Gjest care Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Hei Jeg kjenner en kvinne som kanaliserer. Hun vil nå legge ut annonse på nettet for å utvide kundekretsen sin og hun har spurt meg om hjelp. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge inn annonsen hennes. Har sett inn på finn.no og der passer ikke kategoriene. Er det noen av dere som vet hvor man legger/ finner slike annoneser. Blir kjempeglade om noe kan hjelpe meg på dette. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 Hun kan jo kjøpe en firmabruker på Kvinneguiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 Hun kan jo kjøpe en firmabruker på Kvinneguiden... Kan du være så snill å oppdatere meg. :blunke: Hvor finner jeg info om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Har ikke Alternativt Nettverk egne nettsider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Har ikke Alternativt Nettverk egne nettsider? Jo, men jeg fant ingen markedplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AltHelse Skrevet 30. august 2003 #6 Del Skrevet 30. august 2003 Hun kan sette inn annonse på AltHelse også. Der er det gratis oppføring i bransjekatalogen, samt muligheter for en banner. Send meg en PM :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 30. august 2003 #7 Del Skrevet 30. august 2003 Kan du være så snill å oppdatere meg. :blunke: Hvor finner jeg info om dette Beklager tregt svar. Her er forum for annonsører: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewforum.php?f=49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. september 2003 #8 Del Skrevet 1. september 2003 Takk til dere begge. Hun skal bo i Norge noen måndere her, så da skal jeg bringe beskjeden videre. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #9 Del Skrevet 8. september 2003 Egentlig kan det være like greit å ikke annonsere, lett for å bli sett på som lite seriøs ("teletorg-synske", som tar standard frasen "høy og mørk man"), Alternativmessen kan kanskje være et brukbart alternativ? Men generelt vil jungeletelegrafen ta seg av "markedsføringen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Larissa Skrevet 10. september 2003 #10 Del Skrevet 10. september 2003 Du kan jo prøve å søke litt. Jeg vet om en del alternative sider, men vet ikke hva som passer.Ildsjelen, alternativ livsstil,Alternativt nettverk,og så anbefaler jeg å kanskje søke på parapsykologisk selskap. Dette var noen alternative forum.,lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #11 Del Skrevet 10. september 2003 Hun kan jo kjøpe en firmabruker på Kvinneguiden... Hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå