Silfen Skrevet 18. august 2003 #21 Del Skrevet 18. august 2003 næmen nutte da, nå juger du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 18. august 2003 #22 Del Skrevet 18. august 2003 Det var kanskje litt promille-brille ute og gikk en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. august 2003 #23 Del Skrevet 18. august 2003 Når de først blei spretta var det slutt på dydigheten. Wow - for et språk på deg da !!?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torarin Skrevet 18. august 2003 #24 Del Skrevet 18. august 2003 Wow - for et språk på deg da !!?? :o Sorry det bare ramla ut. Prøver å beherske meg, men det går ikke alltid like bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 18. august 2003 #25 Del Skrevet 18. august 2003 Nei, jeg kunne aldri klare å ligge med noen jeg ikke liker/tenner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. august 2003 #26 Del Skrevet 18. august 2003 Nei, jeg kunne aldri klare å ligge med noen jeg ikke liker/tenner på. Å like og tenne på er ganske vidt forskjellige ting synes jeg da. Jeg kan fint gjør det ene eller andre - og kan definitivt gå til sengs med en jeg tenner på , men ikke nødvendigvis liker - dvs. ser meg kunne vært sammen med vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 18. august 2003 #27 Del Skrevet 18. august 2003 Å like og tenne på er ganske vidt forskjellige ting synes jeg da Ja, han trenger jo ikke akkurat å ha doktorgrad i fysikk for å... eh, kunne andre ting. For en gangs skyld, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #28 Del Skrevet 19. august 2003 Ja, han trenger jo ikke akkurat å ha doktorgrad i fysikk for å... eh, kunne andre ting. For en gangs skyld, mener jeg. Jo,da det synes jeg han må ha... he,he.... Jeg var i hvertfall forferdelig naiv da jeg først begynte å gå "ut på byen". Nå gjør det meg bare sint all den uærligheten der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2003 #29 Del Skrevet 19. august 2003 Ja. En jeg rett og slett ikke kunne fordra. Vi hadde sex gjentatte ganger for lenge, lenge siden og jeg tror ikke han likte med noe særlig heller. Vi klarte bare ikke å la hverandre være... Det var sært Har selvfølgelig også hatt sex bare for sex'ens skyld, men da stort sett hatt sympati med den jeg har vært med. Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 19. august 2003 #30 Del Skrevet 19. august 2003 Har selvfølgelig også hatt sex bare for sex'ens skyld' date=' men da stort sett hatt sympati med den jeg har vært med. Suzy [/quote'] Da kan jeg påstå at jeg hadde empati med/for fyren, og derfor........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. august 2003 #31 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg "sparte" meg til den rette, og giftet meg med ham, i min ungdoms-naivitet. Det funka dårlig, og sexlivet vårt var lite å skryte av, rett og slett jæ**** Da det ble slutt mellom oss lå jeg med den første jeg "kom over" for å bekrefte at jeg fortsatt var attraktiv. Han hadde skrytt uhemmet av hvilken super-elsker han var, det stemte dessverre ikke helt, i tillegg hadde han kjempeliten tiss som han var redd jeg skulle brekke!?!? han var så redd for den lille tissen sin, at jeg måtte ligge helt stille, og la ham stå på. Kjedelig, oh yeah, likte jeg ham noe særlig? Nei, fikk jeg bekrefta at jeg var attraktiv, ikke i det hele tatt. Trist, men dumt! Ikke å anbefale :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå