Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Hvilken metode er den beste? Hva er mest skånsomt? Og holdbart? og gir penest resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Hei! Jeg lurer på det også.. ingen som har et godt svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 Best, mest holdbart og penest: Voksing. Gjør et søk på "brazilian" i forumet og du finner masse info og diskusjon om dette. Mest skånsomt: Barbering med god høvel og intimsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Bruker barberskom og høvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 jeg har begynt å bruke lady shaver og da sluttet jeg å få röde prikker som jeg ofte fikk når jeg brukte barberskum og hövel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå