Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. november 2009 #1 Del Skrevet 2. november 2009 Hei Er separert fra min eks på 10 mnd nå. På lørdag traff jeg en veldig hyggelig fyr, han virket sympatisk, snill, interessant, smart, og så bra ut (for godt til å være sant?).... Både han og jeg har barn fra før, men begge er single. I går kveld sendte han meg en epost der han skrev at det var hyggelig å treffe meg.... Hvordan går jeg frem, nå da? Jeg har vært sammen med eksen min siden jeg bare ungdommen, og er helt ute av trening på sjekking.....Til opplysning så er jeg mellom 30 og 40 år. Jeg synes denne mannen er såpass interessant at jeg ikke har lyst til å "slippe han" med det første, selv om jeg i bunn og grunn ikke vet helt om jeg er klar for å få meg kjæreste....men å bli bedre kjent med han hade vært kos.... Gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. november 2009 #2 Del Skrevet 2. november 2009 Du har da en veldig ung eks - bare 10 måneder.....sorry, kunne ikke dy meg Det er vel bare å svare hyggelig på mailen, og si at du kunne tenke deg å treffes igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå