Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Kos deg masse med fridagen! :klemmer:

Ta vare på beina mens du kan. Stort sett syns jeg det gikk greit i butikkyrket med beina, men det var en helg jeg slet de så ut at jeg gikk og haltet i to uker etter :sjenert: Ikke noe godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd
Kos deg masse med fridagen! :klemmer:

Ta vare på beina mens du kan. Stort sett syns jeg det gikk greit i butikkyrket med beina, men det var en helg jeg slet de så ut at jeg gikk og haltet i to uker etter :sjenert: Ikke noe godt!

Koser meg alltid på fridager jeg.... :fnise:

Sover lenge og styrer rundt i huset som jeg vil :)

Nå sitter jeg og ser på avslutningsseremonien.

Litt for mye opera for min del.. Er det en stor del av canada kanskje? :vetikke:

Kjekt å sjå Petter'en med en tåre i øyekroken når han sto der på pallen foran alle og fikk medaljen sin fra i går :)

Angående OL forresten... Der syns jeg de bør legge fremtidige arr på steder der det faktisk pleier å vere kaldt i februar... Russland i 2014 blir nok mye som det var nå i Vancouver. Syns nå det er litt dumt jeg da :klø:

Beina ja.. Er ikke dem som er aller verst hos meg.. Verker litt akkurat under fotsolen noen ganger, men ellers er det hoftene og ryggen jeg merker det på.

Ta nå foreksempel...Har vondt :(

Så nå har jeg nok fått igjen den betennelsen jeg hadde i høyre hofte for 6-7 mnd siden, der jeg måtte til med kortisonsprøyte, voltaren og greier.. (Slimposebetennelse var det vel jeg hadde)

Er vondt, og nå slipper det ikke heller virker det som :(

Hadde håpet og slippe den behandlingen igjen, for sprøyta var vond! og voltaren slår meg helt ut både fysisk og psykisk :grine:

Måtte også ta det heeeelt med ro i en hel uke, så sykmelding må i så tilfelle også til. :kjefte:

Er ikke fullt like vondt som det var den gangen, men tendensene er der. Vil bli kvitt dette før jeg blir gravid, og det så veldig bra ut siden det holdt såpass lenge! :grine:

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hørtes slitsomt ut med den vaskinga! Har jobbet i butikk selv og vet at det kan ta på kroppen. Slik betennelse er også innmari vondt og vanskelig å bli kvitt. Du får prøve å ta det litt rolig, men jeg kjenner meg godt igjen i det der med at man vil være rettferdig og ikke sluntre unna.

:klemmer:

Håper du slipper atyret med voltaren og sprøyter.

Ellers så liker jeg den tickeren din. Sånn en vil jeg også ha :sjarmor:

Ha en fin fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Håper du slipper atyret med voltaren og sprøyter.

Ellers så liker jeg den tickeren din. Sånn en vil jeg også ha :sjarmor:

Ha en fin fin kveld!

Tickeren må du bare kopiere om du vil pinkpus, ser du har din fra samme sted :)

Nå skal jeg snart til å lage en vaffelrøre, så jeg kan kose meg med vafler til frustrerte fruer :)

Skal løpe og ta en EL test først. Er nok for tidlig, men vil teste et par dager før, siden EL har variert mellom dag 13 og 15. Er på dag 11 i dag.

Hadde noe som så ut som EL slim i dag tidlig, men hadde sex i går tidlig, så mulig det var "rester"? Kan det vere det hele 24 timer etterpå?

Siste tjangsen vår til å få en 2010 unge nå... Litt vemodig om vi ikke klarer det syns jeg, da jeg har så mange naboer og venninner som også får i 2010... :trist:

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe som så ut som EL slim i dag tidlig, men hadde sex i går tidlig, så mulig det var "rester"? Kan det vere det hele 24 timer etterpå?

Mmmhm. Opplever det ofte selv, at det kommer ut lenge etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også...Og har ofte blandet med EL-slim, for det er veldig likt.

Her om dagen for eksempel så var jeg på do, og tenkte, hm, EL-slim, det går jo ikke an, jeg er jo gravid :ler: Og så tenkte jeg bare åååååjaaaa, det er jo ikke det ;)

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Det er bra damer :)

Har en syklus på 27 dager, så trenger ikke at den blir noe kortere, ved å plutselig få EL på deg 11! :)

Satser på EL i morgen eller på fredag.

Så nå er det bare å få mannen med på notene.... Han har fått den berømte prestasjonsangsten i det siste tror jeg.... Har nok blitt litt for mye babyprat for tiden, men vi har drevet og pratet om ferien vår i år, som jeg mener vi skal ta tidlig, så ikke vi risikerer at jeg står der med 7-8 mnd mage og ikke kan ta fly... :sjenert: (Vi snakker om london eller paris...eller begge :) )

Så de siste dagene har det nok vert mer pratet om stor mage og baby, enn de siste 4-5 mnd totalt... Så skjønner han om han føler det blir litt mye...

Men frustrerende er det uansett! :grine:

Så nå har jeg sendt ham en mail... Ja, faktisk en mail :)

Skrev at jeg har eggløsning nå en av dagene. Han vil ikke vite slikt, men jeg skrev at det har jo ikke funket - så nå endrer vi taktikken :fnise:

Skrev også at om han så må komme hjem fra jobb i lunsjen på jobben, så skal det finnes tid til litt :humpe: i dag!

sexpress? NEIDA! :skratte:

La det i en humoristisk tone, og sa han fikk se på det som et sexmaraton, en kjappis, eller en eller annen fantasi... :fnise:

Har ikke fått noe svar da..spent på hvordan han tar det, men verre kan det ikke bli, så alt må prøves :)

(Vanskelig tema for oss å prate om dette med graviditet, siden han tydelig mener at dette er noe som skal komme av seg selv, mens jeg forteller han at jeg tenker mye på det... Jeg har forståelse for at han ikke vil prate om det, og prøver så godt jeg kan å teie still...men da er jo det galt også...da får jeg beskjed om at jeg forteller jo ingenting...... :vetikke: :klø:

Mens jeg har inntrykk av at han ikke klarer å forstå at jeg tenker så mye på det.

Jaja... Vi får nå se hvordan det går... Tipper på at det ikke blir noen 2010 baby på oss...

Er så frustrerende, for vi er kjempegode til å prate med hverandre i ALT annet i livet enn sex og babylaging!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og :fnise: Håper email taktikken gjør susen. Kjenner meg egentlig masse igjen i det du skriver. Min mann har også prestasjonsangst og vi har jo ikke begynt engang! Hallo liksom!? Menn er rare dyr. Det er også sånn hos oss at vi ikke snakker så veldig lett om disse tingene. Det gjør ikke saken noe bedre at jeg er veldig verbal i forhold til min kjære. Det kan fort bli litt mye prat til han,

Skjønner godt at du vil ha litt mer struktur på prøvingen når det ikke har funket å bare ta det som det kommer. Det er jo greit å prøve en PP ihvertfall for å se om det har positivt utslag.

Satser på at du får med deg mannen og at vi kan begynne symtomjakt snart.

2010 baby-babystøv :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er frustrerende når alt man gjør uansett er galt :klemmer: Jeg syns det er rart at vi alltid må være forsiktig med hvordan vi håndterer mannen fordi han KAN jo få panikk, men tenker de sånn om oss? Nei får vi panikk eller blir sure så er det PMS liksom... Hensynet skal gå begge veier mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
:klem: og :fnise: Håper email taktikken gjør susen. Kjenner meg egentlig masse igjen i det du skriver. Min mann har også prestasjonsangst og vi har jo ikke begynt engang! Hallo liksom!? Menn er rare dyr. Det er også sånn hos oss at vi ikke snakker så veldig lett om disse tingene. Det gjør ikke saken noe bedre at jeg er veldig verbal i forhold til min kjære. Det kan fort bli litt mye prat til han,

Skjønner godt at du vil ha litt mer struktur på prøvingen når det ikke har funket å bare ta det som det kommer. Det er jo greit å prøve en PP ihvertfall for å se om det har positivt utslag.

Satser på at du får med deg mannen og at vi kan begynne symtomjakt snart.

2010 baby-babystøv :strix:

Skjønner at det er frustrerende når alt man gjør uansett er galt :klemmer: Jeg syns det er rart at vi alltid må være forsiktig med hvordan vi håndterer mannen fordi han KAN jo få panikk, men tenker de sånn om oss? Nei får vi panikk eller blir sure så er det PMS liksom... Hensynet skal gå begge veier mener jeg :)

Joda jenter, mailen funket den :)

Eller, først, så trodde jeg ikke det.. leste, og gråt om en annen.. Men så roet jeg meg, og leste den en gang til.. Da plutselig la jeg merke til alle smiletegnene innemellom alle setningene, som jeg hadde totalt oversett første gangen! (!!) Er nok blitt alt for vandt til alle de gode smilyene her på KG :fnise: Leter etter dem både på msn og på FB-chatten... :fnise:

Så da, etter jeg så dem, ble det plutselig en helt annen tone på det han skrev, og da slappet jeg mere av :)

Han skrev mye om det at det skal ikke vere press. ikke i det stadiet vi er på pr i dag ihvertfall. Pliktsex mener han er når vi har vert prøvere i langt over et år, og når lege er inne i bildet.

Vil den ene av oss - ja så må den bare overbevise den andre... :lur:

Han var kjempesøt når han kom hjem. kosete og pratsom :)

Hadde med nytt musikksystem, så vi lå på sofaen i nesten to timer etter middag, og bare koset med håret til hverandre og hørte på god musikk :rødme:

Squisebox heter den. Genialt system! Kobler til musikken vi har på pc, og så kan en søke og finne det en vil høre på - eller sette på en radiokanal :)

Så kom en kamerat på besøk for å øve litt med sambo, til en konsert de skal spille i helgen. Da ble jeg litt nervøs for at an skulle bli her veldig lenge, og at den gode stemningen vi hadde skulle forsvinne.. Men det gjorde den ikke :)

La oss bare si at vi koset oss veeeeldig før vi sovnet.... :lur:

Så nå kan EL bare komme!!! :jepp:

Har ikke testet ennå i dag, men er på dag 13, så den kan vere her når som helst - og jeg er klar! :rødme:

(har vert på dag 14, 14, 13 og 15 de forrige syklusene)

Nå skal jeg en tur på by'n og handle en bursdagsgave, og så skal jeg hjem og lage god middag til oss :rødme:

Jeg er så innmari glad nå jenter, for dette tror jeg faktisk er første gngen jeg virkelig føler vi har truffet EL! (viss den nå kommer når den skal da såklart...)

...skal faktisk løpe opp og teste akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Neeeesten positiv EL test!

Tipper at om jeg tester i kveld også, så er den positiv da!!!!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Nå skal det nytes svinefilet, med fløtesaus, broccoli og fløtagratinerte poteter! Mmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeesten positiv EL test!

Tipper at om jeg tester i kveld også, så er den positiv da!!!!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Nå skal det nytes svinefilet, med fløtesaus, broccoli og fløtagratinerte poteter! Mmmmm!

Så bra med nesten positiv test... Måtte det gå veien denne gangen :klem:

Sender over masse babystøv :strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd
Så bra med nesten positiv test... Måtte det gå veien denne gangen :klem:

Sender over masse babystøv :strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Åååå så koselig med babystøv!

Det er så sjelden jeg får!

Tuuusen takk Fantorangen, og håper det gjør susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det da rent koselig stemning om dagen :strix:

Så koselig at du og samboeren koser dere om dagen, og i tillegg har truffet EL da gitt :fnise:

Du skal fort se at det aldri blir nødvendig med noe pliktsex hos dere :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Her var det da rent koselig stemning om dagen :strix:

Så koselig at du og samboeren koser dere om dagen, og i tillegg har truffet EL da gitt :fnise:

Du skal fort se at det aldri blir nødvendig med noe pliktsex hos dere :lur:

Håper det Zia :)

Og håper du får orden på syklusen din nå så du også kan få komme igang!

Tok en ny EL test her i sted, og den var så sterk det er mulig å vere uten å vere heeelt positiv :)

Så dette ser bra ut!

Nå får jeg prøve å følge med på tempen, så får vi se :)

(Har slurvet litt med tempen i det siste... så skal prøve å skjerpe meg der. )

Hva er vanlig forresten?

Har glemt dette litt merker jeg... :klø: Har man EL 24 timer etter positiv test?

Finnes der forresten noe man kan spise eller drikke nå de neste dagene, som kan hjelpe egget å feste seg ?

(Om det er blitt befruktet da såklart)

Var det det grapefruktjuice skulle vere godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRAPEFRUKT JUICE!!! Det funket for meg ;)

OOOOOOOOG her kommer det masse babystøv

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
GRAPEFRUKT JUICE!!! Det funket for meg ;)

OOOOOOOOG her kommer det masse babystøv

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Skar raide butikkene i morgen og se hva jeg finner :fnise:

Hjelper det med å spise grapefrukt - om de ikke har juicen? Bor på et lite sted.... :sjenert:

Og enda mere babystøv!!

:pasha::pasha::pasha::pasha:

Ruller meg godt i det, og takker så mye!!! Dette må da bare gå veien denne gangen!!! :)

Nå hører jeg kjære er ferdig i dusjen......skal skynde meg på badet, og så løpe opp til min rene, pene, deilige mann.... :lur:

Natta damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada du kan juice din egen grapefrukt......ellers har alltid Meny og Ica den grapefruktjuicen fra tine tror jeg....

Ja nå får du kjøre på snuppa!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Jada du kan juice din egen grapefrukt......ellers har alltid Meny og Ica den grapefruktjuicen fra tine tror jeg....

Ja nå får du kjøre på snuppa!!! :bolledeig:

Har veken meny eller ica her jeg bor.... :sjenert:

Bare kiwi, rema , bunnpris og coop....

Skal stikke innom et par av de etter jobb, men nå må jeg fly!

Har snødd 10-15 cm i løpet av natta!!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...