Gå til innhold

Nytt mirakel!

ny dag

Anbefalte innlegg

Takk for koselig hilsen Kipa :sol:

- takk for info om vannkopper. Har jo hørt det med at blemmene skal være tørket inn, men 2 uker virker så lenge (jeg har jo nesten ingen syktbarn-dager igjen) :sjenert::sur: Men, men..nå har jo Ingvild halsbetennelse og går på pencillin, men siden almenntilstanden hennes er på topp (bare veldig trøtt om kvelden, sånn at hun legges allerede seks-halv-syv) og er feberfri, så er hun er barnehagen nå. Så denne gangen ble det med 2 dager hjemme far jobb + en tredje dag som avr planleggingsdag (hvor svigermor steppet inn).

Fantastiske dager for tiden, men det utrolige kvallværet. Veldig deilig. Etter å ha jobbet MYE den siste tiden, tok jeg fri fra job i dag. heldig sånn, at jeg har en så fleksibel jobb (men da jobbet jeg både lør og søn, både sent og tidlig). Så i dag har jeg gått meg en skikkelig tur i fjellet. Merket at kroppen var litt i ulage etter all pc-skrivingen/jobbingen, så det var godt å få beveget seg litt. Og også helt nødvendig for helsen. Jeg må jo tenke litt sånn også. Det var jo først i januar i år at jeg var tilbake i 100 prosent jobb etter fødsel pga bekken og nakke-plager. Og det går veldig bra heldigvis.

Kipa; nei jeg er ikke på facebook... men jeg er veldig nysgjerrig på det.. tror jeg skal stikke innom der nå jeg :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...