Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Så flink du er med gåtur! Det er faktisk veldig deilig å gå ute i denne vinterluften og man blir som regel varm (selv i denne kulda!) etter å ha gått littegrann :)

Spent på testing... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Våknet med et kjempedårligt humør i dag. Følte nesten jeg kunne kjenne sureleppa helt ned på knærne!

Hadde drømt om positiv EL-test først, og så at jeg ble så overivrig at jeg velta koppen med urin når jeg da skulle teste med GT... Den hadde da blitt positiv når jeg endelig fikk testet, og sambo var så glad!

Våknet, og kjente med hele meg at jeg ikke hadde lyst å stå opp, ikke hadde lyst å teste, ikke hadde lyst til NOE!

Kjente jeg var litt humørsyk i går kveld også. som om hele verden var imot meg.

Stod opp og gikk på badet og testet.

Først med EL-test, som var bare halvparten så sterk som kontrollstreen, så med GT som var blendahvit... :grine:

Tipper nok TR kommer i løpet av helgen. Jeg har mistet helt motet nå.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke miste motet helt da!

Kjøp deg flere G-tester, så tester du nok positivt snart! Jeg hadde hvertfall en haug liggende da jeg testet positivt.

Og den typen drøm du beskriver er ganske typisk i den fasen du er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Du må ikke miste motet helt da!

Kjøp deg flere G-tester, så tester du nok positivt snart! Jeg hadde hvertfall en haug liggende da jeg testet positivt.

Og den typen drøm du beskriver er ganske typisk i den fasen du er nå!

Neida, har ikke helt mistet motet..

Som de sier "I't ain't over till the fat lady sings" ;)

Bare kjenner at jeg har hatt så inderlig store forhåpninger nå, siden det har vert så mange symptomer som en ikke kan inbille seg...

Kramper i magen, ømme pupper, svimlebyer og forstoppelse :sjenert:

Så kanskje det var en sån dag jeg trengte for å komme ned på jorda igjen? :vetikke:

Min søster sier hun testet ikke før en uke etter IKM.... :hakeslepp: DET klarer nok ikke jeg! (Viss jeg i det hele tatt kommer forbi IKM da...)

Men nå skal jeg ikke teste før søndag, om ikke TR er kommet til da.... om syklusen er som den skal, så skal TR komme i morgen, men har jo ikke hatt to skikkelige sykluser enda, så umulig å si..

Så søndag blir det da.

Nå skal jeg spise litt frokost, og gå meg en tur ut i solen og prøve å riste av meg alle negative tanker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med symptomer er at man lett setter dem i sammenheng med gravid når man prøver. Og siden det er så utrolig mye symptomer å ta av, så finner man gjerne noen som passer.

Det vet jeg alt om, fra 16mnd prøving sist. ;) Var like skuffet hver eneste gang.

Men utrolig nok, den mnd jeg endelig var gravid, da kom det et symptom jeg ikke engang hadde hørt om eller klart å forestille meg. (Og som jeg absolutt ikke har denne gangen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Tror nok Tanta er på vei.......

Kjenner ikke noe smerter, men spotter bittelittegranne brune dråper nå i kveld...... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It ain't over till the fat lady sings. Du har har foreløpig bare fått besøk av the skinny lady :fnise:

Skjønner godt hva du mener med at man blir humørsyk av dette. Holder på å bli sprø om dagen. Stakkars mannen min... :fnise:

Sov godt da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
It ain't over till the fat lady sings. Du har har foreløpig bare fått besøk av the skinny lady :fnise:

Skjønner godt hva du mener med at man blir humørsyk av dette. Holder på å bli sprø om dagen. Stakkars mannen min... :fnise:

Sov godt da :klemmer:

Orker ikke håpe mer jeg nå kjære Becky1... Skjønner du prøver å muntre opp litt, men er ikke lett det gitt....

Fortsatt ingenting mer en noen få dråper i gårkveld, og ikke vondt enda heller... men kommer nok vil jeg tro. Pleier som regel å ha vondt når jeg begynner å spotte mener jeg, men husker ikke så godt. har jo bare hatt to TR på mange år da.. :fnise:

Nei, vi får ta det som det kommer, som sambo sier.

