrevet 2. november 2009 Jepp, vi har kun møttes en gang, og den gangen sendte han signaler om at han var ute etter noe mer. Jeg gjengjeldte dem ikke, men det var på en fest, med alkohol inni bildet, så jeg trakk meg ikke direkte unna heller. Tror jeg bare spør rett ut hva han legger i det. Har kun møtt ham en gang, og jeg er ikke interessert, så hvis han synes at jeg er "teit" som spør, ødelegger det ikke veldig mye for meg. Takk for alle synspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 2. november 2009 #6 Del Skrevet 2. november 2009 Hva han legger i invitasjonen ville ikke spilt noen rolle for meg. Hvordan ville du likt om din nye kjæreste dro på kino med andre jenter han ikke kjenner? En ting er å ta vare på venner uavhengig av kjønn, men dette er jo en person som ikke har rukket å bli noen venn. Dessuten tror jeg det finnes svært få gutter og menn som inviterer ei ukjent jente på kino for vennskaps skyld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. november 2009 #7 Del Skrevet 2. november 2009 Hva han legger i invitasjonen ville ikke spilt noen rolle for meg. Hvordan ville du likt om din nye kjæreste dro på kino med andre jenter han ikke kjenner? En ting er å ta vare på venner uavhengig av kjønn, men dette er jo en person som ikke har rukket å bli noen venn. Dessuten tror jeg det finnes svært få gutter og menn som inviterer ei ukjent jente på kino for vennskaps skyld.... Vi jobber i samme bransje, og networking er aldri dumt. Han har gjort en del jeg ser opp til, og foruten et par fysiske tilnærmelser, hadde vi en veldig interessant diskusjon sammen den kvelden. Kjæresten vet at jeg ikke er typen som er utro, og hadde han gått ut sammen med noen, etter å ha forklart at han hadde kjæreste, så hadde det ikke gjort meg noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 2. november 2009 #8 Del Skrevet 2. november 2009 Vi jobber i samme bransje, og networking er aldri dumt. Han har gjort en del jeg ser opp til, og foruten et par fysiske tilnærmelser, hadde vi en veldig interessant diskusjon sammen den kvelden. Kjæresten vet at jeg ikke er typen som er utro, og hadde han gått ut sammen med noen, etter å ha forklart at han hadde kjæreste, så hadde det ikke gjort meg noe som helst. Networking er alltid bra, men da synes jeg ikke akkurat at kino er den ideelle aktiviteten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingeniøren Skrevet 2. november 2009 #9 Del Skrevet 2. november 2009 Det er opplagt invitasjon til date og den bør avslås istede for å sette ham i en litt kjip situasjon der han føler seg halvtvunget til ett kinobesøk med helt andre forutsetninger enn han ønsket. Avslå invitasjonen, få frem at du er opptatt og så åpner du for vennskapelig kontakt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. november 2009 #10 Del Skrevet 2. november 2009 Fikk svar om at det var ment som noe mer vennskapelig. Jeg skrev at jeg var smigret, men at jeg har kjæreste, og mye å gjøre framover. Presiserte at jeg gjerne vil ha mulighet til å ringe ham når det roer seg. Det skrev han at han satte pris på. Synes hele greia er litt rar, da... Jeg gav ham aldri nummeret mitt, og det er snart fire uker siden vi møtte hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå