Gå til innhold

Tungpulte jenter


Gjest Gjest_Done_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Done_*

har de siste tre årene vært sammen med tre forskjellige jenter.

Utfordringen: Det tar så utrolig lenge før det går for dem.

Tror ikke jeg er "klønete" når jeg fingrer eller har sex, tvert i mot så har jeg fått høre at jeg er kjempeflink. dessuten er jeg flink til å snakke om slikt så da hadde jeg nok fått hør det. Men tør ikke å ta opp akkurat dette, som dere skjønner.

Forstår ikke at de orker å holde på så lenge... Hun jeg er sammen med nå kan holde på i over en time, hvor jeg er inne i henne, samtidig som jeg masserer analt med en hånd og fingrer med den andre og kysser og suger på brystene hennes, siden hun selv sier at hun elsker det. Ser at hun nyter det, men jeg er helt utslitt når hun er ferdig, det er som en treningsøkt, hvor jeg konsentrer meg om fire forskjellige bevegelser samtidig. Det som nå skjer er at jeg konsentrer meg så sterkt på hennes orgasmen at jeg selv mister min kåthet og erekesjon, som igjen fører til at jeg mister lysten faker min orgasme. jeg har den innstillingen at når man har sex så skal begge ha orgasme, så derfor unngår jeg mer og mer sex, selv om jeg faktisk elsker det.Andre som har det likt? Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex handler om å gi og ta.

Det spiller vel ingen rolle om din orgasme kommer først? Du kan jo fortsette å gjøre det godt for henne etterpå? Da kan jo begge nyte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
har de siste tre årene vært sammen med tre forskjellige jenter.

Utfordringen: Det tar så utrolig lenge før det går for dem.

Tror ikke jeg er "klønete" når jeg fingrer eller har sex, tvert i mot så har jeg fått høre at jeg er kjempeflink. dessuten er jeg flink til å snakke om slikt så da hadde jeg nok fått hør det. Men tør ikke å ta opp akkurat dette, som dere skjønner.

Forstår ikke at de orker å holde på så lenge... Hun jeg er sammen med nå kan holde på i over en time, hvor jeg er inne i henne, samtidig som jeg masserer analt med en hånd og fingrer med den andre og kysser og suger på brystene hennes, siden hun selv sier at hun elsker det. Ser at hun nyter det, men jeg er helt utslitt når hun er ferdig, det er som en treningsøkt, hvor jeg konsentrer meg om fire forskjellige bevegelser samtidig. Det som nå skjer er at jeg konsentrer meg så sterkt på hennes orgasmen at jeg selv mister min kåthet og erekesjon, som igjen fører til at jeg mister lysten faker min orgasme. jeg har den innstillingen at når man har sex så skal begge ha orgasme, så derfor unngår jeg mer og mer sex, selv om jeg faktisk elsker det.Andre som har det likt? Hva gjør dere?

Vet ikke hvor gammel dere er .Men det er nok ganske vanlig - men varierer veldig .Ikke alle jenter bruker så lang tid .Finnes jenter det går veldig fort for også .

Men kan trøste med at det bruker å bedre seg med årene for jentene . Alltså at det går mye raskere for dem, etterhvert som de blir litt eldre .

Mens mennene bruker ofte da å bli tregere og tregere med å " komme " etterhvert som de blir eldre . Da vil de kanskje selv begynne å sette pris på jenters " utholdenhet " ...når de selv trenger mere tid , når mennene blir eldre selv engang .

Jeg har også opplevd flere ganger - at jeg må ligge å vente etter at jeg er ferdig ...på at mannen skal komme i mål . Ikke like kjekt det heller for oss : ) å dette går begge veier . Begge kjønn opplever partnere som er tregere enn dem selv er .

Du bør snakke med henne om dette . Fortell det som det er og foreslå variasjon . At du innimellom kan få ha sex på dine premisser uten så mye hensyn til henne , forde det ødelegger din egen nytelse . Du skal ikke offre deg totalt for henne . Så du selv mister lysta på sex .Det blir jo feil for dere begge .Hun vil nok at du skal fortsette å ha lyst på henne fremover .Så tipper hun vil forstå deg - om du er ærlig med henne .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Unnskyld meg, men det er faktisk ikke alle jenter som får orgasme!

Finn først ut om jenta har hatt orgasme før.

Jeg sier ikke man skal gi opp selv om jenta ikke får det til altså, men det aller viktigste er å slappe av med sex og bare nyte det!

Man merker det om mannen prøver for hardt, og for meg er det en veldig turn-off. Spesiellt når det, som du sier, blir til at mannen mister litt av piffen og blir myk igjen.... Da føler jeg meg ikke særlig bra altså.

De minuttene det da tar for å komme i gang igjen, er ikke gode.

Tror ikke hun sier noe om du av og til ikke holder så lenge.

Jeg personlig liker iallfall godt en kjappis innimellom, så lenge det ikke er hver gang ;)

(Skulle vi holdt på i en time hver gang, hadde vi ikke hatt sex ofte altså! :ler: )

Og ja, sex er godt selv om jeg aldri kommer!

Ps:

Rødvin er en god hjelp til å slappe av og til å slippe litt hemninger... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Done_*

Bare kort litt påfyll...

Når det gjelder alder så er de siste jeg har vært sammen med mellom 22 - 41. tror ikke alder har noe å gjøre med dette. Før hadde jeg vel heller følelsen av at yngre jenter kom raskere enn de noe eldre, men dette er ku synsing fra min side.

Alle pleier å få orgasme, snakker jo om det meste så det er jeg rimelig sikker på.

Har mye variasjon og gjør det allermeste, så det er ikke et tema.

Enig i at alkohol hjelper til, synes det bare det er ille å måte drikke for å ha sex som er bra fro begge...

...og ikke lett å snakke om akkurat dette. Føler det kan skape mer problemer enn mye annet. Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Bare kort litt påfyll...

Når det gjelder alder så er de siste jeg har vært sammen med mellom 22 - 41. tror ikke alder har noe å gjøre med dette. Før hadde jeg vel heller følelsen av at yngre jenter kom raskere enn de noe eldre, men dette er ku synsing fra min side.

Alle pleier å få orgasme, snakker jo om det meste så det er jeg rimelig sikker på.

Har mye variasjon og gjør det allermeste, så det er ikke et tema.

Enig i at alkohol hjelper til, synes det bare det er ille å måte drikke for å ha sex som er bra fro begge...

...og ikke lett å snakke om akkurat dette. Føler det kan skape mer problemer enn mye annet. Men det er min mening.

Er mange menn som har det på samme måten som du . Som føler de må gjøre en voldsom treningsøkt i senga hver gang ....og mister lysta av det ! har en veninne som innrømmer hun er treg treg med å komme ...og hun kommer skjelden også . Dere menn er utrolig tolmodige og flinke med oss kvinnfolk må jeg si ... det skal dere ha av ros syns jeg .

Det er kjønnsforskjeller og individuelle forskjeller - dette kan man ikke gjøre så utrolig mye med desverre .

Hvis du syns denne dama er veldig vanskelig å tilfredsstille og t.o.m " slitsom " i senga ...

Kanskje du skulle vurdere å finne deg en annen da ? Som passer deg bedre og er raskere ?

Jeg har brudt kontakt med flere menn - forde de var så utrolig trege med å komme ...( sa aldri at det var den egentlige grunnen - men bare trakk meg unna )

Orker ikke ha det sånn - om jeg ikke må .. Så fant meg noe annet heller - som var mer lik meg ..og passet bedre for meg ,

Kanskje du vurderer det samme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valencia
Unnskyld meg, men det er faktisk ikke alle jenter som får orgasme!

Finn først ut om jenta har hatt orgasme før.

Jeg sier ikke man skal gi opp selv om jenta ikke får det til altså, men det aller viktigste er å slappe av med sex og bare nyte det!

Man merker det om mannen prøver for hardt, og for meg er det en veldig turn-off. Spesiellt når det, som du sier, blir til at mannen mister litt av piffen og blir myk igjen.... Da føler jeg meg ikke særlig bra altså.

De minuttene det da tar for å komme i gang igjen, er ikke gode.

Tror ikke hun sier noe om du av og til ikke holder så lenge.

Jeg personlig liker iallfall godt en kjappis innimellom, så lenge det ikke er hver gang ;)

(Skulle vi holdt på i en time hver gang, hadde vi ikke hatt sex ofte altså! :ler: )

Og ja, sex er godt selv om jeg aldri kommer!

Ps:

Rødvin er en god hjelp til å slappe av og til å slippe litt hemninger... ;)

Veldig enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg er enig med de som sier at her må begge ta ansvar for at begge skal ha det godt. Hun kan ikke forvente at du skal sørge for hennes orgasme hver gang, og du skal ikke ta det ansvaret hver gang heller.

Hvis hun er "tungpult", som du kaller det, kan dere ta i bruk hjelpemidler, og hun må hjelpe til selv.

Kanskje trenger hun å gjøre seg litt bedre kjent med egen kropp og seksualitet også.

På den lyse siden, så blir du jo i knallform av dette her da :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de siste tre årene vært sammen med tre forskjellige jenter.

Utfordringen: Det tar så utrolig lenge før det går for dem.

Tror ikke jeg er "klønete" når jeg fingrer eller har sex, tvert i mot så har jeg fått høre at jeg er kjempeflink. dessuten er jeg flink til å snakke om slikt så da hadde jeg nok fått hør det. Men tør ikke å ta opp akkurat dette, som dere skjønner.

Forstår ikke at de orker å holde på så lenge... Hun jeg er sammen med nå kan holde på i over en time, hvor jeg er inne i henne, samtidig som jeg masserer analt med en hånd og fingrer med den andre og kysser og suger på brystene hennes, siden hun selv sier at hun elsker det. Ser at hun nyter det, men jeg er helt utslitt når hun er ferdig, det er som en treningsøkt, hvor jeg konsentrer meg om fire forskjellige bevegelser samtidig. Det som nå skjer er at jeg konsentrer meg så sterkt på hennes orgasmen at jeg selv mister min kåthet og erekesjon, som igjen fører til at jeg mister lysten faker min orgasme. jeg har den innstillingen at når man har sex så skal begge ha orgasme, så derfor unngår jeg mer og mer sex, selv om jeg faktisk elsker det.Andre som har det likt? Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet . Det må da være fint at det tar tid før det går for henne . Tenk på alt det deilige dere kan gjøre . Sex er vel ikke bare å pule for deg ? I så fall må du være kjedelig for de fleste kvinner .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kort litt påfyll...

Når det gjelder alder så er de siste jeg har vært sammen med mellom 22 - 41. tror ikke alder har noe å gjøre med dette. Før hadde jeg vel heller følelsen av at yngre jenter kom raskere enn de noe eldre, men dette er ku synsing fra min side.

Alle pleier å få orgasme, snakker jo om det meste så det er jeg rimelig sikker på.

Har mye variasjon og gjør det allermeste, så det er ikke et tema.

Enig i at alkohol hjelper til, synes det bare det er ille å måte drikke for å ha sex som er bra fro begge...

...og ikke lett å snakke om akkurat dette. Føler det kan skape mer problemer enn mye annet. Men det er min mening.

Yngre jenter faker oftere enn eldre også, muligens derfor du sitter med dette inntrykket?

Jeg skal svare for meg selv. Det er ikke hver gang jeg får orgasme. De gangene jeg kjenner det kan ta litt lang tid er det helt ok at vi ikke holder på helt til jeg får. Jeg vil ikke at sex skal være en jobb der orgasmen min er målet. Sex skal være kos og helt fritt fra stress og kav, er jo det som gjør denne deilige avkoblingen fra hverdagen helt spesiell.

Mitt råd til deg er å slappe av. Ikke gjør dette til en jobb/treningsøkt. Du må forandre oppfatningen du har om at begge må få orgasme. For en kvinne er det en helt annen opplevelse å ikke få orgamse enn hva det er for en mann. Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sex er som DC så blir det først meg, så deg, så meg osv :natti:

AC derimot alternerer pol 50 eller 60 ganger pr. sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis sex er som DC så blir det først meg, så deg, så meg osv :natti:

AC derimot alternerer pol 50 eller 60 ganger pr. sekund.

Det er så festlig å lese svarene din her inne! :fnise:

For øvrig er jeg tungpult som bare det!

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men det er faktisk ikke alle jenter som får orgasme!

Signerer denne!

Han jeg holder på med nå, stresser så mye med dette at jeg innimellom mister lysten... Det blir så sinnsykt jag og press, og da kommer jeg ihvertfall ikke til å få orgasme. Jeg har prøvd å si det til ham, og kanskje du kan ta det til deg også, TS, siden jeg fortsatt har sex med ham kan han regne med at jeg også liker det! Ellers hadde jeg virkelig ikke giddet å fortsette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vel, er vel ingen her som har hørt om "smør på flesk?"... husker når jeg hadde 4kant med 3 jenter så ble det litt mye når 2 skulle suge meg og jeg skulle kline med nr 3.... tror det er der det ligger....finn ett eneste punkt eller en nisjè som du fokuserer 100% på. Som sikkert alle vet så blir 100% delt på 4 bevegelser bare 25% på hver.

Tenk litt på den. Dama mi var/er tungpult. Men jeg har funnet et lite punkt på musa hennes som hun reagerer veldig godt på, og fokuserer 100% på det. Da pleier dealen å være i boks :D

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, er vel ingen her som har hørt om "smør på flesk?"... husker når jeg hadde 4kant med 3 jenter så ble det litt mye når 2 skulle suge meg og jeg skulle kline med nr 3.... tror det er der det ligger....finn ett eneste punkt eller en nisjè som du fokuserer 100% på. Som sikkert alle vet så blir 100% delt på 4 bevegelser bare 25% på hver.

Tenk litt på den. Dama mi var/er tungpult. Men jeg har funnet et lite punkt på musa hennes som hun reagerer veldig godt på, og fokuserer 100% på det. Da pleier dealen å være i boks :D

Good luck!

Har damer et lite punkt på musa som de reagerer veldig på!?!? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...