Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Hva er sexhyppigheten ved forskjellige aldre ? Jeg har lett rundt på Internett uten å finne noen data og lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg. Så f.eks. hvor mange samleier i året har en gjennomsnittsnordmann/nordkvinne når han/hun er 25år, 30år, 40år, 50år, 60år, 70år, 80år, 90år, 100år... Er det slik at en er ferdig med sexlivet når en er 40 eller holder det helt til 60år? Hvis dere kjenner tall for noen andre enn nordmenn så vil jeg gjerne se disse også. En som lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Sexlivet er definitivt ikke ferdig når man er førti :D Og det blir bare bedre med årene. Har med indre trygghet og erfaring å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Holder helt til 60???????????? :D :D Hadde du tenkt å slutte da? :D Folk har vel sex så lenge lysten er der.70-80-90?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Alt mennesker kan lure på! Det er ingen øvre aldersgrense for sex i landet vårt - herregud, lurer på når den blir innført med den regjereingen vi har?!? Og jeg tror du vil bli sjokkert over å se hvor mange som er seksuelt aktive til tross for høt alder. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Og jeg tror du vil bli sjokkert over å se hvor mange som er seksuelt aktive til tross for høt alder. Heldigvis! Vet du hvor mange som er aktive til tross for høy alder? Og hvis du tror det vil sjokkere meg så gjerne det! Det er ennå ingen som har kunnet hjelpe meg med spørsmålet mitt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Det er ennå ingen som har kunnet hjelpe meg med spørsmålet mitt...... Det er fordi det ikke finnes noe fasit-svar på spørsmålet du stiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 23. august 2003 #7 Del Skrevet 23. august 2003 Lurer egentlig på hvordan alle disse statistikkene lages? Det må jo være med å intervuje et stort antall personer, og regne ut et gjennomsnitt av svarene? Det kan kan jo komme noen morsomme tall ut av slikt, men ikke særlig nyttig for noe formål? Noen lever et langt liv uten sex andre dør under kjærlighetsakten Selv har jeg som godt voksen mann minst like hyppig sex som før Også så mye bedre! :D Som tenåring rakk man jo ofte ikke stort lengre enn rett på innsiden av trusestrikken før det hele var over (veldig morsomt i dag, men gud så pinlig dengang! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2003 #8 Del Skrevet 25. august 2003 Prøv å få tak i Kinsey-rapporten. Den har statistikk og stoff på veldig mye forskjellinge ting, så hvrofor ikke samleiehyppighet i ulike aldre. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #9 Del Skrevet 29. august 2003 Hyssjjjj. folkens, hvis Svarstad Haugland finner ut at vi nordmenn utøver sex etter 40, kan det komme en sexlov her i landet..., det er bare forbeholdt dem som støtter KrF...hysj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 29. august 2003 #10 Del Skrevet 29. august 2003 Kvinne For og skrive litt om sexlysten synes jeg den har hvert der siden puberiteten. Og nå er jeg over førtig og lysten er aldri bedre en nå ,elsk så lenge dere lever . Vi lever bare en gang nyd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 29. august 2003 #11 Del Skrevet 29. august 2003 Kvinne For og skrive litt om sexlysten synes jeg den har hvert der siden puberiteten. Og nå er jeg over førtig og lysten er aldri bedre en nå ,elsk så lenge dere lever . Vi lever bare en gang nyd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå