Gjest Gravid Skrevet 1. november 2009 #1 Del Skrevet 1. november 2009 Heihei.. Jeg er gravid nå og venter barn i des så i "forbredelseboken" min står det at jeg kan pynt,vaske og bake til jul 13-14-15nov, men er det for tidlig?? venter baby den 16des så tenkte det hadde vært greit da.. synes det er så koselig så vil gjøre det selv før babyen kommer... Ha en helg som jeg fikser det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 1. november 2009 #2 Del Skrevet 1. november 2009 Det er tidlig, men jeg synes det høres veldig lurt ut Med termin 16. desember er det lurt å være safe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 1. november 2009 #3 Del Skrevet 1. november 2009 Lagde første julekortet idag jeg, så jeg forstår deg... Er også godt igang med julegavene. Her blir det nok ikke så mye baking, satser på gavmilde mennesker, men tenkte å vaske og pynte litt da permisjonen starter. Ellers tror jeg det er viktig å nedprioritere jula litt i år, alt trenger ikke være perfekt, det er bedre å prioritere tiden med den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #4 Del Skrevet 5. november 2009 Pyntingen hadde jeg ventet med, det er jo ikke så mye stress, og det er ikke morsomt å bo i julepynt i over en måned ekstra når man har hodet fylt av baby, og ikke nisser Men julevask er flott å bli ferdig med, og til jul er det bare å ta (eller la mannen ta, hvis dere er to) de vanlige flatene, og bruke litt grønnsåpe her og der, så blir det strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 6. november 2009 #5 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg hadde i allefall tatt vasken nå, eller satt mannen til å gjøre det værste Og fått unna julegavene og sånne praktiske ting, sjekket at du har all pynt du trenger, og sette fram eskene sånn det er bare å pynte den dagen du føler for det. Det kan du jo ta i ditt eget tempo og bare kose deg med Baksten kan du jo fint begynne med, det synes jeg ikke er for tidlig, så lenge det står seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Del Skrevet 9. november 2009 På et eller annet merkelig vis har et av julelysa mine kommet seg opp på veggen, og kalender lyset har sneket seg på bordet samt noen små juleting på kaffebordet mitt.. Merkelig det der ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå