Gå til innhold

Nytt mirakel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan bare legge inn en melding på det forumet som heter ris, ros, tips og informasjon (eller noe sånt) med melding om å flytte dagboken. Tok et minutt etter at jeg hadde lagt inn meldingen før boken min var flyttet :D

Godt å høre at dere har det bra :)

Har vært litt mye styr i det siste, men i morgen skal jeg til fysio igjen.. Kanskje du er hjemme og vil ha besøk da?? Kan ringe deg og høre i morgen jeg :)

Klem!

Gjest Mayamor
Skrevet

Du må jo fortsette å skrive litt om hverdagen deres... :klem:

Kom ned til oss du. :Nikke:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Nå er jeg på plass her hos dere mayamor :)

Virker koselig her :wink:

Hører mer hjemme her.

Jeg kommer ti å skrive innimellom.

Synes det er kjekt.

Også er det utrolig koselig med hilsener da :-)

Takk for tips meta ang. dagboken.

Koselig å prate med deg i tlf. i går.

Blir kjekt å møtes snart. Håper du har det bra :-)

Jeg er temmelig bizzy denne og neste uke - men deretter da er jeg klar for å være sosial med kg-jenter igjen :wink:

I dag skal vi feire mannens bursdag med venner og deres barn på besøk. Blir mange barn 9 barn inkl Ingvild. Jeg har laget 3 kaker :Nikke: Er fornøyd med egen innsats (selv om alle er sånne "ferdigblandinger"). Har laget eplekake, sjokoladekake i langpanne og kokoskake. Har aldri laget dem før. Håper de er gode. Tenkte å pynte sjokoladekaken som en fotballbane og ta seigemenn på (som fotbalspillere, festet med tannpirkere). Det var bilde av det på pakken. Så stilig ut.

Også skal vi ha hot-dog, is, snop, brus m.m. Skikkelig barneselskap skal vi ha. Eller voksensbesøk på barnas premisser. Det er Mannen sin idé. Han elsker barn. Også synes han det er så sjelden vi vennene treffer hverandres barn - for som oftest treffes vi jo etter de minstes leggetid...

Besøket begynner halv-fem, ikke lenge til.

Nå sover Ingvild. Vi ahr hatt noen fine dager nå. Ihvertfall i går og idag :) Jeg tilstreber å få tilnærmet faste tider på amming og mating og soving på dagen. Leggingen på vkelden har vi fast tid på - eller sånn ca.

Natt til i går og natt til i dag var bra. Ingvild våknet nesten ikke i det hele tatt (eller det er ikke helt riktig; natt til i går så var hun mye grinete - men det var mellom åtte og ti på kvelden og da var jeg på teater...) :roll: Så det var Mannen som slet med det. Vi tror hun har reagert/fått vondt i magen av en grøt vi begynte på på mandag. Det er havregrøt (med banan og aprikos) fra 6 mnd. alder (Nestle). Så i går gikk jeg over på Hvetegrøt igjen - den er mild og god :Nikke:

Ellers så skjer det hele tiden store ting med Ingvild. HUn åler seg nå fremover. Hun flytter seg temmelig raskt rundt omkring nå. Både rundt, tilsiden og fremover. Og litt bakover. Hun er sterk i rygg og nakke og ligger på magen hele dagen. Hun ligger der bl.a. med strake armer, eller hun "leker helikopter" hvor hun vifter med armer og ben... og støtter seg til brystkassen sin

Veldig tidi :hoho:

Og når hun sover så trives hun også best på magen - så da får hun selvf. lov til å sove sånn.

Hun er blitt enkel å legge. Det er bare så utrolig deilig. har jo slitt mye med det tidligere og brukt masse tid på det. Nå finner hun roen på egen hånd, både på dagen når hun sover og om kvelden. Kan være vi må inn/går inn noen ganger fordi hun har mistet smokken. Også går vi ut igjen av romme når hun har fått den. Enkle saker.

Men, men... nå bruker jeg mye tid her. Må jo steller og styre her. Skal jo ha masse folk snart.

Kos :hoppe:

Og i morgen kveld er det fest (faktisk 40-års dags feiring - vi blir vel blant de yngste). Mamma skal være barnevakt.

Hun var her i går kveld og "øvde" litt

:)

Klemmer fra ny dag - som er glad for å ha kommet på rett sted nå :)

Skrevet

Sitter her med Ingvild på fanget. Så blir ikke lange innlegget.

Jeg er ellers blitt syk. Vondt i halsen og feber og slapp. :-x Skikkelig kjiipt. Og vanskelig å være helt med i forhold til Ingvild. Jeg HAR JO MEST LYST TIL Å DAFFE OG SOVE... jaja... føler meg litt bedre i dag. Ble dårlig på lørdag, mne ikke så dårlig at jeg sto over festen. Så der gikk jeg, og det var kjekt det. Men jeg gikkforholdsvis tidlig hjem. Kjørte hjem litt før halv-ett. Mamma satt barnevakt, og det hadde gått greit. Men Ingvild stakkar hadde grått fra ca. halv-åtte til ti om kvelden. Hun har sånne grinebyen innimellom, uten at vi vet hva det skyldes. Mamma hadde tilslutt tatt hene opp i sengen vår og vugget henne i søvn (inntil seg). Hun hadde fått så vondt av henne...

Det er på kveldene Ingvild har sånne grinebyger :-( Nettene går ganske greit nå. Eller veldig greit faktisk. Natt til søndag sov hun fra den grinebygen var ferdig i ti-tiden og helt til kl. syv om morningen :o Og natt til i dag hadde hun en liten runde med grining i ni-tiden i går kveld (sånn ca. ) også våknet hun i tolv-tiden og i ett-tiden. Den siste gangen varte det ca. en halv-time før hun sovnet igjen... Ingvild har begynt å snu seg så mye rundt i sengen og romsterer mye. Vil helst ligge med hodet oppå dynen og beina i "hodeenden"... eller på kortsiden, med beina ut sprinklene...

Mammaen snur og ordner, men det går ikke lange tiden før hun er tilbake igjen der hun vil.

Også sover hun bare på magen (og litt på siden), ryggleie er helt ut :roll:

Etter siste "byge" i natt sov hun helt til kvart i åtte ni morges. Og det er jo lenge det :)

Nå er hun utålmodig. Får gå opp og leke litt med henne og lage til grøt. Litt amming først også.

Håper jeg blir bedre fort. For jeg skal på kurs denne uken. Har gledet meg. Mannen har tatt fri noen dager fra jobb... det må jo bare gå bra.

Håper på en fin uke.

Klem

Skrevet

God bedring, Ny dag - kjipt å være syk..

Håper du får en fin uke :-)

:klem:

Skrevet

Så dumt at du har blitt sjuk! Det skjer jo alltid når det passar minst. Viss du ikkje skulle på kurs denne veka hadde du sikkert vore frisk som ein fisk :roll:

Gledar meg til å sjå Ingvild igjen. Ho har sikker vokst masse sidan sist eg såg ho! Var morsomt å høyre kose-krigshyla hennas i telefonen. Ho blir sikkert solist i barnekoret når ho bli større :wink:

Eg har forresten flytta over på generell dagbok eg og, F-J. Høyrer meir heime der sidan eg ikkje har planar om å bli gravid igjen før om minst 2 år.

God bedring! :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ojsann - har ikke skrevet her på nesten 2 uker jeg :o er nesten avvent...

Også blir det så mye å skrive om når jeg først skriver at det blir litt pes...

Er jo egentlig ikke så mye som skjer om dagene - men dagene fylles no opp selv om jeg er i permisjon (og godt er det).

Men først; takk for koselige hilsener meta, hermione og hanne :) koselig at dere tenker på meg.

Jeg er frisk nå. var dårlig i halvannen uke. Først halsen og feber, og slapp, så feber, slapp og veldig tett i nesen. Var sinnsykt tett i nesen (føltes som om det var hele hodet) da jeg var på kurs. Hadde sett sånn frem til kurset så det gikk jeg på selv om formen ikke var så bra. Hadde det storveis for jeg ble så motivert og inspirert. Traff mange hyggelige mennesker, bl.a. noen jeg kjente fra før men er lenge siden jeg har sett. Ble ellers kjent med mange hyggelige mennesker, spes. en jente fra Oslo og en fra Sverige. Skal ha mailkontakt med dem + flere og palnlegger å treffes her i Bergen til våren.

For å få godkjent kurset må jeg skrive paper innen 15.des. Jobber med det, men jeg roter litt. I dag ble jeg skikkelig irritert på meg selv for jeg syntes alt ble bare rot. Skriver og skriver også henger ikke ting sammen, også henger jeg meg opp i småting...setningsoppbygging og bruk av fremmedord osv. Helt sykt...

Men jeg tror jeg får det til sånn noenlunde.

Paperet skal være på rundt 15 sider.

Har jobbet noen kvelder i uken og litt på dagen når Ingvild tillater det (sover førmiddags-ettermiddagslur).

Mannen tok 2 feriedager forrige uke for at jeg kunen delta på kurset. Jeg var borte fra Ingvild mange timer både torsdag, fredag og lørdag. Gikk fint det. Hun tok MME på flaske...men det er ikke så mye melk hun vil ha lenger. Jeg ammer som oftest 2 ganger mellom syv og elleve om morningen og så en eller to ganger mellom fire og syv om kvelden. Ellers på dagen er hun helt uinteressert.

Siden sist jeg skrev her har jeg begynt å gi henne litt mat midt på dagen mellom de to grøtmåltidene. Begynte med grønnskaer på glass, som hun mislikte sterkt. Idag har hun fått litt grønnsaker med kalkun (første gang hun smaker kjøtt!)...og det var litt bedre. Men det blir bare noen skjeer.

Grøt liker hun bedre.

Også elsker hun søte ting, som fersken, pære, ananas, banan o.l.

Siden sist har vi også være på 6 mnd. kontroll med Ingvild. Hun er 8,2 kilo og 67 cm. lang. Stor jente :)

Og hun beveger seg masse rundt omkring på gulvet...åler seg fremover. Og skal ta alt i munnen. Liker spesielt ledninger, noe hun ikke får lov til å bite på selvsagt. Så jeg løper rundt hit og dit.... Også er ikke trappegrinnen kommet opp så det haster... nå har vi palssert noe provisorisk fremofor.

Nettene går bedre, faktisk veldig bra.

Ingvild sover jo rundt, men har noen våkninger. Litt grynting, grining, hyling... i går kveld var hun våken i halvannen time fra halv-elleve om kvelden, men det pleier hun ikke.Som oftest bare våkner hun i under 1 min. før hun sovner igjen. Også våkner hun ca. halv-syv, syv hver morning... etter ca. 11 timers søvn :sjarmor:

Ellers siden sist; middag hos mamsen & co, korte besøk av min bror og ene svoger, Mannen har vært bortreist med jobben i 2 dager, jeg går som vanlig til fysio (men var borte forrige uke pgs. kurs og sykdom) og har møtt en høygravid venninne i byen + var hos fotografen i går og så på bildene som hun har tatt av Ingvild. Fine bilder :) , men syntes det var litt dumt at alle var i helprofil. Trodde hun skulle ta noen nærbilder også :-x Jaja, luksusproblem.

Bestilte 6 bilder, 3 av dem er gaver til jul.

Ellers jobbing med kurspaper som nevnt... Har nå også funnet info om konferanser og kurs jeg øsnker å delta på neste år... får se omd et kan la seg gjøre å delta på noe av det. Må jo ha pass av Ingvild, og det blir for dumt at Mannen skal ta ut en masse ferie :roll:

I morgen skal vi på fest :) Tror jeg skal prøve meg på vindrikking :) litt..har ikke drukket siden forrige sommer :roll: Påtideda...

Mamma og stefar er barnevakt.

Søndag er det cupfinale på tv og middag hos mamsen & co (heia BRANN).

Ellers mye planlegging av julebord med venninner, som jeg er ansvarlig for. Vi er nærmere 20 jenter. Kjempefin tradisjon :Nikke:

Og på mandag skal jeg til Hermione. Gleder meg :hoppe:

Skrevet

I dag skal Ingvild og jeg på besøk til Hermione og Malin. Og meta og Milla Sofie komemr også :)

Gleder meg.

Har hatt en veldig fin helg.

:kyss: Brann vant cup-finalen :hoppe:

:kyss: Jeg smakte alkohol for første gang siden forrige sommer :rosasmil: Ble veeeldig brisen og ganske lite (tre små vinglass + et glass punsj) :wink:

Var på fest hos et vennepar og koste meg masse. Maste i vei, jo mer alkohol, jo mere mas :roll:

Gikk heldigvis hjem tidlig, og fikk sove litt før neste dag startet.

:kyss: Var ellers på middagsbesøk til mamma & co i går... deilig lammelår :D

Nå skal jeg få gjort litt ting (og kanskje hvile litt) før jeg må dra til Hermione :wink:

Klem ny dag

• 2 uker senere...
Skrevet

Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har invitert jentene hjem til meg. Men det har liksom bare skjedd den etter den andre tingen her i heimen.

Lover imidlertid å ta det igjen... :oops:

Synes det er skikkelig koselig å treffes. :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Her er jeg igjen...en liten stund siden sist.

Synes det er kjekkere å lese i andres dagbøker enn å skrive i min. Hvis jeg skal skrive, så vil jeg helst skrive ofte og mye og om alt som skjer med Ingvild... men det blir ikke til at jeg sitter meg ned med KG så mye...

Så jeg får vel konstatere at jeg bare kommer innom innimellom. Også er det selvfølgelig superkoselige med hilsener fra skjønne kg-jenter :) (takk for kos melding mayamor; tiden flyr avgårde. Ingen hast med å komme til deg. Men jeg har veldig lyst altså :wink: ).

For det er veldig kjekt å treffes. Mange greie, koselige kg-jenter her i Bergen :)

Kjempeintiativ av magnhild å treffes på Fløyen nå før jul. bare synd at vi ikke kan da.

har god grunn da; skal reise til syden igjen :Nikke: GleHer meg masse.

Ingvild,. mammaen min og jeg.

Bra team og trekløver :)

Vi tre har forresten vært hos øre-nese-hals-spesialist med Ingvild idag. Legen på helsestasjonen ville atørene skulle sjekkes grundigere. :) Mannen og jeg ahr vært mye plaget med ørene...

legen fjernet litt ørevoks (aua...), men ellers så alt bra ut.

Fikk råd om å dryppe olje i ørene noen ganger i mnd. For å løse opp.

Ellers er det deilig at det er helg, for da er jo Mannen hjemme mer. Men både i kveld og i morgen kveld skal han på festligheter. Blir jo en del av det nå som det nærmer seg jul.

I morgen kveld skal jeg ha besøk av bestevenninnen min (som er gravid :) ).

Ellers; veldig kos å treffe meta og hermione igjen hos hermione (som hadde det veldig koselig - også sånn en fin-fin lekegrind og babygym. Ingvild var helt i hundre over nye leker).

Nå tror jeg forresten at Ingvild sovnet i sengen sin i rommet ved siden av. Ble helt stille nå... hun har lagt å pludret og kavet litt i en halvtime nå, og jeg har gått litt til og fra. Må jo ha hjelp til å finne en god sovestilling, for hun snur seg jo i alle retninger.

Hun er bare en så utrolig herlig jente. Hun er en sånn utrolig glede og gir oss så mye. Jeg vet det høres klisj og litt teit ut, men jeg synes bare hun er helt fantastisk.

Nå har jeg også mer energi og da får vi mer ut av dagene også, veldig kjekt. I dag har vi f.eks. vært innom jobben min (etter legebesøket).

