Gjest Smaragd Skrevet 31. januar 2010 #321 Del Skrevet 31. januar 2010 Har minste tantebarnet på overnatting. Nå ligger han og tar en lur - go'ungen :rødme: God søndag damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. januar 2010 #322 Del Skrevet 31. januar 2010 Nååh så koselig med tanteungebesøk! :rødme: Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 31. januar 2010 #323 Del Skrevet 31. januar 2010 Nååh så koselig med tanteungebesøk! :rødme: Kos deg masse!!! Ja, han er en engel å ha på besøk Snill og grei, og sovner på under 10 min! Skal gå å legge meg jeg også nå tenker jeg. Vi var oppe før syv i dag, så nå kjenner jeg hodeverken kommer løpende...får det når jeg er FOR trett Så nå takker jeg for meg for dennne uken, og ønsker alle dere KG - damer en fruktbar ny uke! (Her hos oss er det EL torsdag eller fredag tror jeg ) Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. februar 2010 #324 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, han er en engel å ha på besøk Snill og grei, og sovner på under 10 min! (Her hos oss er det EL torsdag eller fredag tror jeg ) Også så snill han er da! Det er jo helt nydelig å være tante til en sånn snill gutt, da kan man jo passe han masse Syns du det hjelper å passe en liten en midt oppi prøvingen? Så spennende med EL denne uken! Dere må iallfall ha en ordentlig fruktbar uke Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. februar 2010 #325 Del Skrevet 1. februar 2010 Så koselig å være barnevakt da :rødme: Særlig når de er så snille og greie også da gitt Håper du får EL snart - blir spennende å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 3. februar 2010 #326 Del Skrevet 3. februar 2010 Har tatt litt KG pause merker jeg Er innom og leser litt innimellom, men blir ikke så mye skriving nå nei. Men det kommer seg nok, har bare vert travle dager Jeg tar forresten også pause i folatene når TR kommer... er det andre som gjør dette? har det noe å si?.... Så starter jeg oppigjen ca en uke etterpå, så der er da en uke jeg ikke tar dem i løpet av en mnd. Er usikker på hvorfor jeg gjør dette... muligens for å ikke tenke i denne perioden, men kanskje også fordi jeg føler det ikke trengs... Håper det ikke gjør noe for en eventuell spire ihvertfall, men det tror jeg ikke heller da. Her i huset er det nok EL i morgen eller fredag om sylusen blir som de andre. Kanskje jeg rett og slett bare skal løpe opp og ta en EL test nå med en gang, har ikke tatt noen enda denne gangen. (Vanligvis begynner jeg 3-4 dager før EL) Ja, tror jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 3. februar 2010 #327 Del Skrevet 3. februar 2010 Der var en svak strek, ca 1/4 så sterk som kontrollstreken. Så tenker jeg tar en til i kveld for å se om den blir noe sterkere. Sitter her og lurer på hva jeg skal begynne på.. Er nydelig vær ute, så har lyst ut å gå en tur, men må jo gjøre NOE her hjemme først da... Skal se om jeg kanskje får støvsuget litt, og kanskje strøket noen plagg - SÅ kan jeg gå ut God onsdag damer, og håper vi alle får en supersyklus nå, sånn at vi sitter med en spire alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. februar 2010 #328 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg glemmer folat i perioder jeg også - tror ikke det er noe kjempeproblem akkurat. Samtidig skal man jo helst ha tatt det flere måneder før unnfangelse, og det er vel fordi kroppen må bygge opp et lite lager, og ikke bare sånn fra dag-til-dag liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 3. februar 2010 #329 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg glemmer folat i perioder jeg også - tror ikke det er noe kjempeproblem akkurat. Samtidig skal man jo helst ha tatt det flere måneder før unnfangelse, og det er vel fordi kroppen må bygge opp et lite lager, og ikke bare sånn fra dag-til-dag liksom... Ja, litt lager blir det vel etter å ta folat i 3 av 4 uker vil jeg tro Jeg har fått gjort mye i dag! Har ikke strøket klær, men fikk gjort mye annet, og også gått en liten tur i solen - så nå kan jeg sløve litt i sofaen med god samvittighet Skal se på "sveriges verste sjåfører" på Tv2-Zebra nå klokken åtte... Kanonbra program - ler så jeg griner innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 3. februar 2010 #330 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tar pause fra "gravitamin" når jeg får mensen. Leste et sted at det var ei som hadde fått for høye verdier av noe av det andre "gravitamin" inneholder, så hun måtte gå over til bare folat. Det er nok og litt som du sier, at man får litt pause når man ikke tar de. Hodet trenger pause fra prøvinga i blant *puh* Det minner meg i grunn på at jeg bør starte opp igjen med vitaminene nå. Orker ikke være fanatisk når det gjelder det. Tenk på alle de som ikke vet at de er gravide og det likevel går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. februar 2010 #331 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror bare det er bra med litt pauser. Jeg tok en multivitamin-ting men blodprøvene viste at jeg fikk altfor høye verdier, så jeg tar kun folat og tran nå som legen anbefalte. Pause er bra på alle måter innimellom, og som becky sier, det går jo som regel bra med de som ikke engang prøver å bli gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. februar 2010 #332 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tok en multivitamin-ting men blodprøvene viste at jeg fikk altfor høye verdier, så jeg tar kun folat og tran nå som legen anbefalte. Ja, det var sikkert hos deg jeg leste det Sa legen hvilke verdier som var for høye? Kanskje jeg skal vurdere å gå over til folat og tran jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. februar 2010 #333 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, det var sikkert hos deg jeg leste det Sa legen hvilke verdier som var for høye? Kanskje jeg skal vurdere å gå over til folat og tran jeg og Husker ikke helt i farten, men fikk jo hele oversikten selv over verdiene og hva de skal ligge innenfor. Jern var absolutt høyest, både selve jerninnholdet og jernet i blodet (to forskjellige jern-verdier). Syns det var veldig rart for jeg har helt siden jeg ble født hatt lavt jerninnhold og gått på tilskudd til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. februar 2010 #334 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg tar pause fra "gravitamin" når jeg får mensen. Leste et sted at det var ei som hadde fått for høye verdier av noe av det andre "gravitamin" inneholder, så hun måtte gå over til bare folat. Det er nok og litt som du sier, at man får litt pause når man ikke tar de. Hodet trenger pause fra prøvinga i blant *puh* Det minner meg i grunn på at jeg bør starte opp igjen med vitaminene nå. Orker ikke være fanatisk når det gjelder det. Tenk på alle de som ikke vet at de er gravide og det likevel går bra. Jeg tror bare det er bra med litt pauser. Jeg tok en multivitamin-ting men blodprøvene viste at jeg fikk altfor høye verdier, så jeg tar kun folat og tran nå som legen anbefalte. Pause er bra på alle måter innimellom, og som becky sier, det går jo som regel bra med de som ikke engang prøver å bli gravide Ja, tror nok ikke det har så mye å si om jeg tar en ukes pause i mnd EL er rett rundt hjørnet her nå tror jeg Så og si positiv EL-test i fem tiden i dag, og EL slim i et par dager. Lurte på å ta en test til nå i kveld, men fant ut jeg skulle dropp det, er liksom ikke nødvendig Vi i går kveld, og så blir det forhåpentligvis en ny runde nå i kveld eller i morgen tidlig også Jeg har FRI i moren! Har jobbet fire lørdager på rad nå, så det skal bli deilig! Nå skal jeg gå å pusse tenner, og så skal jeg overtale sambo til at det er på tide å legge seg.... Natta damer, og God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 7. februar 2010 #335 Del Skrevet 7. februar 2010 Da blir det spennende og se om tempen har steget til i morgen.... Ble ikke noe i går kveld eller i dag tidlig, vi var nok for trette begge to.... Men fikk nå lurt inn litt kos på torsdagskvelden, så får håpe det rekker seg.... Merkelig det der, at vi aldri skal klare å få tima inn litt kos akkurat rett før EL... Prestasjonsangst kanskje...? :klø: I kveld har jeg tatt meg et halvt glass vin sammen med svigermor og svigerinnen min. Så blir det forhåpentligvis det siste glasset på leeeenge! (Nei, jeg er ikke av dem som alldeles ikke rører alkohol som prøver.. I dag er EL, så det er siste dagen i syklusen jeg evt drikker før TR igjen. Men til gjengjeld så drikker jeg aldri mye heller da... Har i den nette alder av 29 år, til dags dato faktisk aldri vert overstadig beruset. Har ikke det behovet rett og slett. Har vert fyllesyk, og har vert både sjanglete og vimsete - men aldri så jeg ikke har kontrollen på meg selv, og aldri så jeg ikke husker noe neste dag og slikt. ) Nå skal jeg i seng, så skal vi på en liten utflukt med svigers i morgen. Det blir sikkert koselig Skal grille og greier, så vi gleder oss! Er vel ikke ofte vi gjør noe på en søndag egentlig... Så natta damer, ha en fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. februar 2010 #336 Del Skrevet 7. februar 2010 Høres ut som du har samme forhold til alkohol som meg. Jeg har heller ikke vært ute av kontroll mer enn en gang, og det var siste gang jeg drakk noe særlig mer enn et glass eller to faktisk, enda dette er flere år siden nå. Er ikke bekvem med å miste kontrollen over kroppen jeg Håper du koser deg masse ute i dag - her er det et riktig flott vær iallfall Og håper at egget og svømmer'n finner hverandre mens du er på utflukt med svigers i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. februar 2010 #337 Del Skrevet 7. februar 2010 Spennende tid i vente her nå Jeg er nok også som dere to og har aldri vært dritings... egentlig så er det ganske greit nå som vi er prøvere og forhåpentligvis snart gravid, slipper drikkemaset og at folk tar hintet før tiden siden de er vant til at jeg drikker lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. februar 2010 #338 Del Skrevet 7. februar 2010 Sant Buffy, noen fordeler har man når man er beskjeden på flaske også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 7. februar 2010 #339 Del Skrevet 7. februar 2010 Høres ut som du har samme forhold til alkohol som meg. Jeg har heller ikke vært ute av kontroll mer enn en gang, og det var siste gang jeg drakk noe særlig mer enn et glass eller to faktisk, enda dette er flere år siden nå. Er ikke bekvem med å miste kontrollen over kroppen jeg Håper du koser deg masse ute i dag - her er det et riktig flott vær iallfall Og håper at egget og svømmer'n finner hverandre mens du er på utflukt med svigers i dag Ja, håper de har funnet hverandre nå, og alldeles smeltet for hverandre ved første møte.... Utflukten var flott! sol, grillings og alle samlet er supert Spennende tid i vente her nå Jeg er nok også som dere to og har aldri vært dritings... egentlig så er det ganske greit nå som vi er prøvere og forhåpentligvis snart gravid, slipper drikkemaset og at folk tar hintet før tiden siden de er vant til at jeg drikker lite Ja, sånn er det med meg også Ingen som lurer på om det er noe i gjere, som er veldig greit Sant Buffy, noen fordeler har man når man er beskjeden på flaske også Jepp! Og det finnes jo gode alkoholfrie viner også, så tror det skal gå fint uansett Nå er sambo i dusjen, og jeg har akkurat skiftet på sengen Deilig med ren og pen både mann og seng Jeg dusjet tidligere i dag, så det får holde. Takler ikke å legge meg med nyvasket hår, blir jo bare en ruske! Natta damer, ønsker dere alle lykke til i jakten på en liten spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. februar 2010 #340 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, sånn er det med meg også Ingen som lurer på om det er noe i gjere, som er veldig greit Samma her De siste årene har jeg vært omtrent avholds pga sykdom, så kommer til å fortsette å "skylde" på det når jeg blir gravid. Før sa jeg ikke nei til en fest, men er vel ikke siden fjortistida jeg drakk for å bli full. Det var spenennde da, mens nå er det bare dumt. Glad jeg drakk fra meg da (ikke det at jeg drakk sååå mye ): Bruker heller kalorikvoten på sjokolade enn alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå