pinkpus Skrevet 19. februar 2010 #401 Del Skrevet 19. februar 2010 En tidligere snikleser av dagboka di som er innom og sier Veldig spennende å følge med og håper det klaffer snart for dere! Skal begynne å prøve snart selv og lærer masse her på KG. Gleder meg til å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. februar 2010 #402 Del Skrevet 19. februar 2010 Så kjipt å lese at tanta er på vei Men, it aint over till the red lady sings, sådetså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 19. februar 2010 #403 Del Skrevet 19. februar 2010 En tidligere snikleser av dagboka di som er innom og sier Veldig spennende å følge med og håper det klaffer snart for dere! Skal begynne å prøve snart selv og lærer masse her på KG. Gleder meg til å følge deg videre Hei, og velkommen ut av snikleser-skapet Koselig med besøk, så til mine oppturer og nedturer Er det noe du lurer på, så får du bare spørre. Jeg føler jeg begynner å få bra dreisen på litt av hvert... Så kjipt å lese at tanta er på vei Men, it aint over till the red lady sings, sådetså! The rad lady ain't singing yet, men jeg har ikke mye håp fordiom. Vil heller bli positivt overrasket, enn supermega skuffet jeg altså... Bare rosabrune dråper sålangt, men sånn var det jo sist også, så regner med at i løpet av kvelden eller morgendagen er hun i full sving. Kjipt, men ikke så mye å gjøre noe med. Så får heller berre takke for at jeg har en superstabil syklus på 27 dager, og vente på neste EL om en 12-13 dager. Hva annet kan jeg gjøre...? Så om det tar seg opp i kveld/morgen, blir det vin på meg til lørdagskvelden, og det er nå litt kos det også God helg damer, og nyyyyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 19. februar 2010 #404 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei, og velkommen ut av snikleser-skapet Koselig med besøk, så til mine oppturer og nedturer Er det noe du lurer på, så får du bare spørre. Jeg føler jeg begynner å få bra dreisen på litt av hvert... The rad lady ain't singing yet, men jeg har ikke mye håp fordiom. Vil heller bli positivt overrasket, enn supermega skuffet jeg altså... Bare rosabrune dråper sålangt, men sånn var det jo sist også, så regner med at i løpet av kvelden eller morgendagen er hun i full sving. Kjipt, men ikke så mye å gjøre noe med. Så får heller berre takke for at jeg har en superstabil syklus på 27 dager, og vente på neste EL om en 12-13 dager. Hva annet kan jeg gjøre...? Så om det tar seg opp i kveld/morgen, blir det vin på meg til lørdagskvelden, og det er nå litt kos det også God helg damer, og nyyyyt den! Heisan! Hener litt her jeg, og følger med på deg og ditt:) Får håpe du får et to tre deilig glass vin i helgen da! HEr går det i cola, og det er deilig;)!! Kjedelig når tanta ikke tar hensyn til besøksforbudet!! Skamme seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 19. februar 2010 #405 Del Skrevet 19. februar 2010 Heisan! Henger litt her jeg, og følger med på deg og ditt:) Får håpe du får et to tre deilig glass vin i helgen da! HEr går det i cola, og det er deilig;)!! Kjedelig når tanta ikke tar hensyn til besøksforbudet!! Skamme seg!! Heng i vei du Cola og er veldig godt, men prøver å kutte ned litt på snop og brus. Vi kjøper ikke ofte snop lenger, men litt chips i ny og ne må vi ha Nå har vi nettopp spist oss boller med vaniljekrem og sett på OL! Ble jo bra til slutt for Norge! Kjempebra! Har noen dager fri nå, og håper på å få til en skitur i løpet av helgen! Haaaar så lyst å stå slalom, for det har vi ikke gjort i hele vinter siden sambo har hatt litt trøbbel med et kne. Men nå er vi en hel gjeng som vurdere å dra. Har egentlig ikke råd, men det tar vi oss råd til, for det er både morro og god trim! Hva jobber vi og sliter for hele året, om vi ikke skal få nyte noe...? Så får sambo heller ta det rolig, og bruke varmestua mye om han kjenner det blir tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 20. februar 2010 #406 Del Skrevet 20. februar 2010 Da var TR kommet i gang. Har supervondt i dag og måtte ta med en paralgin nå i sted I går var det bare noen dråper brunt så jeg regner i dag som dag 1. Så endet med en syklus på 28 dager denne gangen. Håper det ikke bare vokser på seg dager nå... Har ryddet og vasket litt i vårt lille hus, og gjort klar gjesteromet til et soskenbarn som kommer på besøk i kveld Så nå blir det OL i sofaen resten av kvelden, med taco og cola :rødme: I mårgen blir det forhåpentligvis en tur på ski, og håper jeg ikke har så vondt i magen da!!! God helg damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 21. februar 2010 #407 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Har vert å stått på ski idag! Superdeilig! Tok meg en paralgin før vi dro, for magen har verket godt i dag også. Men nå er det ganske greit, litt støl i beina, men hva annet kan man forvente etter tre timer i strekk på ski Lite friskt blod i mine tre siste TR.. Bare en mørkebrun mørje... (Beklager detaljer ) Kommer friskt blod når jeg er på do, men ellers er det bare mørkebrun guffe i bindet/tampongen Virker nesten som om jeg "holder det inne" på en eller annen måte. Og at jeg da slapper av i musklene der nede når jeg er på do, og da kommer alt.... Er det mulig? Det kan da umulig vere sunt isåfall? Endret 21. februar 2010 av Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 21. februar 2010 #408 Del Skrevet 21. februar 2010 Har vert å stått på ski idag! Superdeilig! Tok meg en paralgin før vi dro, for magen har verket godt i dag også. Men nå er det ganske greit, litt støl i beina, men hva annet kan man forvente etter tre timer i strekk på ski Lite friskt blod i mine to siste TR.. Bare en mørkebrun mørje... (Beklager detaljer ) Kommer friskt blod når jeg er på do, men ellers er det bare guffe i bindet/tampongen Virker nesten som om jeg "holder det inne" på en eller annen måte. Og at jeg da slapper av i musklene der nede når jeg er på do, og da kommer alt.... Er det mulig? Det kan da umulig vere sunt isåfall? Hei! Så flink du er da! TR er noe shit, sorry meg, men jeg er så dårrlig selv, så skjønner hvordan du har det!! Skikkelig sporty, mye mer enn jeg har gjort i helgen! Snart ny PP på deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 21. februar 2010 #409 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei! Så flink du er da! TR er noe shit, sorry meg, men jeg er så dårrlig selv, så skjønner hvordan du har det!! Skikkelig sporty, mye mer enn jeg har gjort i helgen! Snart ny PP på deg da! Er allered i ny PP Dag 1 er den dagen man får TR Så jeg er på dag 2 i PP5 allerede Bare 10-12 dager nå, så er EL her igjen Har sagt det før, og sier det igjen : Er så takknemmelig for å ha korte sykluser! Unner ingen såne monstersykluser som Zia og mange andre må slite med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 21. februar 2010 #410 Del Skrevet 21. februar 2010 Er allered i ny PP Dag 1 er den dagen man får TR Så jeg er på dag 2 i PP5 allerede Bare 10-12 dager nå, så er EL her igjen Har sagt det før, og sier det igjen : Er så takknemmelig for å ha korte sykluser! Unner ingen såne monstersykluser som Zia og mange andre må slite med Ja, sant det altså!! Selv har jeg ca 30 dager, det finne jeg ut i løpat av uken;) Så skal ikke klage jeg heller! Dagene går heldigvis fort! alltid klar for helg jeg;) hehe Satser på at 5 er lykketallet ditt;)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. februar 2010 #411 Del Skrevet 22. februar 2010 Beklager ekle detaljer.. men jeg hadde noe sånt sist gang nå for et par dager siden og ble litt redd. Det var faktisk helt svart de første fire dagene, bortsett fra når jeg var på toalettet. Så femte dagen ble det endelig friskt, men bare frem til kvelden. Da ble det vanlig slutt-TR igjen. Hørte med mamma som er i helsevesenet og hun sa det var helt normalt å ha det sånn innimellom, men man begynner jo å lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 22. februar 2010 #412 Del Skrevet 22. februar 2010 Beklager ekle detaljer.. men jeg hadde noe sånt sist gang nå for et par dager siden og ble litt redd. Det var faktisk helt svart de første fire dagene, bortsett fra når jeg var på toalettet. Så femte dagen ble det endelig friskt, men bare frem til kvelden. Da ble det vanlig slutt-TR igjen. Hørte med mamma som er i helsevesenet og hun sa det var helt normalt å ha det sånn innimellom, men man begynner jo å lure Godt å høre det er flere Buffy! Ja er ekkelt, og tanken på at noe er galt kommer jo frem... Er så og si helt svart her også. Bare når jeg er på do det kommer friskt blod. Kan ikke huske å ha hatt dette tidligere, verken på pillen eller før den igjen. Så kanskje det er en overgangsfase? Miljøet inni der har jo vert tuklet med på pillen i elleve år, så er vel bare rett og rimelig at det skal ta noen måneder før ting kommer til seg selv igjen. Gynekologen sa jo jeg hadde tynne slimhinner, så kanskje det er grunnen? Er heldigvis bedre i magen i dag, så skal prøve å få gjort litt her hjemme nå tenkte jeg. Den lave vintersolen sniker seg inn her nå, og minner meg på at det er noen dager siden sist jeg støvsugde... Haaaar så lyst å vaske vinduene utvendig også, men det er 6 minus ute, så det må dessverre bare vente på at gradene kryper mer oppover...(Ser seriøst nesten ikke ut igjennom dem her nå!) Så nå legger jeg fra meg pc'en, og så "snakkes" vi senere i kveld en gang God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. februar 2010 #413 Del Skrevet 22. februar 2010 Uff uff, den skarpe vintersolen er ikke noe særlig altså - avslører jo alt Synes det ser helt grusomt ut selv noen timer etter storrengjøring - deprimerende Så rart med svart mensblod da :klø: Men tydelig at det ikke er uvanlig iallfall, så da er det helt sikkert ikke farlig heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 23. februar 2010 #414 Del Skrevet 23. februar 2010 Uff uff, den skarpe vintersolen er ikke noe særlig altså - avslører jo alt Synes det ser helt grusomt ut selv noen timer etter storrengjøring - deprimerende Så rart med svart mensblod da :klø: Men tydelig at det ikke er uvanlig iallfall, så da er det helt sikkert ikke farlig heller Ja, solen er skikkelig deprimerende..... Så og si ferdig med TR nå, så nå er det litt avslapping, før EL... Tar pause både i temping og Folater den uka jeg har TR... Siste fridag, før jobb resten av uka, så nå skal jeg i dusjen, så i familiebursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 25. februar 2010 #415 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jobber og jobber og jobber Uvandt å jobbe hver dag, siden jeg stort sett bare jobber tirsdag, fredag og lørdag Men godt å vere skikkelig sliten når en legger seg også da! Men 9 timer stående/gående på jobb, er litt drøyt på en dag da - men blir jo penger av sånt, så skal ikke klage! bare en liten uke nå, så er EL her. Håååper vi klarer det denne gangen. Skal ihvertfall gjøre alt jeg kan for litt hver dag fremimot EL! Annenhver dag har jo ikke funket for oss så langt, så nå legger vi om strategien I morgen skal vi lage oss god mat, og slappe av foran tv'n, for nå har vist dagene gått i ett. Så nå skal jeg gå å legge meg, så er det jobb i morgen og vips - så sitter vi her i sofaen og koser oss Skal bli godt med helg kjenner jeg, men skal på jobb på lørdag og da, så blir bare en kort-helg. Nå er det natta-tid for en sliten Smaragd. Sender klemmer og gode ønsker ut til alle dere gode KG damene som er innom her! Endret 25. februar 2010 av Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. februar 2010 #416 Del Skrevet 26. februar 2010 Høres ut som en koselig fredagskveld :rødme: Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. februar 2010 #417 Del Skrevet 26. februar 2010 Skikkelig slitsomt å stå i 9 timer ja - særlig om det er rolig så man ikke er i så mye bevegelse. Helt utmattet etter en sånn økt jeg Lykke til med hver dag - høres ut som en ambisiøs plan - det MÅ jo bare fungere God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 27. februar 2010 #418 Del Skrevet 27. februar 2010 Høres ut som en koselig fredagskveld :rødme: Ha en riktig god helg! Ble ikke helt som planlagt, siden vi endte opp hos svigers foran tv'n med OL men koselig ble det uansett Skikkelig slitsomt å stå i 9 timer ja - særlig om det er rolig så man ikke er i så mye bevegelse. Helt utmattet etter en sånn økt jeg Lykke til med hver dag - høres ut som en ambisiøs plan - det MÅ jo bare fungere God helg Ja, butikkyrket kan vere krevende sånn sett. Vi har faktisk ikke en eneste stol i hele butikken vi. Skal jeg spise en bolle i fulll fart en lørdag, så må jeg sette meg på en palle, eller på en kasse på lageret.. (!!!) Men det går stort sett fint da, er bare torsdager som er litt vel lange, om jeg må jobbe hele dagen. Som heldigvis sjelden skjer. (Vi har stoler på pauserommet altså er bare det at det ligger oppe i andre etasje, og dit går man bare når man faktisk har pause (ikke på lørdager for eksempel). Så det å bare sitte litt når det er rolig i butikken, har vi ikke mulighet til) Sitter og halsover i sofaen jeg nå etter jeg kom fra jobb. Har laget meg speilegg med stekt fårepølse... Mmmm! Kjære er på skitur med noen kamerater, og kommer igjen utpå kvelden. Tror faktisk jeg skal se om ikke jeg klarer å duppe litt her jeg sitter... Blir nok en sen kveld med 5-mila, og curling finalen! Kjempespennende, og jeg håper gutta vinner - det har de virkelig gjort seg fortjente til!!! Ingen andre utøvere som må vinne 6 kamper (Tror jeg det var...)før de faktisk får gullet! Så da sier jeg bare god lørdag til dere damene, og kooooos dere! Det har jeg planer om! Rødvin skal drikkes i kveld og det skal bli så godt! Og som jeg alltid sier - så håper jeg det blir de siste glassene på leeeeeeeeenge! GOOOOD HEEEELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 28. februar 2010 #419 Del Skrevet 28. februar 2010 Ble ikke helt som planlagt, siden vi endte opp hos svigers foran tv'n med OL men koselig ble det uansett Ja, butikkyrket kan vere krevende sånn sett. Vi har faktisk ikke en eneste stol i hele butikken vi. Skal jeg spise en bolle i fulll fart en lørdag, så må jeg sette meg på en palle, eller på en kasse på lageret.. (!!!) Men det går stort sett fint da, er bare torsdager som er litt vel lange, om jeg må jobbe hele dagen. Som heldigvis sjelden skjer. (Vi har stoler på pauserommet altså er bare det at det ligger oppe i andre etasje, og dit går man bare når man faktisk har pause (ikke på lørdager for eksempel). Så det å bare sitte litt når det er rolig i butikken, har vi ikke mulighet til) Sitter og halsover i sofaen jeg nå etter jeg kom fra jobb. Har laget meg speilegg med stekt fårepølse... Mmmm! Kjære er på skitur med noen kamerater, og kommer igjen utpå kvelden. Tror faktisk jeg skal se om ikke jeg klarer å duppe litt her jeg sitter... Blir nok en sen kveld med 5-mila, og curling finalen! Kjempespennende, og jeg håper gutta vinner - det har de virkelig gjort seg fortjente til!!! Ingen andre utøvere som må vinne 6 kamper (Tror jeg det var...)før de faktisk får gullet! Så da sier jeg bare god lørdag til dere damene, og kooooos dere! Det har jeg planer om! Rødvin skal drikkes i kveld og det skal bli så godt! Og som jeg alltid sier - så håper jeg det blir de siste glassene på leeeeeeeeenge! GOOOOD HEEEELG! Hei! Kjenner til butikkyrket ja, jobbeti det miljøet før, og det er tøft. Det er go trening for rygg ben for å si det sånn! Flink du er! Men husk å sett deg ned på huk når du kan, for i lengden sliter det på ryggen;) Dagens råd,) hehe Godt me rødvin ja;) Jeg tok meg en simpel øl i helgen, da røykeslutt går så bra, og jeg vil virkelig ikke ødelegge det! Men ser at vi ligger jo ganske likt i syklusen bortsett fra at min er noen dager lengre enn din. Nå har jeg fått laget meg en egen prøvedagbok jeg også, så da må du ta en titt:) Heter 2010: Vi lager baby;) Hehe;) Klar for nye uke og nye muligheter? Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 28. februar 2010 #420 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei! Kjenner til butikkyrket ja, jobbeti det miljøet før, og det er tøft. Det er go trening for rygg ben for å si det sånn! Flink du er! Men husk å sett deg ned på huk når du kan, for i lengden sliter det på ryggen;) Dagens råd,) hehe Godt me rødvin ja;) Jeg tok meg en simpel øl i helgen, da røykeslutt går så bra, og jeg vil virkelig ikke ødelegge det! Men ser at vi ligger jo ganske likt i syklusen bortsett fra at min er noen dager lengre enn din. Nå har jeg fått laget meg en egen prøvedagbok jeg også, så da må du ta en titt:) Heter 2010: Vi lager baby;) Hehe;) Klar for nye uke og nye muligheter? Luremegpå Du må prøve å lage deg en link til boken din Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det men fikk hjelp med andre snille damer her inne Nå har vi sett på 5-mila. Petter klarte seg fint i dag Syns synd på Bjørndalen da. Hadde håpet han kunne få en litt mer verdig avslutning enn en 17 plass... Kunne egentlig tenke meg å sitte oppe og se avslutningsseremonien, men har fri i morgen, så ser den i reprise klokken ti istedenfor Nå skal jeg se om jeg får mannen min med til sengs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå