Anna Lovinda Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Du er herved utnevnt til mitt andre forbilde. I den forbindelse blir det seremoni ved svenskegrensa (du vet hvor) med overrekkelse av plakett og blomster fra Rimi. Etterpå tyller vi i oss resten av den tankbilen. Jeg oppfordrer alle KGere som har anledning om å stille opp med klappstoler og grilldress. Anna Lovinda President i Berthas fanklubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Måå jeg? Hæ? For jeg er litt usikker på Berthas motiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 Tusen takk, Anna Lovinda! Jeg føler meg nesten litt rørt over denne utrolige ære. I morgen skal jeg løpe av sted for å kjøpe meg ny grilldress. Måå jeg? Hæ? For jeg er litt usikker på Berthas motiver. Kira: Din pyse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Åååh. Jeg e'kke no' pyse, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 Neivel... Da får du værs'go pelle fram grilldressen, Kira. Som takk får du være med å tømme tankbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. august 2003 #6 Del Skrevet 19. august 2003 Melder meg herved inn i den nystartede fanklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. august 2003 #7 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg vil også melde meg inn i fan klubben 8) koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. august 2003 #8 Del Skrevet 19. august 2003 Greit, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #9 Del Skrevet 19. august 2003 Ehh...er e no alkoholfritt te ei høygravid trødner, så hi de no virri arti å virri me ja.... Fe æ????? :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 20. august 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 20. august 2003 Hei Klart du kan være med Merete. Og når det gjelder alkoholfritt, kan du bælme i deg så mye konditorfarge som du bare vil! Anna Ps! Har fikset det sånn at hvis vi bare blir mange nok, kan vi få grupperabatt på grilldresser :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 20. august 2003 #11 Del Skrevet 20. august 2003 Ps! Har fikset det sånn at hvis vi bare blir mange nok' date=' kan vi få grupperabatt på grilldresser :D[/quote'] - O VE ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 21. august 2003 ???? Hvorfor gråter du i sådan en stund????- O VE ! ??? Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. august 2003 #13 Del Skrevet 21. august 2003 Øh... Jeg ble bare så fryktelig rørt, Anna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå