Becky1 Skrevet 14. april 2010 #581 Del Skrevet 14. april 2010 Du skal ikke se bort ifra at det er denne måneden spiren sitter for oss begge. Vi som skulle hoppe over desember Hva sa jeg? I ditt tilfelle ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 14. april 2010 #582 Del Skrevet 14. april 2010 Åååå så koselig av deg Buffy, nå gråter jeg også her jeg sitter! Tenk at Smaragd og smaragdmannen endelig skal få en egen liten gutt eller jente! :rødme: Bør jeg fortelle sambo med en gang han kommer hjem, eller vente til vi er kommet på hotellet om noen timer? Har kjøpt en liten bok om å vere pappa som var planen å gi ham når vi fikk TB..... Men bør jeg gjøre det ETTER vi er fremme, så han kan konsentrere seg om kjøringen? (Skal kjøre en time nesten....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. april 2010 #583 Del Skrevet 14. april 2010 Ååååh, dette er fantastisk! Hva blir terminen? Gratulerer! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 14. april 2010 #584 Del Skrevet 14. april 2010 Termin vil bli ca 27 desember. Så det bli enten en 2010 unge i desember, eller så klarer vi å komme over til 2011 og kanskje får et nyttårsbarn.. hehe... Kommer ikke til å fortelle sambo før vi er på hotellet. Skal vist sitte på en kar med oss til hotellet, og da vil det bli så rart tror jeg.... Så da får det heller bli min egen lille hemmelighet i noen timer til... Kommer til å ta med meg en ny test også, så sambo får se i morgen tidlig Åj, så spennende dette her er! Har skiftet topp nå, enda det er under en time siden jeg kom utav dusjen! Svetter som en sil! Skal i to bryllup i sommer, og ser allerede for meg magen i finkjolen min :rødme: Den er nemlig sånn empireliv oppunder puppene, med løst flagrende stoff og har MASSER av plass til mage! :rødme: Tror jeg må spise noe snart....begyner å merke denne høye pulsen nå.... Tusen takk for gratulasjoner damer - det er helt uvirkelig for meg dette her! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. april 2010 #585 Del Skrevet 14. april 2010 Neimen, hva er det jeg ser!! :hoppe: GRATULERER!! :strix: :strix: Så fantastisk morsomt! Særlig siden dere ikke en gang skulle prøve denne måneden. Tydeligvis lønnsomt det Desember blir tidenes baby-boom måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. april 2010 #586 Del Skrevet 14. april 2010 Næ - så GØØØØY :hoppe: GRATULERER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. april 2010 #587 Del Skrevet 14. april 2010 Gratulerer! Det der er definitivt positivt! Og nå kan du jo bruke resten av testene til å se at de blir sterkere omtrent for hver dag... Da var det meningen at det skulle bli desembertermin på dere da, jo. Selv om dere EGENTLIG ikke hadde tenkt det. Men det blir uansett bra! Å ha vinterbaby som første er faktisk veldig koselig. Da kan man holde seg inne og kose med babyen under påskuddet "det er kaldt ute" eller "det er så ekkelt føre å trille vogn på"... For ting tar så utrolig tid med baby, og med første blir man ofte mye inne i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. april 2010 #588 Del Skrevet 14. april 2010 for at det ble for dere denne måneden allikevel Det sitter som regel når man egentlig ikke prøver kaster babystøv når jeg først er innom :strix: :strix: Hva sa jeg!!!! og støvet mitt faktisk funka denne gangen :strix: GRATULERER SÅ UTROLIG MYE SMARAGD!!!! DET FORTJENER DERE!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. april 2010 #589 Del Skrevet 14. april 2010 GRATULERER SMARAGD!! Og velkommen i klubben Veldig morro at vi er så mange som skal ha desemberbarn asså Er så glad på dine vegne!! :hoppe: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 14. april 2010 #590 Del Skrevet 14. april 2010 Hey hey ! GRATULERER så masse da! Gu, så kjekt da! Nå har du mange spennende uker og mnd foran deg! Gratulerer også med 5.5 år! Det er lenge det!! Kose dere på hotell,mm så kos!! Gleder meg til å høre raksjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. april 2010 #591 Del Skrevet 14. april 2010 Imponerende at du klarer å vente noen timer med å fortelle det til ham. Jeg testet klokken fem om morgenen og slet veldig med å ikke vekk mannen min, holdt vel ikke ut lenger enn til sju.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. april 2010 #592 Del Skrevet 14. april 2010 Gratulerer! Så hyggelig å lese at du er blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 15. april 2010 #593 Del Skrevet 15. april 2010 :rødme: Tusen takk damer, dere er kjempekoslige Nå er vi akkurat kommet hjem fra hotellet. Var jobbmiddag i går, og så hadde dem møte i dag tidlig, så jeg gikk rund og shoppet litt i stedenfor Var ikke så mye jeg fikk gjort da, for ble så inderlig kvalm helt utav det blå! Har hatt det den siste uka, bare såvidt såvidt, og veldig korte perioder. Men nå har jeg hatt det i hele dag! Gikk rett på apoteket og kjøpte med sea-bands, så får vi se om det hjelper noe. Hadde ikke forventet å bli så dårlig, så nå håper jeg det er bare fordi jeg fikk litt lite søvn, for jeg har virkelig ikke lyst å måtte fortelle jobben helt med en gang da... Når vi kom frem til byen der hotellet var, så gikk vi innom en bilforhandler. Vi driver å titter etter ny bil. Skulle møte de andre halv seks, så jeg pushet på litt på at jeg ville vi skulle komme oss på hotellet nå, så vi får skiftet før middagen....men sambo hadde veeeeldig god tid - han viste jo ikke at jeg virkelig trengte å snakke med ham FØR middagen! Så når vi endelig hadde sjekket inn og kommet oss på rommet, hadde vi bare 15 minutter på oss før middag. Så mens vi drev og skiftet, kom jeg inn på emnet at vi om to dager har vert sammen i 5,5 år. Så ser jeg på ham, og fisker opp en liten pakke fra vesken min. Sier at han kan nå like godt få den i dag, siden vi er nå på hotell og greier... Han pakker opp en søt liten bok som står "Pappa" på. Han ser på meg, smiler og lurer på om det ligger noe mer bak denne boken her da? "Muligens sikkert det", svarer jeg. "muligens eller sikkert" sier han lurt og klemmer meg. "Muligens ganske sikkert" sier jeg Da tar han godt rund meg og klemmer meg godt og lenge. Ser mg dypt inn i øynene og sier "jaja, vi som traff når vi ikke siktet" og så bare smiler han fra øre til øre Han har vert kjempekoselig! Kysset både meg og magen godnatt i gårkveld :rødme: Passer på så jeg får i meg nok mat, og når han bærer noe mat bort til meg, sier han bare "versågod - begge to" og smiler lurt :rødme: :rødme: GOOOODE mannen min! :rødme: Og nå i sted når jeg dro opp dataen, ga han grei beskjed om at den skal ikke vere på fanget mer! Innrømmet også at han har vert kjempeflink unngå både dataen på fanget, og mobilen i lomma nå når vi har vert prøvere også, for svømmerene liker jo seg ikke når de blir for varme Omtenksomme gode mannen min Nå skal jeg lage meg noe niste, og gå på jobb. Skal jobbe fra 15-19 i dag, så jeg og sambo har lagt en slagplan om at han skal ha middagen klar når jeg kommer hjem, og så blir det film og sofaen resten av kvelden Har forresten så innmari såre brystvorter nå! Ble kald her i sted når vi kom hjem - og det er vondt altså! Men jeg skal tåle en hel haug med vondter jeg nå - for jeg har en liten spire i magen min! :rødme: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. april 2010 #594 Del Skrevet 15. april 2010 ååååå,søte mannen Ble helt rørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. april 2010 #595 Del Skrevet 15. april 2010 Nååh så koselig! Skjønn mannen din er med deg og spiren :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. april 2010 #596 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Sitter her med tårer i øynene over hvordan mannen din er Graviditets hormonene fant meg, og vi håper ynderlig de har funnet deg også Jeg er helt rørt jeg :rødme: Endret 15. april 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. april 2010 #597 Del Skrevet 15. april 2010 Dette er så koselig! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. april 2010 #598 Del Skrevet 15. april 2010 En ting er at jenter generelt er lettrørte, men å servere slike historier til en haug med gravide over-hormonelle jenter da, Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. april 2010 #599 Del Skrevet 15. april 2010 En ting er at jenter generelt er lettrørte, men å servere slike historier til en haug med gravide over-hormonelle jenter da, Smaragd så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. april 2010 #600 Del Skrevet 16. april 2010 Måtte snike meg inn her og lese Gratulerer så mye!!!!! For en fantastisk flott nyhet Velkommen i 2010 klubben... kanskje 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå