Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Dette syns jeg ser veldig lovende ut! :hoppe: Fin trifasisk kurve og som du sier så er det mange som har forkjølelsessymptomer som tidlig graviditetstegn :)

Dette blir spennende! Gleder meg til å lese resultatet av testen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er veldig entusiastiske, men jeg våger ikke å tenke for mye på det jeg altså... Tenker mest på det når jeg er her innpå KG. Da flyr tankene rundt og lager kaos i mitt lille hode :fnise:

Håper jo såklart, men vet ikke om jeg har troen helt...

Tenker liksom at jeg burde jo kjenne noe nå om der var noe! Vet jo maaaange ikke kjenner noe før på lenge, så det er jo ikke rasjonell tankegang - men sånn er jeg visst bare :sukk:

Men du "Susan sto helit" har jo noen erfaringer etterhvert... Når mistenkte du at du var gravid? Var det før IKM? og hva var det første du merket?

Kom det snikende, eller sånn over natta?

Jeg "visste" første gangen at noe var "annerledes" i kroppen min, da sjokomanen meg ikke syntes sjokolade smakte så godt, egentlig... (14 DPO)

Andre gangen følte jeg meg ganske sikker, siden jeg hadde ligamentsmerter når jeg reiste meg opp allerede 10DPO. Har aldri hatt ligamentsmerter utenom i graviditet.

Men det er jo mange som ikke merker noe som helst. Så det trenger ikke bety noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Dette syns jeg ser veldig lovende ut! :hoppe: Fin trifasisk kurve og som du sier så er det mange som har forkjølelsessymptomer som tidlig graviditetstegn :)

Dette blir spennende! Gleder meg til å lese resultatet av testen :popcorn:

Spent :hoppe:

Jeg "visste" første gangen at noe var "annerledes" i kroppen min, da sjokomanen meg ikke syntes sjokolade smakte så godt, egentlig... (14 DPO)

Andre gangen følte jeg meg ganske sikker, siden jeg hadde ligamentsmerter når jeg reiste meg opp allerede 10DPO. Har aldri hatt ligamentsmerter utenom i graviditet.

Men det er jo mange som ikke merker noe som helst. Så det trenger ikke bety noe.

Var nok blendahvit den ja..... :sjenert:

"Ligamentsmerter" har jeg hele tiden nå :(

Når jeg nyser er det vondt, når jeg reiser meg raskt, ja til og med om jeg snur meg for raskt i senga!

Har hatt det de siste tre mnd, så det betyr ikke noe her i gården ihvertfall :sukk:

Har snakket med legen min i dag. Han vil sende meg videre til en spesialist med hoftene mine.

Så sånn sett passer det sikkert best om jeg ikke er gravid nå, men jeg bryr meg ikke om vondtene i hofta bare jeg kan få to streker snart!!! :kjefte: ... :sukk:

Sambo er ikke helt entusiastisk for tiden... Han vil helst ha et vårbarn, så jeg tror jammen han går å håper vi ikke har klart det denne mnd..... :grine:

Nei, nå skal jeg se fremover, og se på alt det positive med å ikke vere gravid akkurat nå:

-sambo blir glad for å "slippe" et sent på året barn

-jeg får utredet hoftesmertene før graviditeten (Forhåpentligvis - om ting går kjapt i systemet)

-jeg går opp i stilling i juni/juli, så da får jeg god tid til å jobbe mer, før en evt permisjon. (Pluss at jeg går opp i lønn nå snart, så det og hjelper inn på permisjonsgrunnlaget!)

-Vi får tatt ferien vår til london/paris uten at jeg er stor og tung og ikke orker noe (Kanskje vi til og med blir gravide der! :D )

-Jeg får feira 30 årsdagen uten at jeg er høygravid.... ( :sukk: )

-Å få et vårbarn er jo ganske koselig da :rødme: (I forhold til å pakke på med ull og varne klær fra dag en! og en kan kjøre barnevogn, uten å bekymre seg for snø og slaps)

Kommer ikke på mer, men hjalp bittelitt på humøret å ramse opp litt... :scorpis:

Nå skal jeg gå å pakke litt. Skal hjem en tur i bursdag igjen :)

Så er det SPA i morgen!

Ja, der kom jo et punkt til - jeg får ta full behandling! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Smaragd :klemmer:

Du ramser opp mange gode grunner for at det er bra med neg GT og vi får holde oss fast på de positive tingene det vi kan, men vet at det er en stor nedtur og spis sjokolade eller gjør noe annet som du kan trøste deg med. Litt trøst må man ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Så trist Smaragd :klemmer:

Du ramser opp mange gode grunner for at det er bra med neg GT og vi får holde oss fast på de positive tingene det vi kan, men vet at det er en stor nedtur og spis sjokolade eller gjør noe annet som du kan trøste deg med. Litt trøst må man ha..

Ja, jeg gikk faktisk uti boden og hentet meg en stoooor flaske brus! ;)

Så blir det jo kaker og sånt senere i dag, og spa i morgen, så skal nok gå greit det :)

Eneste dumme nå er jo at TR sikkert kommer i morgan da... midt i spa-timen etter min flaks sikkert! :kjefte:

Så nå er det pause en syklus for oss også. Neste EL vi da prøver er 27 april om syklusen holder seg så stabil som den er nå.

(Virker så uendelig lenge til :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme negative test :sur:

Men du har jo den rette innstillingen med mange positive ting å se frem til. Og spa er jo ikke noe annet enn helt herlig. Det må du kose deg med.

Og det blir 27 April før du vet ordet av det! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Negativ test i dag også (DPO 13) men heller ingen tante enda.

Har vert på SPA og det var deiiiiilig! holdt på å sovne på heile greia! Superavslappende :jepp:

Absolutt noe jeg skal gjøre igjen! :D

Vet ikke helt om jeg liker endringene her på KG...tar nok litt tid å bli vandt med ja... Men en ting jeg ser med en gang jeg liker, er "post som anonym" knappen! :klappe:

Jeg svarer av og til på ting som jeg ikke føler for å ha knyttet til min profil, og da må jeg styre med å logge av - lete frem innlegget, så logge meg på igjen etterpå - og så er det vanskelig å finne igjen innlegget om man vil se om andre har svart:(

Så den blir nok godt brukt av meg! håper det da også henger på en link til emnet, så man ser når andre svarer ;)

Snøen er forresten nesten borte!!! :nigo:

bare hauger igjen nå, fra brøytekanter og måking :)

NÅ kan sola og våren komme!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner så mange fine argumenter for vårbaby at jeg nesten får lyst til å utsette det selv :fnise:

Men bare nesten da :ler:

Skeptisk til nye KG jeg og, men alt er vel en vane får vi håpe. Det anonymitetsgreiene hørtes jo genialt ut. Ofte jeg ikke gidder å svare på innlegg fordi svaret kan gjøre det for lett å kjenne meg igjen f.eks... Veldig lurt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er forresten tickeren min!!!!!?????

:kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

"noen" tickere har blitt borte. :(

Savner min og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Fikk beskjed med moderatorene å vere tolmodig til over helgen og se om de dukker opp...

De visste ikke helt hvorfor noen sine tickere har forsvunnet, så de må finne ut av feilen før de kan reparere den :)

...fortsatt ingen tante her i gården, men var jo en dag over forrige syklus da, så vi får se i morgen.

(ingen mensmurringer eller noe heller....)

Lang dag på jobb i morgen, så blir sikkert bra sliten til kvelden om jeg i tillegg da får TR ja...

Testen i dag også var kritthvit, så jeg har ingen forhåpninger. Ville vel vert NOE der om noe var på gang! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet blendahvitt 12 dpo, 15 dpo var det svaaaaak strek! så ikke tenk på det som negativt......tror noen også tester senere en det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skeptisk til nye KG jeg og.. enkelte funksjoner som var lettere å håndtere før enn nå (sånn som opp-knappen) men det får nå være. Tok og lagde meg en ny signatur jeg siden alt var forsvunnet.

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

jeg testet blendahvitt 12 dpo, 15 dpo var det svaaaaak strek! så ikke tenk på det som negativt......tror noen også tester senere en det.....

Hmm..sier du det altså...?

Nå har jo jeg fått noen brune dråper allerede da, så regner med tanta er rett rundt hjørnet ja :(

Skeptisk til nye KG jeg og.. enkelte funksjoner som var lettere å håndtere før enn nå (sånn som opp-knappen) men det får nå være. Tok og lagde meg en ny signatur jeg siden alt var forsvunnet.

Stooor :klemmer:

Finner ikke plass til å lage ticker i det hele tatt jeg, så får bare vente tålmodig og se om den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei...

Du går inn på den pilen til høyre der bruker navnet ditt står :

Der står det kontrollpanel vett du;) Så klarer du deg.)

Goe helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brune dråper kan komme selv om du er gravid....men om du begynner å blø ordnlig så er det nok tanta....jeg håper fortsatt for deg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...