Gå til innhold

Kjæresten min er redd for at jeg skal legge på meg

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Han har faktisk og tidligere sagt når jeg har nevnt at jeg synes gravide damer er så pent, at han synes de bare ser tykke ut.

:slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mannen_*

Som mann må jeg bare si: "Typen din er dust!!"

Så klart legger kvinner på seg når de er gravide og de blir ikke noe mindre vakre for det..

Hadde han trodd at du skulle forbli tynn som en nål med et barn voksende i maven??

Tror han typen din trenger en virkelighets sjekk og litt lektyre om graviditet og kvinne kroppen..

Du ser grantert bedre ut nå enn med synelige ribbein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. For en idiotisk kar..

Og, det er jo stygt å være så tynn at man ser bein her og der!!

Og er man gravid så legger man så klart på seg, enhver dust vet det.

Men som regel går det jo av igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique
Som mann må jeg bare si: "Typen din er dust!!"

Så klart legger kvinner på seg når de er gravide og de blir ikke noe mindre vakre for det..

Hadde han trodd at du skulle forbli tynn som en nål med et barn voksende i maven??

Tror han typen din trenger en virkelighets sjekk og litt lektyre om graviditet og kvinne kroppen..

Du ser grantert bedre ut nå enn med synelige ribbein!

Hear hear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe smart å si. Beklager å måtte si det men han virker rett å slett som en umoden stor dust.

Endret av IrmaAdele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik: kjæresten min fikk store øyne av ditt innlegg.

Jeg er ikke gravid selv, ikke har jeg vært det heller, men jeg også vet at det er helt normalt å legge på seg, faktisk har jeg inntrykket av at det er sunt å gå litt opp i vekt under graviditeten (bare det ikke blir altfor mye).

Det jeg undres over her, er fokuset du og han har på din kropp. Men er det ikke viktigere at du er sunn og at barnet i magen har det bra? Jeg tror neppe det er bra for den lille i magen om du overfokuserer på kropp og prøver å holde deg mest mulig tynn under graviditeten for at kjæresten din skal fortsette å kunne se ribbena dine.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Hva er det du venter på? Dump fyren, før han blir like syk mot barnet deres som han er mot deg. Det er hverken sunt eller normalt å være helt skrapa under et svangerskap. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Man må jo forvente at kroppen vokser når man er gravid, man bærer jo på et annet menneske! Man skal ta vare på både seg selv og barnet. Det skal ikke bare vekt til barn, morkake o.l. til, men fett til å passe på at barnet er trygt i magen og at du tåler påkjenningen av svangerskap. Om mannen din ikke kan tåle det, burde han heller ikke gjøre noen gravid. Ihverfall ikke, som Yvonne sier også, når det virker mer som om han fokuserer på hvorvidt du får fett i sidene, enn om du og barnet har det bra. (En annen ting er at det er bedre at du får litt fett, enn at du skal være syltynn, slik at huden strekker seg og du får masse mer strekkmerker.)

En ting er hvordan du ser ut når du ikke er gravid, om du er naturlig tynn og liker det er det jo greit. En annen ting er om han faktisk krever at du skal jobbe for å holde deg slank selv om du egentlig ikke har lyst selv. Folk må få like hva de vil, men jeg er innmari glad for at min mann ikke synes det er pent når bena stikker ut. Da måtta han pent ha funnet seg noen andre.

Og når man er gravid, burde det være selvsagt at man skal legge på seg både her og der. Fikk helt sjokk jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...