Sånne forventninger kan jeg ikke fortsette å bygge opp, da tror jeg at jeg stryker med.... :sjenert:

Var bare så innmari mye som hadde vert så fint med at det hadde klaffet NÅ!

Da ville vi vert tre venninner som fødte med 6 mnd mellomrom,

jeg ville vert gravid på valentines/morsdag

(Nå blir nok den dagen bare dritt!)

jeg ville født en uke eller to før min 30 års dag.

vi ville fått barn omtrent samtidig med sambos fetter (4-5 uker i forskjell)

JEG ER SÅ KLAR! Har hatt lyst på barn så lenge jeg kan huske, og det river og sliter i kroppen min at vi er begynt så sent...

Kom på en ting forresten... Når jeg var på innvendig UL for sjekk etter cyster i aug, så sa legen at noe var veldig tynt inni der... slimhinner, eller veggen eller noe?

Kan dette virke inn på at en spire ikke setter seg?

Er det noe jeg kan gjøre for at den skal gro tykkere?

Nei huff - nå må jeg dra på jobb.. mistenker en lang dag i dag om TR kommer flyende med magevondter i sekken sin............. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet da jeg var gravid. Var helt sikker på at mensen var kommet. Satt i tampong og allting. Men syntes jeg blødde så lite, så jeg testet, og den var positiv :nigo: Var nok festeblødningen som kom ut da.

Krysser fingrene for deg jeg ;)

:strix: *BaByStØv* :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du ikke tør å håpe for da blir nederlaget så mye større hvis det viser seg at det ikke er graviditet. Men vi kan holde håpet oppe for deg, det er tross alt et håp igjen så lenge TR ikke har kommet ordentlig :klemmer:

*krysser fingrene og holder håpet oppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting forresten... Når jeg var på innvendig UL for sjekk etter cyster i aug, så sa legen at noe var veldig tynt inni der... slimhinner, eller veggen eller noe?

Kan dette virke inn på at en spire ikke setter seg?

Er det noe jeg kan gjøre for at den skal gro tykkere?

Ikke mist motet nå Smaragd! Det kan ta liten tid, trenger ikke vært noe gærnt for det. Men jeg som pupsi også spottet bittelitt(frisk rosa farge) men så kom det ikke mer...var nok en festeblødning hos meg :)

Skulle forresten gi deg tips...den mnd det klaff for oss skulle jeg prøve å gjøre forholdene opptimale, og noen snakket om grapefruktjuice....smaker surt og ikke noe særlig godt synes jeg(jeg liker grapefrukt, men ikke juicen tidligvis) men det var mnd det klaff! Så om man vil tro det hjalp vet jeg ikke, men det gjør underlivet bra tror jeg ;)

edit: juicen drakk jeg de fruktbare dagene mine(et glass om dagen) :klem:

Håper seff at dere har klaffet nå, men om det er TR så får du tenke på at da får du en mnd til å bare være med din kjære, gjør noe gøy og romantisk på valentines dag, kanskje dere "lager barn" da!!!

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer:

Håper at dagen har gått greit, med eller uten tante! (helst uten da :sjenert:)

Skjønner godt hvordan det er å være så utålmodig (derav navnebyttet på dagboken min :roll:). Når man har vært klar i mange år, så kan det liksom ikke skje fort nok!

Krysser fingrene for deg fremdeles, men skjønner at du heller senker forventningene enn å bli skikkelig skuffet :klem:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Jeg spottet da jeg var gravid. Var helt sikker på at mensen var kommet. Satt i tampong og allting. Men syntes jeg blødde så lite, så jeg testet, og den var positiv! Var nok festeblødningen som kom ut da.

Krysser fingrene for deg jeg

:strix: *BaByStØv* :strix:

Er fortsatt bare dråper med rustbrunt det er snakk om, og ingen magevondter. :vetikke:

Er nå rart det skulle velge å komme på selveste IKM vel?

Skjønner veldig godt at du ikke tør å håpe for da blir nederlaget så mye større hvis det viser seg at det ikke er graviditet. Men vi kan holde håpet oppe for deg, det er tross alt et håp igjen så lenge TR ikke har kommet ordentlig.

*krysser fingrene og holder håpet oppe*

Et bittelite håp er der såklart, men har roet meg veldig ned siden i går. Blir ikke noe testing her før søndag, om ikke TR kommer skikkelig igang før da...

