Gå til innhold

Tungpulte jenter


Gjest Gjest_Done_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Jeg har egentlig bare ett råd til deg (også inspirert at en tråd i singelforumet om hva kvinner misliker med oss menn, nemlig østersvarianten, det å ta en seriøs prat er vi ikke særlig gode på):

Erstatt tiden du bruker her inne med å skrive ned for deg selv hvordan du ønsker å formidle budskapet ditt til henne; planlegg samtalen nøye, ikke prat rundt grøten, gå rett på sak men for himmelens skyld, vær superbevisst på hvordan du formidler det, et høvisk ordelag som ikke inneholder ord som "tungpult" er en forutsetning. Ord som provoserer eller kan misforstås gjør ikke bare umiddelbar skade for samtalen/forholdet, de huskes i flere år framover og vil bli brukt mot deg i senere anledninger - garantert.

Tenk nøye gjennom spørsmålene og har du en ok kjæreste vil hun være med på dialogen og du får avklart masse hva lyst, forventninger, ønsker og behov angår. I tillegg må du selvsagt by på deg selv, hva du liker at hun gjør med deg og hva du liker å gjøre med henne, og gjerne også hvorfor.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror faktisk denne dama selv bør prøve å finne ut hvordan hun får/har det aller best, og hvordan hun enklest og best får orgasme.(Vet ikke hvor gammel hun er, men lang praksis er ingen ulempe.)

Deretter må det jobbes to sammen for å komme til målet, og øvelse gjør definitivt mester. Pluss at dere bør ha laaange deilige forpill, og kommunisere godt underveis. Vil også anbefale mer bevisst bruk av pusten for å slappe av og ikke stresse med dette(Det er ingen dårlig spøk, men pusten kan faktisk påvirke orgasmene, bare prøv).

Dermed ikke sagt at du er den perfekte partner for henne - kanskje dere rett og slett egentlig ikke passer så godt sammen seksuelt, hvem vet?

Når hun har fått den første orgasmen, er det jo bonus at hun får flere - da er det bare å la henne få nyte så mange hun vil ha, det er vannvittig deilig å få flere på rad, det kan jeg understreke. Lykke til med å øve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sofia_*

Gjør som oss!! :goodbye:

Det varierer veldig, men noenganger kan jeg bruke gaanske lang tid..

Slik vi gjør det da er å konsentrere oss om sexen, nytelsen, følelsen, og ikke orgasmen!

Han er veldig flink til å holde tilbake fordi han vil at jeg skal bli tilfredsstilit først, eventuelt at vi blir det på likt, så jeg slipper å leke med en slapp en..

Men dersom jeg kjenner at dette tar lang tid, så gjør jeg jobben selv, så det ikke blir så slitsomt for han! Jeg ligger øverst, og gjør akkurat det jeg må, mens han nyter det, og berører meg rolig og sensuelt slik jeg liker..

Fikk ikke forklart det jeg mente, bare at de gangene det tar veldig lang tid for meg er det jeg selv som utfører en "treningsøkt", så kan han ta det litt roligere.. Men det handler jo om å gi og få, men han skal ikke trenge å slite seg ut av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kvinne_*
Men dersom jeg kjenner at dette tar lang tid, så gjør jeg jobben selv, så det ikke blir så slitsomt for han! Jeg ligger øverst, og gjør akkurat det jeg må, mens han nyter det, og berører meg rolig og sensuelt slik jeg liker..

Sier meg bare hvor forskjellige vi er :) Jeg MÅ ligge på rygg for å klare å få orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...