Ionaa Skrevet 15. november 2006 #681 Skrevet 15. november 2006 Takk for koselig hilsen Mayamor Kanskje vi kan få til et kg-treff igjen snart. Vet ikke om folk er veldig bizzy nå fram mot jul eller hva. ← Jeg tror nok at jeg er veldig Ionaa frem til jul...og helst etter jul også Treff hadde vært kos ja. Jeg er selv bare innom og leser for det meste...men akkurat nå skal jeg egentlig jobbe med prosjektoppgave på skolen så da har jeg plutselig tid til å skrive også (litt unnasluntring.....hehe)
ny dag Skrevet 16. november 2006 Forfatter #682 Skrevet 16. november 2006 Litt enklere å skrive bizzy da - derfor... åhhh ... bør vel skjerpe rettskrivingen. MEN akkurat denne gangen visste jeg at bizzy ikke skriver sånn - altså . Så det bare Men uansett VELDIG kjekt med hilsen her inn Ionaa og at du godt blir medpå et treff. Skla vi planlegge et da eller? Hva med f.eks. 8 desember? Klem
ny dag Skrevet 17. november 2006 Forfatter #684 Skrevet 17. november 2006 (endret) Også enda en koselig hilsen da YES - nå har jeg "draget" Ellers nytt i livet siden sist oppdatering hvor jeg hadde som målsetting å: få ræven i går å (som Ioona sier det); - JOBBE EFFEKTIVT OG RIKTIG FREMOVER MED ARBEID. HAR KNAPT MED TID IGJEN PÅ PROSJEKTET. - BEGYNNE Å TRENE (PÅ SENTER... prøver ut SATS nå....). Må få faste treningstider. - OPPTRAPPING AV ARBEIDET. Begynner i 70 % jobb f.o.m aug. Og hva har skjedd: 1. JO, jeg har faktisk hatt en del utrolig jobbintensive dager siden aug. mnd. det vil si de dagene jeg har vært på jobb. For det har blitt en del fravær, for og fordi Ingvild har vært syk/småsyk (ikke noe alvorlig) og fordi jeg selv hadde en runde i oktober med sinnsyke smerter og derfor var 5 dager "off". Man tror, basert på smertebildet og ultralydundersøkelse, at jeg hadde to gallesteinsanfall (sannsynligvis kombinert med en del låsninger i ryggen - alla "alt på en gang")... ja eller betennelse i galleblæren. Og nå skal jeg liksom (?) passe meg for alt som er fett (!) - veldig enkelt liksom. Både sunt og usunt fett. Og jeg er til vurdering for fjerning av galleblæren. Og har en del vondt i den (under høyre ribben) fortsatt.... 2. Ja, jeg har begynt å trene - og fikk faktisk senebetennelse under ene foten etter enliten stund - ja, for sååå utrent var jeg at det skulle ikke mye trening til får det ble overload for kroppen. Men det gikk heldigvis over. Og nå trener jeg to, til forskjell fra tidligere tre, ganger i uken. YES! 3. Opptrapping - ja, mer opptrapping står for tur. 80% i jobb fra neste mnd. 100% fra januar. Argh - vil helst ikke snakke om det. jada - og nå i dag. Hjemme med sykt barn. Sykt og sykt fru blom og hjemme og hjemme. "Hyper" Ingvild på flere butikker og innom bhg. for å hente tøy. Litt hoste og litt sutring (= hjemme i dag). Jeg: Slapp, tett i nesen og litt vondt i halsen. I morgen skal jeg og Mannen på 30-årsdag - fest - så håper jeg blir bedre til da. Ingvild skal overnatte hos svigers fra lør. til søn. Og så neste uke: Mannen skal operere og være på sykehuset i 3 døgn (som en fødsel når det gjelder liggedøgn hm... ) Ja og sååå snart jul - gulp.. Må jo stå over pinnekjøtt i år jeg åhhhh vil ikke snakke om det. Men ja, som dere har skjønt: Skriv gjerne hilsen til meg, det digger jeg stort:ler: Endret 17. november 2006 av ny dag
Ionaa Skrevet 17. november 2006 #685 Skrevet 17. november 2006 Stå over pinnekjøtt ??? :hår: Fy søren så synd jeg syns det er på deg. Husker pappa måtte det da han fjernet gallestein rett før jul et år. Høres hektisk ut hos deg for tiden...kroppskrøll, sykdom, jobb og operasjon. Du er kjempeflink som har begynt å trene Betennelse er ikke bra da...fornuftig å trappe ned. Det som er viktig for å unngå senebetennelse er å ikke ha for mange, for lette repetisjoner. Ha en strålende helg
ny dag Skrevet 18. november 2006 Forfatter #686 Skrevet 18. november 2006 Innom igjen Ionaa Så kjekt Har det litt hektisk ja. Og i dag føler jeg meg dårligere -feberfølelse, slapp, tett i "desen" og vondt i halsen. MEN har jo så lyst til å gå på party i kveld.Kommer ca. 70 stk. Får hvile meg litt utover dagen og håpe jeg kvikner til. Tenker på oppgavene min nesten hele tiden om dagene... Ligger og tenker på hva jeg skal skive på kveldene før jeg (endelig) sovner og om det jeg klarer å skrive faktisk duger. På hva jeg burde ha lest og lært meg osv. Og så på hvor mye Ingvild betyr og at hun og det å være mor er det viktigste io verden. Kan ikke måle seg med noe... Skjønner ikke deg som abre vil jobeb og jobbe - uansett hvor interessant jobb de har. Jeg synes jo også jobben min er spennende og har til tider vanskeligheter med å skille jobb og fritid. Men jeg har jo HELT klart mede fritid enn jeg har arbeidstid. Og det er deilig at det er sånn. Og da tenker jeg også på når jeg eventuelt vil ha et barn til, hvordan en evt. ny graviditet vil bli, og ikke minst fødselen, og det å ha to barn. Å få alt til å gå rundt. At vi er en lykkelig og bra organisert familie. Jeg tror at jeg får det bedre "med meg selv" dersom jg får til å bli ferdig me opgaven min - med det arbeidet jeg er satt til å gjøre - i den grad at både jeg og arbeidsgiverne mine blir fornøyde. Jeg har jo holdt på i mange år nå og et produkt il jo alle se.... Åhh stress. VIL BLI FERDIG... men har liksom ikke tid til å jobe som mye som trengs eller lyst til det eller kropp/helse til det. Og så tilbake til Ionaa: takk for klapping og treningsstart og tips om å unngå senebetennelse. Klemmer hefra
Gjest Mayamor Skrevet 18. november 2006 #687 Skrevet 18. november 2006 Jeg er gjerne med på treff i desember. Innom og leser, for siden dukker opp i mine innlegg når jeg kikker. Blåndi! fant ut en ny funksjon på Kg i uken... Får håpe du kommer deg slik at du går på festen da. Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 23. november 2006 #688 Skrevet 23. november 2006 Jeg har også tid og lyst til treff. kan jeg og få være med?? Selv om jeg kanskje må ha med smågutter??
Hermione Skrevet 5. desember 2006 #689 Skrevet 5. desember 2006 Heisan! Berre ein snartur innom for å seie at eg blir med på fredag! :icon_razz:
ny dag Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #691 Skrevet 6. desember 2006 Juhu - da blir vi en god gjen på fredag (selv om ikke magnhild og bollefisk kan og kanskje heller ikke Ioona) Gleder meg til å treffe meta, mayamor og hermione på Bocca i åttetiden
Gjest Mayamor Skrevet 8. januar 2007 #694 Skrevet 8. januar 2007 Ville bare få ønske deg et riktig godt nyttår, vennen. Hvordan går det med treningen din? Har endelig kommet igang igjen i dag. Men det ble visst en ekstra lang juleferie...
Gjest Mayamor Skrevet 23. mars 2007 #695 Skrevet 23. mars 2007 Så i Hermione sin dagbok at du hadde bursdag i går. Gratulerer så mye med overstått. Tid for treff med barn snart...? En lørdag et eller annet barnevennlig sted som Fløybanen, Ulriksbanen, Akvariet, i en park, hoppeland, annet...? Det hadde vært koselig.
ny dag Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #696 Skrevet 28. mars 2007 Hei, det er altså jeg som har denne dagboken... som nærmest ALDRI brukes... men så har vi sånne skjønne jenter som mayamor som kommer inn innimellom og legger igjen fine meldinger og hilsener også noen andre av og til også. Takk for bursdagshilsen mayamor. Nå er vi vel like gamle Vil gjerne treffes ja. Vi er hjemme i påsken. ER dere? Kanskje noe da, hvis det er fint vær? Har du mobilnr. mitt fortsatt så er det best å avtale på sms... Klem (må jobbe videre)
Gjest Mayamor Skrevet 28. mars 2007 #697 Skrevet 28. mars 2007 Jeg drar vel i fra (?) neste fredag jeg: blir 35 da. Klart vi avtaler på sms - flere som ikke er her så mye lengre.
ny dag Skrevet 1. april 2007 Forfatter #698 Skrevet 1. april 2007 Hei igjen mayamor, kjekt å treffes her inne... men ja, mer praksis å ha kontakt på sms. Nå er jo vi to også inne på foreldreforum da, men jeg er også der sjelden. Jeg er 33 år nå jeg Har du bursdag langfredag? Jaja - vi sms'es vennen. . Sitter på pc med lekende Ingvild på guvlet. Hun prater med en haug med bamser og koser seg helt utrolig mye. Så kjekt å høre på
ny dag Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #699 Skrevet 20. mai 2007 bare en liten hilsen i min egen dagbok, for å si at 'jeg er her jeg' - sånn av og til ihvertfall. Håper eventuelle lesere har det bra. Klem herfra
Kipa Skrevet 6. juni 2007 #700 Skrevet 6. juni 2007 jeg leser, når det er noe ;-) Med vannkopper må man være hjemme til de har tørket inn, det kan vel ta fra en til to uker- også kommer det jo an på hvor mange det er. Lukas kunne vært i bhg på mnadag, men går bare annenhver dag nå som jeg er hjemme. takk for godbedringshilsen, foreløpig går det fint, bra form og godt humør. Ha en god dag, nå skal jeg nyte sola med lukas! Er du på facebook da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå