Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Henger meg på her* :):popcorn:

Jeg er bare i PP1, men hadde eggløsning ca samtidig som deg, så syns det er spennende og lese om alle andre som er i samme situasjon som meg :)

LYKKE TIL!! :D :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
*Henger meg på her* :):popcorn:

Jeg er bare i PP1, men hadde eggløsning ca samtidig som deg, så syns det er spennende og lese om alle andre som er i samme situasjon som meg :)

LYKKE TIL!! :D :blomst:

:velkommen: til boken min Jesse :)

Ja, det er spennende å følge med alle innpå her! :)

Hvor gamle er dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til boken min Jesse :)

Ja, det er spennende å følge med alle innpå her! :)

Hvor gamle er dere da?

Jeg er 23 og han 24, så vi er jo ikke akkurat sent ute. Men vi har vært sammen i 7 år, så begge to føler det er veldig riktig nå :)

Er så gøy å lese her inne på KG og tenke på alt det spennende vi har i vente asså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Jeg er 23 og han 24, så vi er jo ikke akkurat sent ute. Men vi har vært sammen i 7 år, så begge to føler det er veldig riktig nå :)

Er så gøy å lese her inne på KG og tenke på alt det spennende vi har i vente asså :D

Skulle ønske jeg også kunne begynt så tidlig. Er ganske nervepirrende og ikke begynne før en er 29... :sjenert:

Men mye spennende i vente har vi ja! Hele livet! :nigo:

Ellers så har det vert litt stille fra meg her nå. Har jobbet, besøkt familie og vasket og ryddet her hjemme. Prøver å kutte ned litt på databruken, selv om det ikke er lett!

De dagene jeg har fri, blir jeg sittende i flere timer før jeg faktisk får gjort noe i huset :(

Og så ender jeg opp med vondt i ryggen på grunn av dårlig sittestilling i sofaen..... :kjefte:

Men det kommer seg får vi tro, får nye sofaen nå snart :D

Ellers så er vi i DPO-land nå. Er 5 DPO i dag.

Er som jeg sa tidligere, litt usikker på om vi har truffet denne gangen, men det får nå bare tiden vise.

Hadde meg en kvalmebye i går tidlig, men det tror jeg var for mye kake dagen før, når jeg var i bursdag. :fnise:

IKM er 18 feb, om jeg får en 27 dagers igjen.

EL var ikke før på dag 15 denne gangen mener FF, så vi får nå se.

Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok uansett til å teste på søndag, selv om jeg er bare 8 DPO da.... Er jo morsdag.... :trist:

Dere som har lest her litt, husker kanskje at jeg hadde lovt meg selv i fjor, at neste morsdag skulle jeg enten vere gravid, eller allerede ha født...... :sukk:

Regner med det blir en tøff dag psykisk..... og så er det jo valentines og allting....

Men, men....må nok bare bite tenna sammen og komme over det også...

Life must go on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Trist at det ikke ble som planlagt da. Det er vel kanskje det som er faren med å planlegge slike ting - man har jo særdeles dårlige muligheter til å påvirke det, og da blir det enda større nedtur :sukk:

Håper du får en ok dag likevel, og at du snart klarer å se fremover og se lysere på ting! 2010 blir året for oss alle - helt sikker! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd
:troest:

Trist at det ikke ble som planlagt da. Det er vel kanskje det som er faren med å planlegge slike ting - man har jo særdeles dårlige muligheter til å påvirke det, og da blir det enda større nedtur :sukk:

Håper du får en ok dag likevel, og at du snart klarer å se fremover og se lysere på ting! 2010 blir året for oss alle - helt sikker! :jepp:

Ja vi får tro på det Zia :klemmer:

Har litt snodig følelse i magen i dag forresten... Litt sånn mensen lignende, men klarer ikke å forklare det....

Kan ha noe med at jeg er generellt fryktelig dårlig i ryggen i dag da, men jeg håper jo selvfølgelig det er heeeelt andre årsaker....som en god KG'er jeg er.... :sjenert:

Nei nå må jeg få gjort litt mer her hjemme, sambo kommer snart og da må jeg få begynt på middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du tester positivt bare noen dager etter morsdagen? :hoppe: Da var du jo i såfall gravid på mordagen, og da gikk jo planen din igjennom :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Kanskje du tester positivt bare noen dager etter morsdagen? :hoppe: Da var du jo i såfall gravid på mordagen, og da gikk jo planen din igjennom :duskedame:

Håper jo på det Zia, men alikevel tørr jeg ikke håpe.... :sjenert:

Har vert endel svimmel i dag også, men har jo hatt en rygg uten like og da så umulig å si... :klø:

Skal på jobb i morgen, så får tro det kommer seg etter litt søvn.

Har nå fått gjort endel selv om det har vert en dårlig dag.

Jeg har:

-vasket gulv

-vasket vinduene innvendig (Utvendig får vente til gradene kryper mer over på pluss)

-vasket, tromlet, hengt opp, lagt sammen og lagt på plass klær.

-vasket badet

-rensket de oppsatte eføyene mine for døde blad etter vinteren, og vannet alle blomster.

-laget middag til meg og sambo

-skrudd sammen ny sofa sammen med sambo :)

Så jeg har vert FLINK i dag på tross av vond rygg og svimlebyer! :nigo:

Nå er det sengetid for en sliten kropp.

Blir nok en lang helg, for disse OL-grenene går jo til ukristlige tider!

Jeg skal jo jobbe i morgen og lørdag, så vi får nå se hvordan det blir ;)

Skal se åpningen ihvertfall, og så skiskyting, kunstløp, hopp og kanskje litt til ;)

Spennende å se hvordan alt går, med det været de har i Vancouver nå!

Natta girls!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt imponert over hvor mye du får til på en dårlig dag! :klemmer: Flink er du!

Så håper vi at svimmelheten og kvalmen kommer av at du endelig er :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en liste for en dårlig dag ja - den var jo mer på nivå med mine bra dager :nigo:

Riktig flink er du :troest:

Så litt på OL-sendingen på NRK i går kveld, og merker alt trøttheten, så gru-gleder meg litt til de neste par ukene :fnise: Fort gjort å bli sittende litt for sent hver dag.

Eller støtter jeg Buffy - håper formen skyldes :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Helt imponert over hvor mye du får til på en dårlig dag! :klemmer: Flink er du!

Så håper vi at svimmelheten og kvalmen kommer av at du endelig er :gravid:

Ja, var helt imponert selv jeg... :fnise:

Vi får håpe det er det som er grunnen - føler meg ganske rar om dagen ja...

Det var litt av en liste for en dårlig dag ja - den var jo mer på nivå med mine bra dager :nigo:

Riktig flink er du :troest:

Så litt på OL-sendingen på NRK i går kveld, og merker alt trøttheten, så gru-gleder meg litt til de neste par ukene :fnise: Fort gjort å bli sittende litt for sent hver dag.

Eller støtter jeg Buffy - håper formen skyldes :gravid:

Ja, klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal stå opp klokken tre i natt og se åpningsserimonien, eller om jeg skal vente - og se den i reprise.... :klø:

Får høre med sambo hva han syns om at jeg kanskje skal legge meg klokken ti en fredagskveld... :fnise:

Jobb klokken 10 i morgen, så rekker jo å sove noen timer etterpå også.

Nå skal jeg fyke rundt og gjøre litt her hjemme, før jeg skal synke ned i vår splitters nye sofa resten av kvelden!

:klemmer: God helg damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd
Snart så vi kan begynne å vente i spenning igjen her nå jo :) Krysser fingre for en liten spire i magen din :)

Ja, men jeg KAN bare ikke tro så mye som sist...orker ikke bli så skuffet... :(

Har vist mange symptomer allerede, så skjønner ingenting jeg :klø:

Er på 57 % sannsynlighet for graviditet på FF allerede, og er bare på dag 7! :hakeslepp:

Kjenner jeg er spent, men må holde igjen...

De siste tre dagene har jeg vert/hatt:

-plutselig skikkelig svimmel

-kvalm i perioder

-trett

-sykt oppblåst (Med påfølgende luft i magen...) :(

-ukonsentrert

-stølhet i magen

-stikking i magen

-humørsvingninger :kari:

Hm, kommer ikke på mer i farten...

Men er det rart jeg blir forvirret??

Er fryktelig trett nå, men det er fordi jeg stod opp klokken tre i natt og så åpningen på OL :fnise:

Veldig flott, spesielt lyseffektene, men nesten alt de gjorde kunne vert kortere. Du fikk tid til å tenke at "nå kan de komme over på noe annet" og det var litt dumt da, men ellers veldig bra! :)

Nå må jeg løpe på jobb, håper på litt folk innom, så jeg slipper dødtid når jeg er så trett..... : :fnise: )

God lørdag damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Hm.. Fant nettopp ut at jeg sikkert ikke får en dritt til valentinesdag....

Han hadde ikke handlet noe sier han, for han har ikke fått lønn enda. Vi har fellesøkonomi, og spør han om å sette over penger, gjør jeg det....

Så det er ingen unnskyldning :(

Jeg har tilogmed sagt til ham at jeg tror det blir en tøff dag, med tanke på morsdag, og det at vi er prøvere og sånn....

Kjenner jeg ble kjempelei meg, og veldig tiltaksløs.

Han bad meg gå på rema og kjøpe en bukett til moren, og ja - jeg kunne jo kjøpe en til meg selv også i samme slengen. Men vettu hva - det gjør jeg faktisk ikke!

Husker ikke sist jeg fikk blomster med ham! Ikke til bursdagen, så er nok godt over et år siden - om ikke lenger :(

Har har jeg nettopp sittet og pakket in en liten gave fra meg, og skrevet et nydelig kort som jeg har laget selv......

Føler meg lurt.... Hvor er dan mannen som på vår første valentines, stod utenfor døren min med en nyyydelig bukett - når han egentlig skulle vert et helt annet sted to timer unna? :grine:

Nei, dette er ikke verdens undergang, men jammen syns jeg at jeg fortjener litt ekstra innimellom jeg, som alle andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en stooor :klemmer:

Det kan bli en vanskelig dag, men tenk på det at du er iallfall igang med prøvingen og tenk du om kanskje er :gravid: denne gangen! Det er vanskelig å planlegge når man klarer å bli gravid, men dere har planlagt at dere nå er klare for å bli foreldre og det er iallfall et lite steg videre.

Menn... :kjefte: sier jeg bare til det andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Smaragd
Sender over en stooor :klemmer:

Det kan bli en vanskelig dag, men tenk på det at du er iallfall igang med prøvingen og tenk du om kanskje er :gravid: denne gangen! Det er vanskelig å planlegge når man klarer å bli gravid, men dere har planlagt at dere nå er klare for å bli foreldre og det er iallfall et lite steg videre.

Menn... :kjefte: sier jeg bare til det andre...

Ja prøver så godt jeg kan å bare ikke tenke på det, men det er jammen vanskelig :sjenert:

Tok jammen å ombestemte meg når jeg stod på butikken og handlet roser til svigermor - så nå har jeg to lekre tulipanbuketter på bordet. Har brukt hele 199 kroner - bare på meg selv!

Jeg syns ihvertfall jeg er verdt såpass... Håper han føler seg skikkelig dritt i morgen når han får gave med meg... Det er ikke noe dyrt, men det er gjennomtenkt og planlagt.

På kortet står der:

Fint med ein å vere glad i lag med

eller vere stiv og sta i lag med.

Fint med ein å vere snill i lag med,

teie still i lag med,

vere til i lag med.

Vere to i lag og teie still,

vere to i lag og vere til.

Fint med ein å ha det flott i lag med,

ein en òg kan ha det smått i lag med.

Ein å dele styr og stell i lag med,

dele fell i lag med,

dele gjeld i lag med.

Ein som ein kan vere blid i lag med,

ein en kjenner seg heilt fri i lag med.

Ein å kunne sjå det gro i lag med,

vere god i lag med,

vere to i lag med.

Vere to i lag og ikkje sju,

vere to i lag med ein som du!

Så avsluttet jeg med å skrive ned hvor mange dager vi har vert sammen til nå, og at jeg håper det blir minst 25.000 til!

Elsker virkelig mannen min, men blir litt frustrert av å bli behandlet som luft til tider. Han vet at jeg alltid skriver kort på valentines, og har også som regel alltid hatt en bitteliten gave også.

Blir hendene fulle i morgen, med svigert på middagsbesøk - så håper jeg ikke får alldeles sammenbrudd midt oppi alt... Har en tendens til at det plutselig bare blir for mye for meg å takle der og da... :sukk:

Skal nå ta en test i morgen tidlig ( om jeg husker det) selv om jeg bare er 8 DPO...... Vet prosenten til de som får positiv test så tidlig er svært lav, men alikevel må jeg nok bare det ja... :sjenert:

Nå skal jeg gå å pusse tenner, har vert en lang dag - og blir nok en lengre i morgen.

*riste av meg all denne "syns synd på meg selv" følelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor klem :klemmer: Håper dagen i dag blir OK likevel, og så må jeg trøste deg med at du ikke er den eneste som har en mann som er håpløst Uromantisk ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Innom med en stor klem :klemmer: Håper dagen i dag blir OK likevel, og så må jeg trøste deg med at du ikke er den eneste som har en mann som er håpløst Uromantisk ,)

Problemet ligger vel ikke mest i at han er håpløs uromantisk, men at han lurte meg de to første årene med å få meg til å tro at han var det :kjefte:

X'n min var for all del 20 hakk verre, så jeg kan vel strengt tatt ikke klage - men det er vondt å føle seg utelatt uansett. Ihvertfall når han VET hvordan jeg er, og at jeg liker sånt.

Har hatt et par dager det vi har koset lite også, da blir alt dette så mye verre også, siden jeg bare MÅ ha mye kos og nærhet!

Men vi får nå se hvordan dagen blir...har nok å henge fingrene i, så får tro det skal gå greit. Han kommer til å få gjennomgå i kveld, om han verken har kysset meg, klemmet meg eller sagt han er glad i meg............ (Noe vi vanligvis gjør mye!)

Da tror jeg at jeg bare går å legger meg altså :sukk:

Nå er lammelåret kommet i ovnen, og skal langsteke til vi får gjester klokken fire.

Har aldri laget det før, så er litt spent på om det går bra :)

Tok forresten test i dag. var negativ - som forventet på 8 DPO :lete:

Nei, får vel rydde og vaske litt før vi får gjester. Skal vaske badet, gulvene og tørke litt støv tenker jeg, så får det vere bra nok ;)

God morsdag til dere som er så heldige å feire den, og god valentinesfastelaven til oss andre ;)

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...