Gå til innhold

Hva er det verste du vet med mannfolk?

Steinar40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, i din verden. Og i min verden har jeg mine. Men når man er i forhold så er man i en FELLES verden.

Du henger deg da opp i de sykeste ting.

Dette var en kommentar til det Max sa, som jeg er enig i. Dersom han tilbyr seg å gjøre noe, og gjør det, så kritiserer ikke jeg etterpå. Da sier jeg TAKK.

Jeg snakker om oppvasken for pokker. Jeg står ikke over mannen og følger med på om han gjør oppvasken på samme måte som meg.

Tar han den så ære være ham for det.

"i min verden er det enten bra nok eller ikke bra nok" bla bla bla.

DET ER OPPVASKEN STEINAR! Er det rart det er krig i verden!?!

Nei, sikkert ikke :ler:

Og hvis det å ta oppvasken betyr å sette den inn i oppvaskmaskinen og slå på den, så er jo resultatet garantert.

Men hvis det derimot skal vaskes opp for hånd, så er ikke resultatet garantert. Noen kan være slendrian vettu ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Hanne

Herregud som du tyter og tyter Steinar 40! MÅ du sitere og svare på hvert eneste innlegg i en tråd!? Du maser og gnåler så jeg blir rett drittlei deg.

Føy det til på lista: Masete og gnålete mannfolk er det verste jeg vet!! Har du ikke annet å ta deg til her i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør, hva er det verste du vet med mannfolk. Jeg svarer feige mannfolk. Da behøver du ikke skrive at feige kvinnfolk er like ille. Da får du lage en tråd om det verste du vet med kvinnfolk.

Du trenger heller ikke ta alt sort hvitt eller personlig.

Samme hva du mener, så mener jeg at når en mann er førti år, så trenger han ikke meg til å fortelle ham hvordan han skal ta oppvasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som du tyter og tyter Steinar 40! MÅ du sitere og svare på hvert eneste innlegg i en tråd!? Du maser og gnåler så jeg blir rett drittlei deg.

Føy det til på lista: Masete og gnålete mannfolk er det verste jeg vet!! Har du ikke annet å ta deg til her i verden?

Ja, jeg ba jo om det selv så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Ja, jeg ba jo om det selv så :ler:

Det værste jeg vet med manfolk ? Jo det er å måtte rydde opp etter dem og at de ikke er " huslige " å ha i hus .

En " huslig " mann - hadde vært toppers ! Må da gå an å dele på byrdene også litt ? Og ikke bare gledene ...

Noen menn har desverre ikke forstått akkurat dette .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Det værste jeg vet med manfolk ? Jo det er å måtte rydde opp etter dem og at de ikke er " huslige " å ha i hus .

En " huslig " mann - hadde vært toppers ! Må da gå an å dele på byrdene også litt ? Og ikke bare gledene ...

Også at de er så vanskelige å overtale til sex da he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Unnskyld at jeg ler. Men nå så jeg for meg det bildet av en dame som harselerer over en mann som ser ut som en hund... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er forskjellige alle sammen.

Så det verste med oss er at vi er forskjellige alle sammen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Så det verste med oss er at vi er forskjellige alle sammen? ;)

Fordi dere er forskjellige alle sammen, er det vanskelig å peke på noe negativt ved gruppen menn.

Om jeg sier at jeg synes følgende er negativt:

- Fotballkamp på TV

- Eier ikke bra klesstil

- Evner ikke å snakke og drøfte uten å se på det som "mas"

, så blir dette individuelt..ikke alle menn liker jo å se fotball på TV (heldigvis), og ikke alle menn kler seg usmakelig.

Derfor blir spørsmålet vanskelig å besvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig for deg, Steinar40, å finne ut hvordan du skal bli en bedre mann ved hjelp av svar i denne tråden. Alle kvinnene har individuelle meninger og hvis du summerer denne tråden om en uke vil du finne ut at alle menn er noen jævla svin som kvinnene helst skulle sluppet. Barn kan de få på egenhånd ved hjelp av leger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker bare å se hva ulike kvinner syns er negativt med menn. Altså basert på deres erfaringer med ulike individer. Alle forstår jo at dette ikke vil gjelde for alle menn. Men det er interessant å se hva som er typisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du alt personlig da?

Jeg tar ingenting av dette personlig :)

Følte meg vel kanskje litt truffet av hun som skrev om mannfolk som tyter og maser da men :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med Max, den hvordan få seg kvinne taktikken du driver med kommer ikke til å fungere. Kom deg ut, snakk med damer. Fresh deg opp, jobb med utseende og presentasjon, og slutt å fokusere på problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne62
Må si meg enig med Max, den hvordan få seg kvinne taktikken du driver med kommer ikke til å fungere. Kom deg ut, snakk med damer. Fresh deg opp, jobb med utseende og presentasjon, og slutt å fokusere på problemer.

Og ikke vær så redd for å gjøre feil Steinar, alle gjør feil og det er ingen krise.... livet går videre. Slapp av litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Det er ikke mulig for deg, Steinar40, å finne ut hvordan du skal bli en bedre mann ved hjelp av svar i denne tråden. Alle kvinnene har individuelle meninger og hvis du summerer denne tråden om en uke vil du finne ut at alle menn er noen jævla svin som kvinnene helst skulle sluppet. Barn kan de få på egenhånd ved hjelp av leger.

Det hadde vært mye mer positivt å lage en tråd om hva vi kvinner setter pris på hos menn. Kanskje jeg skal gjøre det? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men feige kvinnfolk er ikke noe bedre.

Tråden handler om hva det verste kvinner vet ved menn.

Hun som du besvarte til innlegget sitt fortalte hva hun syntes var verst ved menn.

Er det da rimelig at du etterpå sier at kvinner er like ille?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...