Ikke mist motet nå Smaragd! Det kan ta litt tid, trenger ikke være noe gærnt for det. Men jeg som pupsi spottet også bittelitt(frisk rosa farge) men så kom det ikke mer...var nok en festeblødning hos meg

Skulle forresten gi deg tips...den mnd det klaffet for oss skulle jeg prøve å gjøre forholdene opptimale, og noen snakket om grapefruktjuice....smaker surt og ikke noe særlig godt synes jeg(jeg liker grapefrukt, men ikke juicen tidligvis) men det var mnd det klaff! Så om man vil tro det hjalp vet jeg ikke, men det gjør underlivet bra tror jeg

edit: juicen drakk jeg de fruktbare dagene mine(et glass om dagen)

Håper seff at dere har klaffet nå, men om det er TR så får du tenke på at da får du en mnd til å bare være med din kjære, gjør noe gøy og romantisk på valentines dag, kanskje dere "lager barn" da!!!

Håpet er ikke borte i forhold til babylaging :) Selv om min søster strevde leeeeenge, så tror jeg på at vi skal klare det! Er bare det at det hadde passet så fint akkurat nå, og da ble jeg litt nedfor kan en vel si ja... :sjenert:

Hvor får en kjøpt grapefrukt juice da? er det Tine som lager?

Innom med en :klemmer:

Håper at dagen har gått greit, med eller uten tante! (helst uten da :sjenert:)

Skjønner godt hvordan det er å være så utålmodig (derav navnebyttet på dagboken min ). Når man har vært klar i mange år, så kan det liksom ikke skje fort nok!

Krysser fingrene for deg fremdeles, men skjønner at du heller senker forventningene enn å bli skikkelig skuffet :klem:

Er nok uten tante fremdeles, så dagen har gått helt fint den :)

Godt å komme hjem er det alltid, for det er bare ståing og gåing på jobben. Har gode sko, men det er alltid godt å slenge beina opp i sofaen og slappe av litt :)

Vi får nå bare vente og se, er ikke mye annet å gjøre.

Tipper nok tanta kommer. håper bare den velger i kveld og ikke i morgen, for da skal jeg på jobb igjen.

(Liker ikke å bruke tampong første dagen, i tilfelle det er litt klumpete, og haaaater å bruke bind når jeg må ut av huset!!! )

Nå er sambo på øving med bandet, skal ha konsert i morgen.

Så nå skal jeg først stryke litt klær, og så skal jeg kose meg foran TV'n med kakao og en god film resten av kvelden... :)

Det er fredag damer - la oss kose oss glugg i hjæl!

( ...med f.eks :humpe::vin::roser::shoppe::sjokolade::kaffekopp: )

Og sånn bare for å ha gjort det, så ruller jeg meg litt i babystøvet som snille pupsi sendte meg!

:pasha::pasha::pasha:

Tullete max-ting på smil!!!!!! Liker ikke å måtte ta bort noen.....sorry for at jeg har fjernet både klemmer og gode smil dere sendte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpet er ikke borte i forhold til babylaging :) Selv om min søster strevde leeeeenge, så tror jeg på at vi skal klare det! Er bare det at det hadde passet så fint akkurat nå, og da ble jeg litt nedfor kan en vel si ja... :sjenert:

Hvor får en kjøpt grapefrukt juice da? er det Tine som lager?

Ja jeg skjønner deg veldig godt med at ting hadde passet der og da.....Etter vi giftet oss så jeg for meg å bli gravid med en gang, å gå ut i permisjon, for så å flytte og få ny jobb etter permisjon......men så ble jeg ikke gravid når jeg ville, så når jeg hadde fått ny jobb sa jeg til mannen at vi kanskje skulle vente litt med prøvinga, men da var det for sent :gravid:

Edit: så det jeg ville si var at det "passer" aldri når man endelig treffer tror jeg.

Ja grapefrukt juice tror jeg er fra Tine, er vel noen av de premium juicene tror jeg, ellers går det an å lage fersk fra en grapefrukt(bruke appelsin presse)....men som sagt var det ikke beste smaken, MEN optimale forhold skal det vel gi ;)

Skulle forresten si at rustfarge på blodet KAN være tegn på graviditet...er mange som spotter litt akkurat rundt IKM og viser seg å ikke være TR......men skjønner at du vil ikke la forventningene være for høye hvis det skulle være TR....uansett sender jeg deg en :klemmer:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var faktisk på IKM jeg fikk festeblødningen, men det var ikke friskt blod.

Krysser fingrene for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Ja jeg skjønner deg veldig godt med at ting hadde passet der og da.....Etter vi giftet oss så jeg for meg å bli gravid med en gang, å gå ut i permisjon, for så å flytte og få ny jobb etter permisjon......men så ble jeg ikke gravid når jeg ville, så når jeg hadde fått ny jobb sa jeg til mannen at vi kanskje skulle vente litt med prøvinga, men da var det for sent :gravid:

Edit: så det jeg ville si var at det "passer" aldri når man endelig treffer tror jeg.

Ja grapefrukt juice tror jeg er fra Tine, er vel noen av de premium juicene tror jeg, ellers går det an å lage fersk fra en grapefrukt(bruke appelsin presse)....men som sagt var det ikke beste smaken, MEN optimale forhold skal det vel gi ;)

Skulle forresten si at rustfarge på blodet KAN være tegn på graviditet...er mange som spotter litt akkurat rundt IKM og viser seg å ikke være TR......men skjønner at du vil ikke la forventningene være for høye hvis det skulle være TR....uansett sender jeg deg en :klemmer:

Nei, klart det er vanskelig å klaffe inn, for en vet jo aldri når det klaffer! :)

Fortsatt ikke noe mer som har kommet, så mulig jeg må teste i morgen....?

Skjønner meg ikke på dette her... :vetikke:

Hva skulle grapefrukt vere godt for forresten?

Er det vanlig å spotte så sent som på IKM altså? :klø:

Trodde det var en sånn feste-ting jeg...

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg trodde også det. Så var sikker på at det var mensen, men da jeg dro ut tampongen etter noen timer så var den ganske hvit. Og et døgns tid senere hadde det ikke kommet noe mer. Testet negativt. Så 3 dager etter IKM fikk jeg plutselig vanlig utflod :klø: Testet morgenen etter, og den var veldig svak positiv :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, klart det er vanskelig å klaffe inn, for en vet jo aldri når det klaffer! :)

Fortsatt ikke noe mer som har kommet, så mulig jeg må teste i morgen....?

Skjønner meg ikke på dette her... :vetikke:

Hva skulle grapefrukt vere godt for forresten?

Er det vanlig å spotte så sent som på IKM altså? :klø:

Trodde det var en sånn feste-ting jeg...

Hmmm...

Grapefrukt juice skal hjelpe deg å ha optimale forhold i både skjeden og livmoren....skal vel ha noe med surhetsgraden å gjøre.......så gutta til mannen din både finner godt frem, og kan leve best mulig(f.eks. hvis dere ikke har sex akkurat dagen EL er, så kan gutta leve lenger)

Jeg spottet 2 dager etter jeg testet positiv, altså 3 dager etter IKM, om det var festeblødning, eller bare tørre slimhinner pga graviditeten vet jeg ikke :sjenert:

Spennende så lenge TR ikke har dukket opp hos deg da!

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fortsetter spenningen ser jeg :) Har hørt det med juicen hos flere og mange er fornøyd med den, så den må nok testes her i gården hvis ikke vi får det til nå... hostesaft skal visst også hjelpe på å få alt mer levelig for svømmerne, siden det skal gjøre slimhinnen tykkere. Mange kjerringråd gitt :sjenert: Håper jo helst at du slipper å tenke noe mer på de tingene jeg da :klemmer:

Endret av *Buffy*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Bare kjapt innom før jeg løper på jobb...sambo brukte så lang tid i dusjen at jeg må stresse! :kjefte:

Fortsatt ikke noe mer en de dråpene som kom i går... satte i en tampong nå, for kan ikke risikere oversvømmelse på jobb, og så skulle jeg dusje, og hadde ikke tid til å eventuellet måtte dusje meg en gang til.... :sjenert:

Blir test i morgen om ingenting skjer i dag, men tipper den kommer i løpet av dagen, Stakk litt i magen nå i sted, men ikke heeelt som vanlig da...

Shit - må løpe!

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...