Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Huff noe så forferdelig :klemmer:

Man vil jo helst ikke tenke på at de nære så fort kan bli tatt fra en, men det er dessverre realiteten for ganske mange hvert år. Lærer å sette litt mer pris på dagene man har sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Uff, sånt er alltid veldig trist - uansett om det ikke er så nært. Man blir som du skriver minnet på hvor fort ting kan endre seg. Ikke noe man liker å tenke på til vanlig :riste:

Håper dagen din har vært brukbar likevel da, og at mannen hadde litt kos på lur. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så grusomt. Tenker ofte den tanken selv. Kjenner nemlig og ei som mista mannen sin for kort tid tilbake. Livet er utrolig skjørt og ting kan skje fort. Så vi får ta et godt tak rundt mennene våre og sette ordentlig pris på at vi har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Ja, er ikke til å tro at man kan miste noen etter bare uker med sykdom :(

Vi endet opp med en ganske god dag faktisk :)

Hadde en liten krangel, om prioriteringer og greier... Sambo skulle plutselig begynne å rydde boden (!!!) av alle ting. Var lei av at julepynten ikke var kommet ordentlig på plass mente han. Og det måtte han gjøre akkurat den søndagen vi har invitert hans foreldre på middag og jeg stresser rundt på kjøkkenet, må vaske badet, tørke støv, støvsuge og dekke bord.

Kan vi gjøre det en annen dag? spør jeg, og får slengt tilbake at det sier jeg alltid, og at han er lei av å se på det.

Ja, jeg er ikke den som bare kan hoppe i slike prosjekter utav det blå - jeg må liksom ha rette ånden over meg... :sjenert:

Men akkurat i dag???

Så jeg gråt en skvett over at han skal vere sånn akkurat i dag, så gikk jeg på kjøkkenet og lagde mat, og kom over det.

Det var over når han hadde fåt styret og ryddet litt oppe, og resten av dagen var egentlig veldig fin, selv om jeg, som jeg trodde, ikke fikk så mye som er kort engang...

Gaven fra meg var veldig populær, og han takket og bukket og tullet med at han var en dårlig kjæreste som ikke hadde noe til meg - men han skulle ta det igjen sa han...

Ja, det vil jeg se, sa jeg og smilte lurt ;)

Maten ble forresten kjempegod også! :jepp:

Og så fikk vi noen venner på besøk etter svigers var gått hjem, så ble det OL-titting i nye sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja - disse mannfolkene tenker ikke logisk bestandig :fnise: Det er noe med prioritering og timeing av ting liksom :roll:

Men bra at dere klarte å komme over det og fikk en koselig dag resten av søndagen da!

Og så kan du jo håpe at mannen tar hintet med gave til neste anledning :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Uff ja - disse mannfolkene tenker ikke logisk bestandig :fnise: Det er noe med prioritering og timeing av ting liksom :roll:

Men bra at dere klarte å komme over det og fikk en koselig dag resten av søndagen da!

Og så kan du jo håpe at mannen tar hintet med gave til neste anledning :klem:

ja, han har litt å ta igjen... :fnise:

Hm.. er faktisk på 62 prosent på ff sin graviditetsmonitor nå....

Kjenner jeg er veldig spent, men klarer å holde det på et ok nivå tror jeg.

FF mener jeg ikke skal teste før 21 februar, som er dag 30, men IKM er på dag 27 (muligens 28 siden EL ikke kom før på dag 15 denne gangen)

Tror jeg skal prøve å ikke teste før etter IKM denne gangen. Blir dyrt i tester dette her etterhvert.

Så til helgen tenker jeg vi vet noe mer.

Har så vont i ryggen i dag, men tørr ikke ta paralgin i tilfelle der er en spire inne der... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, han har litt å ta igjen... :fnise:

Hm.. er faktisk på 62 prosent på ff sin graviditetsmonitor nå....

Kjenner jeg er veldig spent, men klarer å holde det på et ok nivå tror jeg.

FF mener jeg ikke skal teste før 21 februar, som er dag 30, men IKM er på dag 27 (muligens 28 siden EL ikke kom før på dag 15 denne gangen)

Tror jeg skal prøve å ikke teste før etter IKM denne gangen. Blir dyrt i tester dette her etterhvert.

Så til helgen tenker jeg vi vet noe mer.

Har så vont i ryggen i dag, men tørr ikke ta paralgin i tilfelle der er en spire inne der... :rødme:

Du kan godt ta paracet, uansett om det finner seg at du er gravid...

kjenner at jeg blir spennt igjen å lese her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Du kan godt ta paracet, uansett om det finner seg at du er gravid...

kjenner at jeg blir spent igjen å lese her :popcorn:

Jeg også - men shhh....ikke si det til noen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, her blir det spennende altså :hoppe:

Noen må jo lykkes snart - har vært tørke-tid her lengde nå synes jeg :fnise:

67 % høres jo veldig lovende ut :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Oi oi oi, her blir det spennende altså :hoppe:

Noen må jo lykkes snart - har vært tørke-tid her lengde nå synes jeg :fnise:

67 % høres jo veldig lovende ut :popcorn:

Ja, jeg også syns mange av oss som er her har fulgt hverandre lenge nå.

Nå syns jeg vi skal få TB innen februar er omme alle sammen! :jepp:

Legger ut en liten lykkeamulett, som alle må gni på tre ganger!

DET må da hjelpe vel? :lur:

post-27673-1266353679_thumb.jpg

(Så får vi heller tørke av fettete fingre fra skjermene etterpå - her må alt prøves :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte det jeg og - er overtroisk på slikt, så når jeg først har lest at jeg må gni, så klarer jeg ikke la det være :fnise:

Håper det gjør susen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heisan..Hvordan går det da?

Har du fått tatt deg en test?

Men ang det med festblødning, hvor mange dager kan det vare da? Har googlet meg ihjel på nettet...hmhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Smaragd

Må bare si at jeg var en liten anelse kvalm tidligere i dag, bare i et par minutter. Plottet det inn på FF, og graviditetsprosenten hoppa opp til 72% !

Prøøøøver å ikke få for store forhåpninger, men jammen er det vanskelig :(

Jeg måtte det jeg og - er overtroisk på slikt, så når jeg først har lest at jeg må gni, så klarer jeg ikke la det være :fnise:

Håper det gjør susen! :hoppe:

Håper det Zia! :hoppe:

Heisan..Hvordan går det da?

Har du fått tatt deg en test?

Men ang det med festblødning, hvor mange dager kan det vare da? Har googlet meg ihjel på nettet...hmhm

Nei, skal ikke teste før til helgen tenkte jeg. TR er venter på torsdag eller fradag, så tipper jeg tester lørdag, om hun ikke er kommet til da.

Festeblødning skal ikke vare lenge, sånn som jeg har skjønt det. Skal vere bare litt friskt blod, som gjerne misfarger utfloden brun i en dag eller to etterpå...

Nå gnei jeg igjen :fnise:

Så bra! Håper det hjelper! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Må bare si at jeg var en liten anelse kvalm tidligere i dag, bare i et par minutter. Plottet det inn på FF, og graviditetsprosenten hoppa opp til 72% !

Prøøøøver å ikke få for store forhåpninger, men jammen er det vanskelig :(

Håper det Zia! :hoppe:

Nei, skal ikke teste før til helgen tenkte jeg. TR er venter på torsdag eller fradag, så tipper jeg tester lørdag, om hun ikke er kommet til da.

Festeblødning skal ikke vare lenge, sånn som jeg har skjønt det. Skal vere bare litt friskt blod, som gjerne misfarger utfloden brun i en dag eller to etterpå...

Så bra! Håper det hjelper! :rødme:

Ah, masse lykke til! Løpet er kjørt her, trodde ikke jeg skulle bli så trist, for jeg var så sikker på at det var noe, men men.

akk ja, jeg som var så positiv, og ganske sikker på at her var det nnoe, menn får melde meg inn her jeg og..

Fikk TR i dag, en uke før tiden, så jeg sitter som et stort spm..

Hmhm

23 dager syklus kan umulig være bra ? Men nå må det klaffe for deg da;)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...