Småkjekset Skrevet 16. april 2010 #601 Del Skrevet 16. april 2010 Gratulerer så mye!! Har lest meg gjennom hele dagboken din nå, og det har vært kjempe spennende å følge det frem til TB. Så nå gleder jeg meg til å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. april 2010 #602 Del Skrevet 17. april 2010 Ønsker deg en god helg, Smaragd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 17. april 2010 #603 Del Skrevet 17. april 2010 Måtte snike meg inn her og lese Gratulerer så mye!!!!! For en fantastisk flott nyhet Velkommen i 2010 klubben... kanskje 2011 Tusen takk Develina Vet ikke helt om jeg håper mest på 2011 eller på 2010 jeg altså... Ville jo i utgangspunktet ha en 2010-unge, siden jeg selv er født i 1980 (Akkurat 30 år i mellom ) Men en tidlig på året-unge er heller ikke å forakte - så jeg sier bare velkommen skal du vere nårsomhelst lille Smaragdbaby! :rødme: Gratulerer så mye!! Har lest meg gjennom hele dagboken din nå, og det har vært kjempe spennende å følge det frem til TB. Så nå gleder jeg meg til å følge deg videre Åj, har du lest elle 30 sidene! Da må jeg bare beklage for alle utbrudd og klaging altså... Er virkelig en dagbok på godt og vondt ja Men velkommen skal du vere! Kjekt med nye fjes innom Ønsker deg en god helg, Smaragd! Takk det samme "terminbuddyen" min! Nå skal jeg straks på jobb. Skal ha en ekstrahjelp der også i dag, og det er jeg glad for For jeg ikke har sovet så veldig godt i natt. Drømmer så mye rart! Har hørt det er en vanlig ting når en er gravid, men jeg drømmer jo mye rart fra før av - så hvordan i alle dager skal dette gå...? Blir nok en middagslur på meg i dag ja tenker jeg (Gleder meg allerede!) Naboen min kommer hjem fra sykehuset i dag eller i morgen. Hun har fått en nydelig liten jente Gleder meg til hun tar imot besøk... :rødme: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 17. april 2010 #604 Del Skrevet 17. april 2010 . Ønsker forresten en god helg til alle som måtte vere innom boken min, og legger igjen en gooood dose BABYSTØV!!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Grabb til dere, rull, dans eller hopp i det - for jeg vil gjerne at alle skal få lov til å få TB nå snart!!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. april 2010 #605 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) En dagbok skal være full av gledesutbrudd og klageinnlegg, s¨å du har absolutt ingenting å klage over Og siden du har lagt ut litt babystøv her inne er det bare en ting å gjøre, nemlig å ta med meg så mye som mulig! Endret 17. april 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. april 2010 #606 Del Skrevet 17. april 2010 Takk det samme "terminbuddyen" min! "Terminbuddy"! Det er jo veldig nært ja, kan fort skje at vi føder samtidig! Gleder meg til å følge noen som er like langt på vei som meg, så med både Jesse og deg blir det bra! Dere må forte dere etter alle dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2010 #607 Del Skrevet 17. april 2010 Se der ja, nå fikk du "lov" å strø babystøv til andre.....ohhh så gøy!!! Drømte masse rart i 1 trimester....veldig normalt.....og lite søvn må man kanskje bare venne seg til Håper du får en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. april 2010 #608 Del Skrevet 17. april 2010 Ha en fantastisk helg Smaragd! Tar til meg alt babystøvet jeg kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 17. april 2010 #609 Del Skrevet 17. april 2010 Ha en god helg Smaragd Syns det er så gøy at både du og Iril har termin nesten likt som meg Blir spennende å følge dere videre asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 17. april 2010 #610 Del Skrevet 17. april 2010 Måtte bare legge til denne som jeg fikk link til fra Jesse Unnfangelsen finner sted omkring: 3. april 2010 Hjertet begynner å slå: 28. april 2010 Embryoet beveger seg: 22. mai 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 29. mai 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 29. mai 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 12. juni 2010 Kvalmen avtar for de fleste: 19. juni 2010 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 26. juni 2010 Fosteret svelger og tisser: 10. juli 2010 Tid for ultralyd: 17. juli 2010 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. juli 2010 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 7. august 2010 Fosteret begynner å høre: 28. august 2010 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 25. september 2010 Mange fostre legger seg med hodet ned: 30. oktober 2010 Svangerskapspermisjonen begynner: 6. desember 2010 Antatt termindato: 27. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 17. april 2010 #611 Del Skrevet 17. april 2010 Å så MORSOMT!!! Så mange som får klaff når de egentlig ikke hadde tenkt det GRATULERER SÅ MYE!!! :danser: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 18. april 2010 #612 Del Skrevet 18. april 2010 "Terminbuddy"! Det er jo veldig nært ja, kan fort skje at vi føder samtidig! Gleder meg til å følge noen som er like langt på vei som meg, så med både Jesse og deg blir det bra! Ja merker det er ekstra spennende å lese i deres bøker nå, og se om vi føler mye av det samme Se der ja, nå fikk du "lov" å strø babystøv til andre.....ohhh så gøy!!! Drømte masse rart i 1 trimester....veldig normalt.....og lite søvn må man kanskje bare venne seg til Håper du får en strålende dag! Ja, får vel bare belage meg på å legge meg tiiiidlig fremover så jeg får nok søvn... Ha en fantastisk helg Smaragd! Tar til meg alt babystøvet jeg kan få! Grabb til deg, jeg har mer å gi også! Ha en god helg Smaragd Syns det er så gøy at både du og Iril har termin nesten likt som meg Blir spennende å følge dere videre asså! Ja, takk det samme Å så MORSOMT!!! Så mange som får klaff når de egentlig ikke hadde tenkt det GRATULERER SÅ MYE!!! :danser: :danser: Er vist det ja! Tusen takk Nå er jo jeg bare fire usle dager ifra å ha termin i 2011 da....så vi får nå se hva som skjer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 18. april 2010 #613 Del Skrevet 18. april 2010 Hadde forresten pittelitt brun utflod i går. Bare noen få dråper. Vet man ikke skal bekymre seg før det evt er rødt friskt blod, så det har jeg egentlig ikke gjort. Mener å huske noen har snakket om at restene fra festeblødningen skal kunne komme så sent? Så lenge det ikke kommer noe mer enn det så tenker jeg ikke noe mer på det. Er svimmel i dag jeg altså... Sitter her i sofaen og føler det går litt rundt... Kjente det allerede når jeg lå i sengen før jeg stod opp. Følte jeg sjanglet meg ut på badet - og måtte sikte når jeg skulle plassere rumpa ned på do! Ble litt sent i går med venner på besøk, og jeg satte ikke på noe klokke i dag så jeg kunne sove så lenge kroppen ville. Det resulterte i at jeg stod opp halv ett! Noe jeg sikkert ikke har gjort på over et år! Så er nok derfor kroppen min krangler tenker jeg Vi skal på middag til svigers i dag. Har ikke helt bestemt oss om vi kommer til å fortelle noe enda... Sambo vil egentlig vente til vi er en 7-8 uker på vei - men kjenner jeg ham rett kommer han til å syntes det er vanskelig Og kjenner jeg DEM rett, så kommer de til å spørre å grave! Sist vi var der på middag, skulle svigerinnen min klemme meg før vi dro. Da kjente jeg plutselig en hånd nede på magen min.... "Måtte barre sjekke" sa hun... De vet vi prøver, og er veeeeldig spente Får som regel alltid spørsmål om jeg vil ha vin - og så står de der å bare gransker meg mens jeg svarer De smiler fra øre til øre og koser seg med det at vi prøver, så jeg gleder meg virkelig til de får vite det :rødme: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. april 2010 #614 Del Skrevet 18. april 2010 Lykke til på middagen og med å prøve å ikke si noe enda Det er ingen lett sak. Husk å ta folat! Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. april 2010 #615 Del Skrevet 18. april 2010 Håper middagsbesøket i dag går strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. april 2010 #616 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg fikk sånt brunt utflod 2-3 dager etter IKM, så ikke noe å bekymre seg over. Svimmelhet høres ut som du har lavt blodtrykk som er vanlig også, og det å være trøtt får du nesten bare venne deg til Håper middagsbesøket går bra! Vi(eller JEG) klarte nesten ikke å holde meg de 3 dagene før foreldrebesøk med å fortelle......så vi gav de små "julepakker" med bamser som sa "ta være på denne her til jeg kommer i august" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. april 2010 #617 Del Skrevet 18. april 2010 Kos deg på middagen hos svigers idag og med å ikke fortelle! Må nok være vanskelig ja. Jeg kommer til å ha stoooore problemer med å ikke fortelle mamma og pappa det.. men tror faktisk jeg kommer til å fortelle mamma det tidlig, men heller vente med søsken og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. april 2010 #618 Del Skrevet 18. april 2010 Kos deg på middag - og lykke til med å ikke si noe. Høres ut som om det kan bli vanskelig Så lenge de vet at dere prøver, så er det jo kanskje ikke så farlig om dere sier noe heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 19. april 2010 #619 Del Skrevet 19. april 2010 Lykke til på middagen og med å prøve å ikke si noe enda Det er ingen lett sak. Husk å ta folat! Ha en fin søndag Folater har jeg tatt i 6 mnd nå, så har da ikke tenkt å stoppe heeeelt enda Vi sa ingenting... Håper middagsbesøket i dag går strålende Nyyydelig biff, og nyskjerrig familie som ventet Jeg fikk sånt brunt utflod 2-3 dager etter IKM, så ikke noe å bekymre seg over. Svimmelhet høres ut som du har lavt blodtrykk som er vanlig også, og det å være trøtt får du nesten bare venne deg til Håper middagsbesøket går bra! Vi(eller JEG) klarte nesten ikke å holde meg de 3 dagene før foreldrebesøk med å fortelle......så vi gav de små "julepakker" med bamser som sa "ta være på denne her til jeg kommer i august" Ja, var bare noen dråper og, så jeg tenker egentlig ikke noe på det. Har hatt periodevis lavt blodtrykk tidligere også, men da har jeg kun sett prikker. ikke følt at rommet går rundt sånn som jeg gjorde i går... Det er sambo som vil vente med å fortelle. Han mener vi må pønske ut noe lurt og "herje litt med dem" som han sier Koselig måte dere fortalte på :rødme: Kos deg på middagen hos svigers idag og med å ikke fortelle! Må nok være vanskelig ja. Jeg kommer til å ha stoooore problemer med å ikke fortelle mamma og pappa det.. men tror faktisk jeg kommer til å fortelle mamma det tidlig, men heller vente med søsken og venner. Kommer til å fortelle storesøsteren min snart, eg en venninne. De vet vi prøver, og jeg klarer nok ikke å holde det lenge fra dem Kos deg på middag - og lykke til med å ikke si noe. Høres ut som om det kan bli vanskelig Så lenge de vet at dere prøver, så er det jo kanskje ikke så farlig om dere sier noe heller? Nei, er ikke farlig om de vet, bare sambo som vil vente litt Fikk telefon om jeg kunne komme på jobb i dag, så nå har jeg spist frokost og gjort meg klar. Skal bare ut å skrape bilen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. april 2010 #620 Del Skrevet 19. april 2010 Fikk telefon om jeg kunne komme på jobb i dag, så nå har jeg spist frokost og gjort meg klar. Skal bare ut å skrape bilen nå.... Hvor bor du siden du må skrape av bilen :klø: er sol her på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå