Gjest Smaragd Skrevet 20. mars 2010 #501 Del Skrevet 20. mars 2010 Brune dråper kan komme selv om du er gravid....men om du begynner å blø ordnlig så er det nok tanta....jeg håper fortsatt for deg da Kom nok når jeg var på jobb i dag ja Sliiiiten nå! Vondt i ryggen og hoftene fra før av, og menssmerter oppigjenpå var ikke mye behagelig nei... Så nå slenger jeg meg på sofaen en liten halvtime og ser om det letter litt. Blir ikke noe 2010 barn på oss da nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 20. mars 2010 #502 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hei Ahm det var trist da! Da får du ikke en unge son kjefter på deg i tenårene osv fordi de blir 18++++++ sist;) Hehe Know how that feels:) Sofaen på bordet, lørdagssnobet og tv er jo god trøst det da!! Får du har ikke glemt godteriet?? Sender over og håper virkelig at neste mnd da klaffer det som bare pokker!! Hater menssmerter!!!Det er så pyton!! Vi glede oss til de 50, da er TR bort for ever ever ever! EVER! Endret 20. mars 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 20. mars 2010 #503 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei Ahm det var trist da! Da får du ikke en unge son kjefter på deg i tenårene osv fordi de blir 18++++++ sist;) Hehe Know how that feels:) Sofaen på bordet, lørdagssnobet og tv er jo god trøst det da!! Får du har ikke glemt godteriet?? Sender over og håper virkelig at neste mnd da klaffer det som bare pokker!! Hater menssmerter!!!Det er så pyton!! Vi glede oss til de 50, da er TR bort for ever ever ever! EVER! Skulle jeg flyttet sofen oppå bordet, tror jeg ikke jeg ville ha sovet så godt ("En halvtime på sofaen" betyr en middagslur her i huset ) Det ble TO timer strekk på meg da men så er vondtene nesten helt borte også, så jeg trengte det nok! Hmmm.... lørdagssnop ja.... Det har vi glemt! Men har chips da, og skal lage taco senere, så vi klarer oss nok God lørdagskveld damer, jeg er ikke så veldig trist, det var på så mange måter bra at det ikke har klaffet enda. Det kjedelige er å stå over en syklus nå da.... Hvordan vi det gå - vi som ikke bruker "regnfrakker" her i hus..... Skal vel på termin på selveste julaften jeg nå tenker jeg...For det er velle denne mnd den sitter....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. mars 2010 #504 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er ikke så ille med desemberbarn som alle skal ha det til, altså. Vi brydde oss ikke etter mange mnd med prøving. Og dermed satt spiren så det ble barn den ene mnd i året jeg alltid hadde sagt jeg ikke ville få barn i... Men det fungerer faktisk finere enn jeg trodde. Og bedre julegave kan man virkelig ikke få! (Min er født før julaften, altså, men det er tett på.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mars 2010 #505 Del Skrevet 20. mars 2010 uff kjedelig, men jeg må si meg enig i hva Susan sier.....er jo ikke ille med desember barn da! MEN 2011 barn er ikke noe kjipt det heller....ikke tenk så langt in i fremtiden, live for today.....så kommer det barn når det er meant to be.......husk at de fleste blir gravide når det minst passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 22. mars 2010 #506 Del Skrevet 22. mars 2010 Det er ikke så ille med desemberbarn som alle skal ha det til, altså. Vi brydde oss ikke etter mange mnd med prøving. Og dermed satt spiren så det ble barn den ene mnd i året jeg alltid hadde sagt jeg ikke ville få barn i... Men det fungerer faktisk finere enn jeg trodde. Og bedre julegave kan man virkelig ikke få! (Min er født før julaften, altså, men det er tett på.) uff kjedelig, men jeg må si meg enig i hva Susan sier.....er jo ikke ille med desember barn da! MEN 2011 barn er ikke noe kjipt det heller....ikke tenk så langt in i fremtiden, live for today.....så kommer det barn når det er meant to be.......husk at de fleste blir gravide når det minst passer Det er ikke det at et desemberbarn hadde gjort oss deprimerte, sure og sinte altså! Skulle det nå lure seg inn en spire, så hadde den vert veldig velkommen uansett altså! Hadde ikke vert utakknemlig eller noenting - da hadde det vert sånn det skulle bli Er bare det at jeg har såpass korte sykluser, og vi har bare vert prøvere i 5 mnd enda, og da syns vi det passet seg sånn. (Hadde IKKE gjort det om vi fortsatt er prøvere om et år, for å si det sånn!!) Jeg har et tantebarn som har bursdag et par dager før jul. Alltid koselig med bursdag, men tidspunktet er uansett litt dumt. Forrige bursdag satt han i bilen heeeele bursdagen sin, fordi foreldrene bor så langt ifra hverandre at det tar en halv dag å kjøre å hente ham hjem til jul. Sånn vil det nok bli mange ganger, siden dagen ligger såpass tett oppi julen, og akkurat på skoleslutt. Tror ikke de som har dag i desember tenker så mye på det, for en kan jo ikke gjøre så mye med det ...men nå er jeg jo en planlegger av natur - og da måtte jo dette også planlegges... Begynner å se for meg neste år jeg nå..... :rødme: Så får vi bare håpe vi får det til å klaffe om ikke så alfor lenge Jeg går jo opp i lønn nå snart, og jeg får større stilling fra ca juli. (Da vil jeg vere bare ca 3 mnd på vei, om det klaffer neste prøvesyklus) Så skal vi på storbyferie i overgangen Mai/Juni om alt gå etter planen (Da vil jeg vere "nygravert" om det klaffer neste prøveperiode ) Så er det bryllup til søsteren min på høsten. Da håper jeg å ha stoooor mage! Fin kjole og fiiiin stor mage! :rødme: Så er det 30 årsdag på meg, og 6 årsjubileum for meg og sambo utover høsten... Forhåpentlig også med diger mage! Ellers skal vi bare nyte hverandre, og tiden vi har igjen som bare oss to. Vi er blitt mye tettere sammen nå etter vi begynte prøvingen :rødme: Han begynner å bli vandt med at jeg legger stor mage inn i planlegging også - så nå er alt bare velstand her i huset (Før fikk han litt noia når jeg nevnte noe som helst som har med graviditet og barn å gjøre....Sånt skal jo ikke snakkes om før det trengs! ) Så nå håper jeg bare den henvisningen min til spesialist for ryggen/hoftene går raskt, så jeg får komme til i løpet av en mnd eller to. Er så lei nå! Har slitt i nesten en mnd i strekk nå. (I tillegg til at jeg har hatt det av og på siden det startet for 1,5 år siden ) Alt er tungt, og enkelte dager sliter jeg med for eksempel å sette på klær....Høyden på vaskemaskinen, og det å "dykke" nedi skittentøyskurvene er IKKE behagelig!!! Har jeg forresten sagt at vi har bestemt oss for at på onsdag skal vi vinne en hel haug med millioner i vikingLotto....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. mars 2010 #507 Del Skrevet 23. mars 2010 Huff det høres ikke noe godt ut med ryggen/hoften din Det er dumt at alle disse formelle henvisningene og sånt skal ta så lang tid for man går jo rundt og har det vondt i hele saksbehandlingstiden. Får håpe du hører noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 23. mars 2010 #508 Del Skrevet 23. mars 2010 Huff det høres ikke noe godt ut med ryggen/hoften din Det er dumt at alle disse formelle henvisningene og sånt skal ta så lang tid for man går jo rundt og har det vondt i hele saksbehandlingstiden. Får håpe du hører noe snart. Ja, håper det Jeg fikk forresten igjen nesten 10.000 på skatten! Pleier å ligge på mellom ett og to tusen, så dette var en kjempeoveraskelse! Venter fortsatt på at sambo sin skal dukke opp, han venter mye mer enn det da.... Har forresten fått rød TR igjen nå! Litt brunt også såklart, men ikke sånn tykk brunsort som den har vert de tre siste gangene! Og så er den kortere også, og ikke drøyer i 5-6 dager med bare brune dråper. Hadde èn stakkars liten dråpe i går, og ingenting mer, og sålangt ingenting i dag! Satser på det betyr at ting begynner å stabilisere seg inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. mars 2010 #509 Del Skrevet 23. mars 2010 Så bra med penger igjen på skatten Og ser jo veldig lovende ut at tanta begynner å se mer normal ut igjen da Dette MÅ jo bare gå veien for dere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 23. mars 2010 #510 Del Skrevet 23. mars 2010 Så bra med penger igjen på skatten Og ser jo veldig lovende ut at tanta begynner å se mer normal ut igjen da Dette MÅ jo bare gå veien for dere snart! Nå har vi jo en liten prøvepause da, men det kan godt få lov å klaffe med en gang i syklusen etterpå igjen Og så må det gå veien for deg også snart Zia! Ingen burde måtte gå sånn som det du gjør nå! Håper du får time kjapt så du får orden på ting! Nå er det natta, så jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. mars 2010 #511 Del Skrevet 24. mars 2010 Hurra for skatten! Også så bra at tanta begynner å bli mer normal! Min begynte så smått å bli litt mer rød enn svart forrige syklus så jeg tok ikke kontakt med legen om det likevel. Ser an hvordan det er neste TR først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 24. mars 2010 #512 Del Skrevet 24. mars 2010 Også så bra at tanta begynner å bli mer normal! Min begynte så smått å bli litt mer rød enn svart forrige syklus så jeg tok ikke kontakt med legen om det likevel. Ser an hvordan det er neste TR først... Det høres bra ut Sikkert bare disse kroppene våre som tuller godt med oss! Får tro kroppene våre nå er såpass i rute at det klaffer på neste forsøk Må bare litt for "luremegpå" som er !!!! Er kjempeglad på hennes vegner, selv om jeg er sinnsykt misunnelig også.... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 25. mars 2010 #513 Del Skrevet 25. mars 2010 Åjsann så sliten jeg er! Har vert en lang dag på jobb, og nå kommer jeg meg ikke utav sofaen Får overnattingsbesøk på lørdag, så må shaine litt hus, men har fri i morgen, så det får jammen vente til da! Ellers så har kjære også fått igjen på skatten, som ventet, og samlet får vi da igjen rundtomkring 50 store Så nå skal det planlegges ferie!! Nei, nå skal jeg se meg en episode med "Bones" Har sett de 3 første sesongene, og er nå begynt på sesong 4, og det er så spennende God helg damer, for jeg har fri helt til tirsdag nå! DEILIG!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 26. mars 2010 #514 Del Skrevet 26. mars 2010 Da er det -rydde huset dagen- I dag skal jeg: -vaske badet oppe -vaske badet nede -støvsuge begge etasjene -stryke klær -vaske gjesterommet, etter jeg er ferdig med å stryke klær der inne -legge på rent sengetøy på gjesterommet -finne frem ekstramadrassen og lage den klar på gulvet til minste tanteungen -vaske kjøkkengulvet -tørka støv Har litt å gjøre ja, så nå spretter jeg igang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. mars 2010 #515 Del Skrevet 26. mars 2010 Åh hjelpes for en plan du har idag! Flink du er!! også må jeg jo bare for å få sååå masse igjen på skatten! Håper dere får en strålende helg med besøket og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 26. mars 2010 #516 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Litt oppdateringer... Fikk så vondt i ryggen/hoftene etter å ha strøket klær i over en time, at jeg må nok ta resten i morgen. Men føler jeg har fått unna det verste, så det skal gå helt fint Besøket kommer ikke før ut på ettermiddagen i morgen. -vaske badet oppe -vaske badet nede -støvsuge begge etasjene-stryke klær -vaske gjesterommet, etter jeg er ferdig med å stryke klær der inne -legge på rent sengetøy på gjesterommet -finne frem ekstramadrassen og lage den klar på gulvet til minste tanteungen -vaske kjøkkengulvet -tørke støv -lage middag -pynte stua til påske Åh hjelpes for en plan du har idag! Flink du er!! også må jeg jo bare for å få sååå masse igjen på skatten! Håper dere får en strålende helg med besøket og alt Planer må man ha vettu Forandringer må man vel også bare regne med når man tar seg litt vann over hodet Sitter her og lurer på om vi kommer til å klare denne "hoppe over mnd" her... Vi bruker ikke "regnfrakk" og kjenner jeg oss rett vil vi kaste oss over hverandre nå uti neste uke - fordi vi liksom er utilgjengelige.... Jeg har satt i dag eller i morgen som "siste frist", da EL kommer tidligst på neste torsdag, men mest sannsynlig på fredag. Det får nå bare bli som det blir, men vi har nå tenkt å prøve da! Får vere litt oppfinnsomme istedenfor... God helg og god påske til alle som stikker innom boken min! . Endret 26. mars 2010 av Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. mars 2010 #517 Del Skrevet 26. mars 2010 Oi, imponerende liste du har satt opp for dagen - tar du oppdrag eller? Vi har faktisk vurdert vaskehjelp fordi vi (særlig jeg) HATER å vaske Blir spennende å se om dere klarer å hoppe over denne perioden eller om dere går på en sprekk da God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. mars 2010 #518 Del Skrevet 26. mars 2010 Det går jo an å bare hoppe av i svingen også Sjansen er jo ikke så altfor stor da... men typisk at det er akkurat når sjansen er ganske minimal og man egentlig ikke prøver hardt at det faktisk sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 28. mars 2010 #519 Del Skrevet 28. mars 2010 Oi, imponerende liste du har satt opp for dagen - tar du oppdrag eller? Vi har faktisk vurdert vaskehjelp fordi vi (særlig jeg) HATER å vaske Blir spennende å se om dere klarer å hoppe over denne perioden eller om dere går på en sprekk da God kveld Nei Zia-mor, jeg har mer en nok med mitt lille rekkehus jeg altså! Tror nok vi også kommer til å vurdere vaskehjelp når vi har bygget stort hus og fått barn, men pr i dag klarer vi oss fint Det går jo an å bare hoppe av i svingen også Sjansen er jo ikke så altfor stor da... men typisk at det er akkurat når sjansen er ganske minimal og man egentlig ikke prøver hardt at det faktisk sitter Ja, men er ikke lett å holde igjen når man er vandt til å ikke gjøre det! Det får bare gå som det går, så tar vi det derifra tenker jeg Nå er besøket vårt dratt, og vi har fått støvsuget og ryddet opp igjen. (To små (og fire store) i hus søler og roter mye ) Så nå er søndagsroen senket seg i Smaragdhuset med tente t-lys, brus, seigemenn, saltstenger, film og armkroken til kjære i sofahjørnet :rødme: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. mars 2010 #520 Del Skrevet 29. mars 2010 Da har jeg endelig fått laget meg ny ticker, og link til boken min igjen! Kjempesurt at de forsvann, for jeg er da ikke noe datageni til å lage nye Men nå har jeg endelig tatt meg tid til å få det gjort! Nå er det sengetid siden det er jobb i morgen. Jobb onsdag også, så er det litt fri før jobb lørdag, så litt fri igjen GOD PÅSKE ALLE SAMMEN! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå