kristian82 Skrevet 31. oktober 2009 #21 Del Skrevet 31. oktober 2009 De gamle damene som banker på cafevinduet og vinker til deg, tror sikkert du er kjendis eller noe i den duren. Syns dette hørest merkelig ut. Hvilke damer gjør sånn? :klø: Kanskje gjesten er Kristian Kjelling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essi89 Skrevet 31. oktober 2009 #22 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kanskje gjesten er Kristian Kjelling. Hahaha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langt mot Nord Skrevet 31. oktober 2009 #23 Del Skrevet 31. oktober 2009 Når en går forbi fjortiser så sier ei "skal vi kline", den eldre garde derimot klyper deg i ræva. Griser hele gjengen... usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann24 Skrevet 31. oktober 2009 #24 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du høres deilig ut ! Utrolig deilig ut : ) Yeah, baby, yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #25 Del Skrevet 31. oktober 2009 Menn på 30 ...vet jeg vil bli slappere og slappere i sengen og roligere med årene .Kanskje for rolig og for lite intrisert i hyppig sex enn jeg ønsker det . De er ikke slappere i sengen, de er bare mer aktiv i en annen kvinnes seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 31. oktober 2009 #26 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, jeg er en mann på 24 år, jeg føler jeg ser ganske bra ut og bruker mye tid og penger på meg selv. En ting jeg alltid har lagt merke til er at jeg alltid får mest oppmerksomhet fra de gamle damene.. F.eks når jeg går festkledd nedover mot byen og går forbi cafeer og lignende der eldre damer samles hender det at de begynner å peke å banke i ruta og blunke etter meg.. Jeg syntes det er kult, men samtidig skulle jeg ønske det hadde vært flere av den yngre generasjon som hadde gjort dette mot meg.. Er det sån at eldre damer er mer frempå eller har jeg en stil som bare tiltrekker eldre damer? :-) Hilsen nysjerigper. Pene jenter på din alder er partnermarkedets primadonnaer, de uten sammenlikning mest omsvermede; selv om du som mann kommer til å oppleve stadig økende popularitet noen år fremover vil du aldri oppleve en sånn topp som en tilsvarende attraktiv jente på 23-24. Dette er forklaringen på at jentene på din alder ikke opptrer som de litt eldre. De ser nok at du er kjekk, men de er så godt vant med oppmerksomhet at de ofte inntar en ganske selvsentrert posisjon overfor det annet kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 31. oktober 2009 #27 Del Skrevet 31. oktober 2009 Yeah, baby, yeah! Er du virkelig 2 meter høy ? Da er jeg nok for lita for deg : ) he he Ser allerede nå mine egne begrensninger og at det kunne by på en del praktiske problemer : ) Har du hatt jenter på 1.70 i sengen før ? Hvordan gikk det ? Syns du de var litt " lave " ..? Bare lurer , nyskjerrig . For jeg havnet engang til sengs med en mann på nesten 2 meter .... Og da han snudde meg rundt og la seg oppå ...stirret jeg jo inn i brystkassa på han ...og hadde ingen " utsikt " det ble litt uvant .. for å si det slik , he he Tenkte ikke engang på at det kunne by på litt praktiske problemer - at han var så høy ...før jeg praktisk talt lå der og måtte innse det åpenbare ...han er alltfor høy ....he he Så kom ike å si - at størrelsen ikke teller ... he he For jeg vet det nå ! Skulle satt meg oppå heller - hadde fungert så mye bedre det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. oktober 2009 #28 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå er jeg selv dame på 31, men kaller meg for jente da. Og jeg blir bare sjekka opp av mannfolk under 25, eller blir jo sjekka opp av noen på min alder og eldre da. Så kanskje alle disse damene er så vant med att de kan få yngre menn. Og sex med en som er mye høyere er da ikke noe problem. Jeg er bare 163 høy og har da hatt menn på omtrent 2 m. Gikk veldig bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann24 Skrevet 31. oktober 2009 #29 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vil si man vanligvis ikke merker forskjell når man ligger nede Jeg er virkelig 2 meter høy, eller 197 for å være nøyaktig.. Jeg liker høye damer fordi jeg syntes det ser mye mer stilig ut når dama er proposjonal til mannen :-) I tillegg er det jo mye mer dame! Altså flere cm med dame mmmmmm... Jeg har hatt mye morro med damer på 160-170 de er så lette og jeg elsker å bare slenge de rundt i senga som om de var filledukker.. jeg pleier å gjøre det med de på 180 også da men Det går lenge mellom hver gang man finner noe bra på den høyden desverre. Hvertfall damer som ikke er opptatt, er ferdig med å date damer som har type:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 31. oktober 2009 #30 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg vil si man vanligvis ikke merker forskjell når man ligger nede Jeg er virkelig 2 meter høy, eller 197 for å være nøyaktig.. Jeg liker høye damer fordi jeg syntes det ser mye mer stilig ut når dama er proposjonal til mannen :-) I tillegg er det jo mye mer dame! Altså flere cm med dame mmmmmm... Jeg har hatt mye morro med damer på 160-170 de er så lette og jeg elsker å bare slenge de rundt i senga som om de var filledukker.. jeg pleier å gjøre det med de på 180 også da men Det går lenge mellom hver gang man finner noe bra på den høyden desverre. Hvertfall damer som ikke er opptatt, er ferdig med å date damer som har type:) Kan tenke meg det er vanskelig å finne en bra dame på 1.80 - det er ingen normal eller svært vanlig høyde på en kvinne . Leste landsundersøkelsen fant ut at gjennomsnittshøyden på kvinner i Norge lå på bare 1,65- 1.66 cm ..det er ganske lite egentlig , men det var gjennomsnittshøyden faktisk . Hadde en veninne en gang som var over 1.80 høy . Hun opplevde en del problemer pga høyden sin - i og med at hun var høyere enn mange menn - så hun slet faktisk også med å finne noe som passet henne .Er i hvertfall ikke noe fint når mannen er lavere enn dama ...det ser ganske rart ut . Og damer går i enkelte anledninger med høy hælte - sko , og da blir de jo enda noen cm høyere . Kjipt å ikke kunne bruke slike sko - av hensyn til mannen , så han ikke skal se så " lav " ut i forhold til deg selv ... : ) Men i dag har jeg en relativt høy mann - så ikke no problem med høye hæler i dette forholdet i hvertfall : ) " typiske kvinneproblemer og tanker vet du ...he he Skal si fra om jeg blir ledig ...he he Javist - skjønner godt du ikke dater dame som har type . Du er nok ute etter noe seriøst da tenker jeg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame41 Skrevet 31. oktober 2009 #31 Del Skrevet 31. oktober 2009 Skjønner ikke helt hva du mener. Jeg har det mottsatte problemet, har blitt forsøkt sjekket opp av gutter helt ned til 21. Akkurat nå sliter jeg med å bli kvitt en fyr på 34, fy fillern han er iherdig (34 kan jeg i og for seg leve med, men de fleste av dem ønsker seg barn, og det har jeg, trenger ikke flere.) Jeg er helt normal utseendemessig, timeglassformet, men ikke av de smaleste timeglassene, 163 høy og blond. Så ingen grunn til alt maset. Mye greiere med de mennene som har rundet 40 for de maser ikke så mye. Og de har ofte barn selv. Det som er dumt er at de ikke orker så mye i senga, men de er som regel teknisk bedre. (joda de klarer en gang når de legger seg, og så en runde til før man står opp på morgenen, men synes det er litt lite)Så det betyr vel egentlig bare at jeg ikke kan få alt her i livet... Kommer aldri til å hverken banke på vindu til, eller klype noen på din alder i rumpa. Men jeg kikker gjerne på dere, for det er en kjensgjerning at det er mye flott å se på blandt dere unge gutta;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_julia_* Skrevet 31. oktober 2009 #32 Del Skrevet 31. oktober 2009 Her er min stil: Jeg er 2 meter høy, bredskuldret, jeg er godt trent, har mørkt hår mot svart, 3 dagers skjegg, går vanligvis i en sykt fet type losjakke, svarte skinnsko som er ganske fete og mørke ganske tettsittende jeans.. De gamle damene virker tilsynelatende å like det! :O) De fleste damene jeg får er rundt 28-29 hadde et forhold med en dame på 30 da jeg var 21.. Men jeg vil jo helst finne en jente på min egen alder som er like moden som meg. Mitt siste forhold var en dame på 24 og hun var alt for umoden og lite voksen, så bare på family guy og glamour dritt på tv.. Hehe! Håper det finnes noen sexy damer der ute på ca 180, som stiller like høye krav til seg selv som jeg gjør Her er jeg! Du høres jo ut som drømmemannen, jeg leter etter en på min alder som er moden, velkledd og HØY siden jeg er det selv. Kanskje 30åringene tuller litt med deg etter å ha sett for mye sex&singelliv, skal de først være litt morsomme og behandle menn som et stykke kjøtt så plukker de vel ut en som er litt yngre. Evt så er du bare utrolig kjekk, og 30åringene har mer selvtillit til å gjøre slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 1. november 2009 #33 Del Skrevet 1. november 2009 Er de eldre damene så innpåslitne for deg at det er et problem eller? Det er bare å slå til det vet du, fitte er fitte. Luksusproblem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann24 Skrevet 1. november 2009 #34 Del Skrevet 1. november 2009 Gjest Julia send meg en mail da. jeg har en tullemail adresse [email protected] Kanskje vi snakkes! =) Good night! Nok en kveld på byen er unnagjort.. Det er så sykt mye kvalme fulle damer på byen altså Bare så dere vet det, så er det veldig lite sjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann24 Skrevet 1. november 2009 #35 Del Skrevet 1. november 2009 Å bare for å få det helt riktig så er det en null inni der og ikke en o så det er shagg0r med tallet 0 :-) Viktig å få med den detaljen kanskje Send melding da, dere vokser jo ikke på trær! God natt Gjest Julia send meg en mail da. jeg har en tullemail adresse [email protected] Kanskje vi snakkes! =) Good night! Nok en kveld på byen er unnagjort.. Det er så sykt mye kvalme fulle damer på byen altså Bare så dere vet det, så er det veldig lite sjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. november 2009 #36 Del Skrevet 2. november 2009 Øhm, jeg har ikke helt fått svar eller forstått hva du mener med gamle damer. Mener du sånne pensjonister med blått hår og leggevann? Eller mener du kvinner som er eldre enn deg? Selv er jeg ca ti år eldre enn deg, 180 høy og tenker ikke på meg selv som ei gammel dame, ser jeg noe pent, så ser jeg:) Men selvsagt, dersom jeg er gammel, så skal jeg slutte med sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann24 Skrevet 2. november 2009 #37 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg mener damer 45+++ år :D Øhm, jeg har ikke helt fått svar eller forstått hva du mener med gamle damer. Mener du sånne pensjonister med blått hår og leggevann? Eller mener du kvinner som er eldre enn deg? Selv er jeg ca ti år eldre enn deg, 180 høy og tenker ikke på meg selv som ei gammel dame, ser jeg noe pent, så ser jeg:) Men selvsagt, dersom jeg er gammel, så skal jeg slutte med sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. november 2009 #38 Del Skrevet 3. november 2009 Gamle damer er damer langt over pensjonistalder. Damer som er eldre enn deg, kan du si, eller MILFS. Men ikke kall dem gamle. Da kommer de til å karnøfle deg, og ikke til å blunke til deg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. november 2009 #39 Del Skrevet 3. november 2009 Gamle damer er damer langt over pensjonistalder. Damer som er eldre enn deg, kan du si, eller MILFS. Men ikke kall dem gamle. Da kommer de til å karnøfle deg, og ikke til å blunke til deg mer. Syns det lukter desperasjon lang vei når noen på 40+ legger seg etter noen på 20+. Det gjelder både menn og kvinner. Uansett er det ikke fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 3. november 2009 #40 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tipper at hvis du kjører en litt mer naturlig stil (normal aktiv gutte stil), så vil du få mer napp hos jevnaldrende jenter. Gutter som er naturlig kjekke og som kjører normale funksjonelle klær, får ENDEL mer fitte enn glatte gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå