Gjest Jaheira Skrevet 18. august 2003 #21 Del Skrevet 18. august 2003 For meg blir altså dette like teit som det å ta opp med ledelsen at kollegaen min har dårlig ånde. Av og til må faktisk temaet dårlig hygiene tas opp på en arbeidsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scarlet Sax Skrevet 18. august 2003 #22 Del Skrevet 18. august 2003 Er helt med på den Jaheira - men jeg satt det nå litt på spissen ikke sant Midnattsol - en ting jeg lurer på: Hadde kollegaene dine reagert like mye dersom jenta var slank? Bare nysgjerrig, siden du tok opp at du ikke synes hun kler seg etter figuren... -Scarlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. august 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 18. august 2003 Midnattsol - en ting jeg lurer på: Hadde kollegaene dine reagert like mye dersom jenta var slank? Bare nysgjerrig, siden du tok opp at du ikke synes hun kler seg etter figuren... Dette tenkte jeg også på etter jeg skrev det. Det ble kanskje feil formulert, for jeg mente ikke det var ok for en slank jente og kle seg slik på jobb heller. Jeg mener at en slank jente kler slike klær bedre, ja, MEN det er ikke passende på en arbeidsplass uansett. Det hadde sikkert blitt reaksjoner. Dette er en arbeidsplass med mange dresskledde mannfolk f.eks. Det tar seg ikke ut og komme valsende som en fjolle, uansett figur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2003 #24 Del Skrevet 20. august 2003 Synes egentlig det er litt moro at en ikke kan se hvor en jobber... Man har da også de som overpynter seg, går i dress, selv om jobben ikke akkurat legger opp til det.. Hva er dummest??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #25 Del Skrevet 31. august 2003 Om hun iblandt dukker opp i "passende klær" kan du jo ta det bakveien så å si Kommenter at "DEN kledde du", og håp at hun tar et hint om hva hun bør kle seg i, i stedet for å hinte om hva hun ikke bør kle seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå