Hamster Skrevet 31. oktober 2009 #1 Del Skrevet 31. oktober 2009 På dette forumet er det mye snakk om det praktiske med singelliv og å treffe andre mennesker, så jeg tenkte jeg skulle slå et slag for drømmerne og få et litt mer abstrakt emne på banen. Men jeg satt på toget her i uka, og fikk øye på en kvinne som var noe eldre enn meg som satt noen rader nedenfor i togvognen vendt mot meg. Jeg la ikke merke til hun fordi hun så på meg eller noe sånt, men fordi hun var rett og slett den nærmeste en 10er jeg hadde sett, og jeg ble litt sjokkert. Jeg så bare ansiktet hennes, og hun så nærmest perfekt ut, liknet ganske mye på Julianne Moore faktisk, og det fascinerte meg, ikke på en seksuell måte, men mer som at sånn skjønnhet er ikke noe man ser til vanlig. Og tanken på at for henne var det en helt normal ting, for det er jo sånn hun har vært hele livet, mens for oss andre kunne det ta pusten fra oss bare ved å se henne sitte på toget på vei hjem, var også interessant. Såklart ikke alle ville blitt målløse og helt fjerne i øynene, men du skjønner hva jeg mener, at det var noe man la merke til. Men jeg stirret ikke, og for å passe på at jeg ikke gjorde det lukket jeg øynene og prøvde å sove resten av turen, man skal jo være høflig og. Min teori har vært i en god stund nå at den ultimate skjønnheten, den virkelig perfekte, finnes ikke i "naturen", selv om dette kan sees på som det, ikke i bygninger eller kunst, men i en virkelig vakker kvinne. Altså, den type skjønnhet man måler all annen skjønnhet etter. Jeg har ingen annen begrunnelse for den tanken enn at det er rett og slett min personlige erfaring, de vakreste synene jeg har sett har vært kvinner, enten på bilder eller i virkeligheten. Men jeg har også tenkt at det kan hende at det er sånn bare fordi jeg er en mann selv, og at det er meningen at det skal være sånn. Samtidig så kan jeg ikke huske å noensinne ha hørt om at en kvinne sa noe sånt om en mann. Så det jeg lurer på er om noen av dere damene er enige med meg, om at en virkelig vakker kvinne kan være det nærmeste man kommer perfekt skjønnhet, den typen skjønnhet som får deg til å holde pusten og glemme alt du tenkte på, eller finner man den i menn, i kunst, naturen eller bygninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #2 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg finner det i menn- det er ikke ofte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #3 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er dame og kan også beundre en kvinnes skjønnhet. Synes også at kvinner er vakrere enn menn. Men synes nok også man kan finne like stor grad av skjønnhet i naturen, hos dyr og i kunst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 3. november 2009 #4 Del Skrevet 3. november 2009 jeg er dame, og enig med deg. synes noen kvinner er utrolig vakre. finner ikke er slik slående skjønnhet i for eksempel kunst, men naturen syns jeg at kan være veldig vakker, -og den kan ta pusten fra meg på samme måte. men alikevel syns jeg ikke kvinner og natur kan sammenlignes. de deler 1. plass på min liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå