Neytiri Skrevet 15. januar 2010 #241 Del Skrevet 15. januar 2010 Morsom drøm Selv begynnte jeg å drømme rart når jeg ble gravid(ikke at jeg vil lure forventningene dine) Skjønner deg veldig godt som blir skuffet hvis TR kommer.....selv var jeg blitt litt oppgitt, og denne mnd det traff så hadde jeg ikke testet med EL test eller noen ting....men nå kom mine symptomer ALT for tidlig kan du si Hvilken PP er du i forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 15. januar 2010 #242 Del Skrevet 15. januar 2010 Morsom drøm Selv begynnte jeg å drømme rart når jeg ble gravid(ikke at jeg vil lure forventningene dine) Skjønner deg veldig godt som blir skuffet hvis TR kommer.....selv var jeg blitt litt oppgitt, og denne mnd det traff så hadde jeg ikke testet med EL test eller noen ting....men nå kom mine symptomer ALT for tidlig kan du si Hvilken PP er du i forresten? Ja, jeg lo lenga av den drømmen i dag tidlig Jeg er usikker på om jeg skal kalle det PP2 eller PP3.... Regner man med første "syklusen" etter pilleslutt og til mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. januar 2010 #243 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, jeg lo lenga av den drømmen i dag tidlig Jeg er usikker på om jeg skal kalle det PP2 eller PP3.... Regner man med første "syklusen" etter pilleslutt og til mensen? Hmm jeg regna jo første pp fra pilleslutt....etter lissom mensen....synes det må jo regnes med siden kvinner blir jo noen gang gravide da! Var første pp vi "prøvde" så.... Jeg gikk til PP6(2 av pp var mannen på sjøen) så det tok ikke sååå lang tid, men er fortsatt frustrerende hver pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 15. januar 2010 #244 Del Skrevet 15. januar 2010 Hmm jeg regnet jo første pp fra pilleslutt....etter lissom mensen....synes det må jo regnes med siden kvinner blir jo noen gang gravide da! Var første pp vi "prøvde" så.... Jeg gikk til PP6(2 av pp var mannen på sjøen) så det tok ikke sååå lang tid, men er fortsatt frustrerende hver pp Jeg fikk jo ikke TR før 33 dager etter pilleslutt da, og i følge EL tester så hadde jeg EL innimellom der, så da skal den vel sikkert regnes med? Da er jeg i så tilfelle i PP3 nå. Er veldig spent på hver temperatur jeg nå Ifølge FF har jeg 47 % tjangse til å faktisk vere gravid nå, men jeg hadde noe lignende forrige mnd også. Veldig spennende å følge med på Har de siste dagene nesten tisset på meg når jeg skal på do! Såvidt jeg rekker å sette rumpa ned på doen før det barre renner av seg selv...! Husker såvidt jeg var borti dette for maaange år siden, men hva kan det bety? Kan jeg ha en urinveisinfeksjon eller noe? Og som en god KG'er må jeg jo også spørre om noen andre har hatt dette som et graviditetssymptom...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. januar 2010 #245 Del Skrevet 15. januar 2010 ja jeg hadde jo regnet det med siden du hadde EL. Jeg er ikke sikker at jeg fikk EL de første 3 PP....og det må man vel ha for å bli gravid Kjenner jeg blir spennt av å lese her Kan ikke svare deg på tissetrangen...men har hørt noen ha det som symtome....men kan også skyldes urinveisinfeksjon.....ikke godt å vite.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. januar 2010 #246 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) For en fantastisk drøm Du får hilse Kari Traa fra meg Så spennende det blir her i dagene som kommer nå. Håper spiren klorer seg fast God helg Endret 15. januar 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. januar 2010 #247 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehe, utrolig bra drøm Samtesting om en uke? Ha en strålende lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. januar 2010 #248 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Dette går mot tre-kvinnes-testing neste helg! *edit* Håper på 3xTB og Endret 16. januar 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. januar 2010 #249 Del Skrevet 16. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 17. januar 2010 #250 Del Skrevet 17. januar 2010 ja jeg hadde jo regnet det med siden du hadde EL. Jeg er ikke sikker at jeg fikk EL de første 3 PP....og det må man vel ha for å bli gravid Kjenner jeg blir spennt av å lese her Kan ikke svare deg på tissetrangen...men har hørt noen ha det som symtome....men kan også skyldes urinveisinfeksjon.....ikke godt å vite.... Ja, tror vi sier vi er i PP3 nå da ja For en fantastisk drøm Du får hilse Kari Traa fra meg Så spennende det blir her i dagene som kommer nå. Håper spiren klorer seg fast God helg Ja, min drømmeverden er ofte spennende den Sjelden jeg husker de så godt som denne da Hehe, utrolig bra drøm Samtesting om en uke? Ha en strålende lørdag Dette går mot tre-kvinnes-testing neste helg! *edit* Håper på 3xTB og Når skal dere teste da? Dette er første gang jeg tenker at jeg kanskje er gravid, selv om der ikke er så veldig mange symptomer enda da, så jeg har nå allerede prøvt meg på en strimmel eller to jeg altså..... Jeg er 9 DPO i dag, og venter TR rundt fredag/lørdag neste uke - men har ingen planer om å vente så lenge med å teste... Hadde en halveis plan om å teste annenhver dag....men vi får se.. Hm, nå fikk jeg lyst på popkorn! God søndag damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. januar 2010 #251 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg tenkte å teste til lørdag, men kan godt hende at jeg sprekker og tester i midten av denne uka. Klarer liksom ikke å forestille meg at jeg kan være gravid. Vet ikke hvorfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 17. januar 2010 #252 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg tenkte å teste til lørdag, men kan godt hende at jeg sprekker og tester i midten av denne uka. Klarer liksom ikke å forestille meg at jeg kan være gravid. Vet ikke hvorfor.. Litt sånn med meg også... er snart 30 år, og dette har vert så fjernt for meg så lenge, men alikevel vert en så stor drøm - så nå føler jeg liksom at det er uoppnåelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 17. januar 2010 #253 Del Skrevet 17. januar 2010 Samme her - virker som en helt fjern tanke at det faktisk kan være en spire i magen alt nå :rødme: Jeg tester sikkert neste helg, dersom tempen holder seg og tanta ikke dukker opp Sist syklus rakk jeg aldri fyre av en eneste test før tanta dukket opp - håper på mer spenning denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. januar 2010 #254 Del Skrevet 18. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 18. januar 2010 #255 Del Skrevet 18. januar 2010 Skal til tannlegen i dag. Eller tannpleier faktisk. Ble byttet over til henne i fjor, siden jeg sjelden har hull lenger Syns det er veldig behagelig i forhold, for hun tar tannsten manuellt, og ikke med den derre bråkete, ekle og VONDE maskinen som tannlegen bruker! Har ømme pupper enda, så må nå si jeg er litt spent her ja... :rødme: Ellers stikker det litt i magen, spesiellt om jeg reiser meg for raskt opp fra sofaen. Da må jeg krøke meg litt sammen et sekund eller tre til det slipper.... Har vert borti det før også, men ikke så ofte som nå. ingen kvalme, ikke noe spes ofte på do... har jo mine tvil,selv om jeg såklart håper Er 10 DPO i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. januar 2010 #256 Del Skrevet 18. januar 2010 Når er testing....spennende Hilsen: tidligere nick icechick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 18. januar 2010 #257 Del Skrevet 18. januar 2010 Når er testing....spennende Hilsen: tidligere nick icechick Åja, nå skjønte jeg lite! Men ser det nå på bildet da, men greit du forklarer også Betyr navnet noe, eller er det tilfeldig? Tror jeg prøver å drøye testing til fredag, selv om jeg ikke tror jeg klarer da... Er 14 DPO da... Jeg må tilbake til tannlegen i morgen, for tannpleieren fant et lite hull i bakerste tannen. Vil få ta det raskest mulig så jeg slipper bedøvelse og styr uti en evt graviditet Er jeg gravid nå, så er det jo så tidlig ennå at ingenting skal kunne virke inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. januar 2010 #258 Del Skrevet 18. januar 2010 Åja, nå skjønte jeg lite! Men ser det nå på bildet da, men greit du forklarer også Betyr navnet noe, eller er det tilfeldig? Tror jeg prøver å drøye testing til fredag, selv om jeg ikke tror jeg klarer da... Er 14 DPO da... Jeg må tilbake til tannlegen i morgen, for tannpleieren fant et lite hull i bakerste tannen. Vil få ta det raskest mulig så jeg slipper bedøvelse og styr uti en evt graviditet Er jeg gravid nå, så er det jo så tidlig ennå at ingenting skal kunne virke inn Ja Neytiri er jo hun kule Avatar damaen! Jeg digger så synnsykt navnet at jeg ville så gjerne ha det som MIN avatar/nick oooo blir spennende til fredag da......og kanskje greit å få orden med tenna hvis du er gravid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 18. januar 2010 #259 Del Skrevet 18. januar 2010 Hm, er visst ganske pjusk blitt jeg... Sov fryktelig dårlig i natt, med masse rare drømmer igjen. Drømte om x'er, om hus som brenner og mange andre ubehagelige og ekle ting Prøvde å sove igjen etter sambo dro på jobb, men det var umulig, så jeg stod opp. Nå ligger jeg på sofaen og prøver å slappe av litt, men klarer ikke. Har en uro i kroppen på en måte Sambo må vist lage middagen selv i dag tror jeg... Sitter jo her og håper på at det er et graviditestsymptom, og det kan jo henda da... Har ikke mulighet å bli syk nå, har ikke opptjent rett til egenmelding enda heller (Mener det er 2 mnd?) Så får bli tidlig natta på meg i kveld, siden jeg fikk time med tannlegen klokken 8.30 i morgen tidlig! Nå kom et lite snev av ro over meg her, så skal legge ifra meg maskinen og prøve og duppe litt nå....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. januar 2010 #260 Del Skrevet 18. januar 2010 Mye spennende tegn hos deg nå! Kan nesten ikke vente til du skal teste jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå