ny dag Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #701 Del Skrevet 6. juni 2007 Takk for koselig hilsen Kipa - takk for info om vannkopper. Har jo hørt det med at blemmene skal være tørket inn, men 2 uker virker så lenge (jeg har jo nesten ingen syktbarn-dager igjen) Men, men..nå har jo Ingvild halsbetennelse og går på pencillin, men siden almenntilstanden hennes er på topp (bare veldig trøtt om kvelden, sånn at hun legges allerede seks-halv-syv) og er feberfri, så er hun er barnehagen nå. Så denne gangen ble det med 2 dager hjemme far jobb + en tredje dag som avr planleggingsdag (hvor svigermor steppet inn). Fantastiske dager for tiden, men det utrolige kvallværet. Veldig deilig. Etter å ha jobbet MYE den siste tiden, tok jeg fri fra job i dag. heldig sånn, at jeg har en så fleksibel jobb (men da jobbet jeg både lør og søn, både sent og tidlig). Så i dag har jeg gått meg en skikkelig tur i fjellet. Merket at kroppen var litt i ulage etter all pc-skrivingen/jobbingen, så det var godt å få beveget seg litt. Og også helt nødvendig for helsen. Jeg må jo tenke litt sånn også. Det var jo først i januar i år at jeg var tilbake i 100 prosent jobb etter fødsel pga bekken og nakke-plager. Og det går veldig bra heldigvis. Kipa; nei jeg er ikke på facebook... men jeg er veldig nysgjerrig på det.. tror jeg skal stikke innom der nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå