Gå til innhold

Hva betyr det når gamle damer hele tiden prøver å sjekke deg opp?

Gjest Mann24

Anbefalte innlegg

Fant ut at denne tråden gjaldt litt for meg også nå i dag. Tydeligvis er det sånn at ei jobbvenninne av muttern hadde møtt meg i butikken og i følge det hun sa seinere nesten dånte.

Hvorfor kan jeg ikke få sånne reaksjoner fra jenter som ikke er 20 år eldre enn meg da? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope. Da lyser det desperasjon lang vei.

Nope. Jeg går bevisst etter yngre gutter fordi de er mye enklere og mer livsglade enn mange av deres kjedelige eldre brødre. Fra ca 22-26 er en meget deilig aldresgruppe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det lukter desperasjon lang vei når noen på 40+ legger seg etter noen på 20+. Det gjelder både menn og kvinner. Uansett er det ikke fornuftig.

Det er stor forskjell på å "legge seg etter" med desperasjon og med humor og flørt.

Jeg har en liten nabotass, skuespiller på ca tjueto, vi er alltid på flørte hilsern. Begge to. Det er koselig når vi går forbi hverandre at vi anerkjenner at vi syns den ander er litt sød.

Det er noe helt annet når gamle skinn som prøver å se ut som fjortiser går for å pule gutter de kunne vært mor til.

Det er nyanser, ikke bare sort hvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å "legge seg etter" med desperasjon og med humor og flørt.

Jeg har en liten nabotass, skuespiller på ca tjueto, vi er alltid på flørte hilsern. Begge to. Det er koselig når vi går forbi hverandre at vi anerkjenner at vi syns den ander er litt sød.

Det er noe helt annet når gamle skinn som prøver å se ut som fjortiser går for å pule gutter de kunne vært mor til.

Det er nyanser, ikke bare sort hvitt...

Og vitsen med det er ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vitsen med det er ...?

Hva? Jeg kan gjerne gjenta det jeg skrev: Det er koselig når vi går forbi hverandre at vi anerkjenner at vi syns den ander er litt sød.

Det er det som er vitsen. Å anerkjenen at man ser et menneske man er på hils med, og at en syns den andre er verdt å gi et smil til. Dette er helt vanlig i virkelighetens verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Jeg kan gjerne gjenta det jeg skrev: Det er koselig når vi går forbi hverandre at vi anerkjenner at vi syns den ander er litt sød.

Det er det som er vitsen. Å anerkjenen at man ser et menneske man er på hils med, og at en syns den andre er verdt å gi et smil til. Dette er helt vanlig i virkelighetens verden.

Og hvis det hadde vært ei skuespiller dame på ca tjueto, hadde det vært like interessant da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvis det hadde vært ei skuespiller dame på ca tjueto, hadde det vært like interessant da eller?

Øh? Kom an på hvor fin hun var, hvor godt vi kjente hverandre, om vi er på hils. Men poenget er at det er vanlig at det er en viss kjemi mellom folk av motsatt kjønn som finner hverandre attraktive. Dette er jo en jeg er på hils med i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh? Kom an på hvor fin hun var, hvor godt vi kjente hverandre, om vi er på hils. Men poenget er at det er vanlig at det er en viss kjemi mellom folk av motsatt kjønn som finner hverandre attraktive. Dette er jo en jeg er på hils med i utgangspunktet.

Ja, jeg syns ikke det er fornuftig i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ikke fornuftig? Å smile til og hilse på folk man bor i samme nabolag med? Fordi de er unge og pene?

Det blir veldig fort misforståelser av det. Spesielt mannfolk er veldig "flinke" til å misforstå en slik oppførsel fra kvinner faktisk. Derfor bør du tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig fort misforståelser av det. Spesielt mannfolk er veldig "flinke" til å misforstå en slik oppførsel fra kvinner faktisk. Derfor bør du tenke på det.

Altså, jeg orker ikke la meg provosere mer, sånn at dette blir nok en krangle med Steinar tråd. Poenget er at noen mennekser er man på flørtehils med, noen ikke. Jeg forstår ikke hva som kan misforstås! Det er jo ikke som jeg har tenkt å hoppe på den stakkars fyren og voldta ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gammel dame (27 år)
Hei, jeg er en mann på 24 år, jeg føler jeg ser ganske bra ut og bruker mye tid og penger på meg selv. En ting jeg alltid har lagt merke til er at jeg alltid får mest oppmerksomhet fra de gamle damene.. F.eks når jeg går festkledd nedover mot byen og går forbi cafeer og lignende der eldre damer samles hender det at de begynner å peke å banke i ruta og blunke etter meg.. Jeg syntes det er kult, men samtidig skulle jeg ønske det hadde vært flere av den yngre generasjon som hadde gjort dette mot meg.. Er det sån at eldre damer er mer frempå eller har jeg en stil som bare tiltrekker eldre damer?

:-)

Hilsen nysjerigper.

Eldre damer på 27, 28 og 29 er vel mer frampå en ungripsene på 25!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fornuftig og praktisk"...vel, vel.

Tror du at du heller foretrekker ufornuftig og upraktisk?

Me thinks not! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...