Også er hhun mye lettere å legge på både dag og kveld, og nettene går greiere. Så det gjør det bl.a. letetre å ha barnevakt. I går var f.eks. mamma og stefar her noen timer på kvelden så Mannen og jeg fikk shoppet ++ Snakket bl.a. med en hyggelig selger på Norsk kjøkkensenter. Var deretter på Ikea og fikk drita dårlig service. Jeg klikket neste. Måtte bare sette meg ned der inne ettepå, mens Mannen gikk utenfor og ventet. lettere oppgitt over meg.

Jeg er litt temperamentsfull (for tiden) og hissig... Har ikke fått mensen, og tror den er i emming. Kanskje det er det.. eller noe annet hormonelt (alltid greit å skylde på noe som jeg ikke kan noe for :oops: ).

Ellers så ammer jeg mye mindre nå. Ingvild er rett og slett lite interessert - utenom om morningen. Nå rhun våkner bare må hun ah pupp, også vil hun som ofetst ha uteover morningen før grøt i ellevetiden. Også kanskje i fem-seks tiden igjen.

Ellers er puppene min sååå uinteressante (og mindre og mindre....) :roll:

Har tenkt på hvor mye 7-måneders babyer egentlig skal ha av morsmelk? Burde jeg gitt flaske også???

Hun har mellom 2 og 4 puppemåltider per dag. Som oftest to-tre.

Var det mayamor som ammet 4 ganger daglig ennå?

Oj - så ble det no til at jeg skrev en hel del denne gangen også...

:wink:

Klem ny dag :hoppe:

Skrevet
Hun er bare en så utrolig herlig jente. Hun er en sånn utrolig glede og gir oss så mye. Jeg vet det høres klisj og litt teit ut' date= men jeg synes bare hun er helt fantastisk. .

Enig med deg :Nikke: Ingvild er bare helt utrolig sjarmerende. Blid og smilende og bare herlig :hjerter:

Vil bare anbefale Det Norske Kjøkkensenter igjen! For det første syns jeg (vi) det er utrolig god service der. Teller mye syns jeg. Og nå er kjøkkenet vårt ferdig montert. Ble akkurat så fint som jeg håpet :hoppe:

En dør var vi litt misfornøyd med fordi det var litt mye kvist i den. Sendte mail med bilde og nå får vi snart ny dør :tommelsmil:

Håper du får en super dag med mannen og vesle skjønnasen din :D

Klem Meta :klem2:

Skrevet

Du er no bare helt skjønn meta. Smelter jelt jeg. Takke, takk :blomst_opp:

Håper formen er bedre.

Går bra med oss (men bekkenet mitt er såå mye værre. kanskje det er det dårlige føret. Ikke noe godt å gå på).

Norsk kjøkkensenter er topp. vente rpå tlf. med anbud en av dagene. Er veldig spent.

Liker Geilo, helt hvitt.

Fint og rent :)

Vi har hatt en fin helg. Mannen var på vift fredag og lørdag kveld og jeg hadde besøk av venninne lørdag kveld. Ble ganske sent. Koste oss gjrode vi :)

I går var det besøk hos svigers. Kos det også.

Har allers laget kalendere på Fotoknudsen. Strevet masse medd det i går kveld. Hele kvelden gikk. Nettet gikk så tregt og så fosvant hele siden etter at jeg ahdde jobbet halv-annen time. Går ikke an. Måtte gjøre ALT på nytt og ting ble ikke helt som plnalgt. Men jeg håper og tror det ble bra nok. Bestilte hele 7 kalendere med Ingvild-bilder. Gode julepresanger synes vi :wink:

Nå skal jeg gjøre noe jobb-greier om Ingvild sovner (har lagt henne i sengen sin).

Klemmer

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare innom med en :klem: Kos deg videre med juleforbredelsene!

Skrevet

Ingvild sto i dag :o Dvs. hun reiste seg opp ved å støtte seg til peisen. Og sto der litt med begge beina godt plantet i gulvet :)

:heiajente:

Stolt mamma og pappa så det begge to.

Også åler hun seg fremover i full fart (og ifølge svigers og pappaen så krøp hun noen skritt også for en uke siden da hun var hos svigers noen timer).

Også sitter hun seg opp, reiser seg opp ved å dra seg opp på f.es. bord, stoler, peis, kommoder osv. Og hun klarer fint å gå fra å sitte på huk til å gå ned og åler seg videre. Så hun "farer og fyker rundt". Må passe veldig på.

MEN - kan ikke skrive mer nå. Skal legge meg nå. Ingvild sover søtt, og mammaen og pappaen er trøtte - veldig trøtte.

Klem, klem

Skrevet

der var du! Og her er jeg, og det er jammen leeenge siden!! :o Men nå skal jeg sove, skulle bare sørge for at jeg blir minnet på deg i morgen når jeg leser mail...tror ikke du har vært på "lista" mi.. :oops: og det er slemt, så koselige hilsener du har lagt igjen hos meg!!

vel, en ny uke med nye muligheter, håper din uke blir bra!

og Ingvild er vel en flink liten frøken!! :):klappe:

Klem og god natt! :nisseblunk:

Skrevet

her er jeg igjen :)

finnes ikke noe slemt hos deg Kipa. Bare god du :klem2: Synes det er greit at ikke alle er flinkere enn meg til å skrive og legge igjen meldinger. Jeg er så dårlig til det selv.

Synes ikke du er det... Kjempekos med hilsen fra deg :)

Ellers; Ingvild sover faktisk.... og det har hun gjort i 2 timer nå :o fra fem til syv om etetrmiddagen/kvelden :roll: Helt uvanlig. Hun pleier jo å spise grøt i sekstiden. Innimellom sover hun en liten lur på ettermiddag, men ikke så sent som nå :o

Mamma og stefar passet henne en time da jeg avr til fyso'en. Jeg var tilbake ca. fire og da var hun stuptøtt. Sikkert etter all oppmerksomheten. Og da måtte jeg legge henne. Har gått bedre med legging og netter de siste dagene.

Men vi hadde nettopp en periode som var så kjip. Ingvild skrek og skrek - ville ikke finne roen i sengen. Både på dag og kveld, også våknet hun så tidlig om morningen (fra halv-fem og utover).

Men de siste dagene har det blitt bedre, og det er bra.

På lørdag var Mannen og jeg på middag hos et vennepar (sammen med dem og et tredje vennepar) og da var mamma og stefar og passet Ingvild igjen. Det gikk fint, men hun hadde den skrikebyen og da ga de erstatning på flaske, noe jeg "ga dem lov til". Hun roet seg etterhvert da. Men de blir så stressa av hyling - ihvetrfall min stefar som aldri har hatt små.

Og de kan ikke sitte å høre på et grynt engang, og er med henne hele tiden :roll: Jaja - Ingvild har vel ikke vondt av det. hadde vært værre om de bare satt der - det hadde vært kjipt det :evil:

Det var utrolig kos i den middagen. Er så sjelden vi møtes som par. Håper vi kan gjøre det oftere.

Det var tredje gangen jeg drakk alkohol på aldri så lenge. God vin - nam, nam.

Ellers siden siste lange innlegg; Jeg har vært på julebord. Hele 21 venninner :o Jada - og jeg avr den som var ansvarlig for å organisere hele greien :sjarmor: Fikk masse skryt.

Det er noe vi gjør hvert år, og i år kom det såååå mange. Knallgøy.

Var på ERA, og da kunne vi være der hele kvelden siden de har nattklubb oppe. Gode greier.

VELDIG rart å være ute på by'n. Danset :hoppe: (og ble sååå slien - men ikke så aua i bekkenet :wink: )

+ ble kløpet i rumpen. Ble så paff.... er ikke vant til dette...

Også har vi vært på middagsbesøk hos familien - som alltid. ++++ jeg har kjøpt og ordnet med mange julegaver + julekort. Kalenderne og julekortene fra FotoKnudsen ble kjempefin. Har ellers kjøpt mange dvd'er på mao.no som skal bli presanger + en del til oss (Mannen mener jeg er gått berskerk mht. dvd'er) + en leke til Ingvild + div. andre presanger.

Ingvild, mammaen min og jeg reiser til Grand Canaria på lørdag. Gleder meg. Må få pakket i løpet av uken. Skal ellers ha med;

-reiseseng

-lite strandtelt

-vognen med stelleveske... (NY VOGN: Teutonia Sport y2k. Kjøpt på nattåpent. Knallfin og god å trille. Er storfornøyd. har nå 3 vogner :roll: En bagvogn fra Simo, denne sist-kjøpte vognen + en paraplytrille fra babyDan.)

- Klær til Ingvild og meg

- tepper til sengen hennes + leking...

- leker

-bleier

- stellesaker

-mat til Ingvild... masse...

- smokker

-tåteflasker

- fat/skåler

-matskjeer

-termos??? (ta med kokt vann, til grøt???)

Ingvild spiser masse! I helgen økte vi til et fjerde måltid;frokost. Hun fikk da skive med leverpostei for første gang. I det siste har hun ellers fått smake;

- fesk ananas

- tørket aprikos

- rosiner

- kokt potet

- kokt gulrot

-kokte erter

- kokt paprika

-kokt mais

- stekt servelat (kalkun) - pittelitt

- banan

- eple

Går ellers masse i ulike glass; frukt, pureer, middag, grønnsaker +havre og hvetegrøt.

Jeg vnter nå på Mannen. Han har litt lang jobbedag i dg.

Tror jeg skal få gjort noe he før han kommer.

Jinx + Hanne; takk for koselige hilsener :)

klem herfra :wink:

Skrevet

Nå er jeg veldig reiseklar - sommerfuglene i magen er der absolutt.

Gleder og gruer meg :o

Håper Ingvild ikke vil være så vanskelig som hun har vært de siste daene/ukene :roll: Slitsomt :-( blir utrolig sliten av hylingen hennes. Vil ikke sove...Men sovner heldigvis i bilen og i vognen.

Så i dga har det blitt en trilletur. Men det blir ikke lange sovingen. Ca. 30 min. Det var i tolvtiden, så hun burde ha sovet etter det. Men umulig å få til. Skal gi henne middag snart... så kanskje humøret bedrer seg.

MEN: HUn er no så skjønn også da... Hun står masse nå. Holder seg oppe. Står i grinsengen og roper og hyler...bl.a. mamma og pappa :) Go'jenten. Vet ikke om vi skal le eller grine når hun står der og hyler. Har jo vært en rivende utvikling på henne den siste måneden.

Masse som har skjedd. Sikkert slitesomt for henne. Og skremmende og oppdage verden på en ny måte. Hele tiden noe nytt. Rart å tenke på.

MEN, Ja. FERIE.

I morgen tidlig reiser vi . Har nesten pakket ferdig.

Syden - here we come

(kjempeharry - men I love it!) :)

:tommelsmil: Håper det blir virkelig ferie for både Ingvild, mammaen min og jeg. Trille tur, oss voksne vil sole oss, bade alle sammen, spise god mat (og drikke god vin?) og nyte varmen og lyset :wink:

Kommer tilbake neste løsrdag -helgen før julaften.

Klem, ny dag

Skrevet

Endelig :danse:

Helt klar til å dra :)

pakket ferdig

-koffert

- ransel

-stelleveske

- vognen

- reisesengen

-håndveske

Lagt frem klærne til Ingvild og meg.

Passene er på plass m.m.

Flyet går i morgen tidlig.

Har med både leker, mat, drikke ++ til Ingvild.

Ingvild sover nå :Nikke: Håper det varer kvelden og natten. Har planer om rolig kveld med Mannen. Skal drikke kaffe nå... spise digg kanskje og se DVD (fikk mange dvd'er som jeg har bestilt i dag. Hentet dem på posten. )

Oki - snakkes,

Ny dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...