Gjest Forvirret på shopping Skrevet 31. oktober 2009 #1 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er en mann som tenkte jeg skulle kjøpe noe undertøy i kjæresten min i gave. Når jeg satt på hm på nettet så kom jeg over noe det kalte en halvstring. Hva er forskjellen på en halv string og en "vanlig" string truse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #2 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hehe, skjønner problemet! Selv om jeg er en jente på 25 - og altså i beste shoppingalder - har jeg problemer med å sette meg inn i alle disse forskjellige trusemodellene! Jeg kan tenke meg at en halvstring kanskje dekker øvre del av rumpeballene mer enn en vanlig stringtruse, men skal ikke uttale meg for sikkert her altså. Googlet "halvstring" og det kan se ut til at en del andre mennesker der ute er litt usikre på benevnelsen også da samme truse (i mine øyne) ble omtalt som både boxer, halvstring, string og hipster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 31. oktober 2009 #3 Del Skrevet 31. oktober 2009 Halvstring String Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå