Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd
Jøsses så merkelig :klø: Har aldri opplevd det på FF, men det kan jo skje mye rart med all denne fancy teknikken nå til dags vet du :briller:

Bra det dukket opp igjen iallfall - inmari kjedelig om alt skulle være borte når du har vært så flink :overrasket:

Oi, da hadde jeg også fått full panikk. Det er jo det eneste stedet jeg også har plottet inn alt sammen.. kanskje jeg skulle ha kopiert alle grafene og lagret som bilder på dataen for sikkerhetsskyld :sjenert:

Hadde visst forandra datoen på kalenderen til oktober... og da hadde jeg jo ingen info - derav viste ingen info heller ;)

Jeg tar av og til et "screenshot" av skjermen, og legger inn på PS, sånn at jeg har det.. Skal gjøre det litt ftere fra nå av - just in case :)

Var nettopp oppe på boda og tok bort to musefeller med innhold..... :(

Liker ikke å drepe de søte små musene, men de er jo skadedyr da.... :(

Orket ikke å begynne å ta da utav fellene, så kastet like godt hele greia... koster 50 kr for en ny felle, så var jo 100 kr.....men alikevel......

Nå skal jeg dra å holde baby! :) :) :)

Så kjære eggstokker - ver klare til å rasle! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det ikke hadde skjedd noe skummelt med FF.

Min mormor har forresten klokketro på babyholding som fertilitetsbooster...

Ikke at det hjalp meg det minste sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Bra det ikke hadde skjedd noe skummelt med FF.

Min mormor har forresten klokketro på babyholding som fertilitetsbooster...

Ikke at det hjalp meg det minste sist...

Ja, blir spennende å se nå :)

Var en litt sterkere strek i dag på EL testen, så tror nok EL er rett rundt hjørnet ja :)

Har bare en test igjen, men har bestillt nye, så håper de kommer i posten i morgen :)

Ville egentlig teste i kveld også, men lot vere siden jeg har bare en...

Skal gå å legge meg nå... Tviler på det blir noe :humpe: siden både jeg og sambo er kjempeslitne etter lite søvn i det siste.. Skal nå prøve å forføre ham, men mulig det blir en kjappis i morgen tidlig i stedenfor... :nigo:

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Hm... ble ingen kjappis i dag tidlig heller.... Da spørs det hvordan det går med å treffe EL........ :(

Han skal på spilleoppdrag i kveld, og er sikkert ikke hjemme før 23-24 eller senere, for han har fri på lørdag...

Vi har ikke pratet om dette med EL og det med å "treffe", så tror jeg må ta den praten med ham i dag, så han har i bakhodet at han kommer hjem når han er ferdig å spille, og ikke bare sitter og "jammer" med de andre - fordi han vet han har fri på lørdag...

Jeg skal nemlig på jobb lørdag, og kan ikke vente på ham i evigheter i kveld.....

Håper han ikke får alldeles angstanfall eller noe nå da... Han vil vi skal ta dette som det kommer - derfor vet han ikke at jeg temper og at jeg bruker EL tester.... Synes ikke det var behov for å fortelle det til ham, da hovedgrunnen min er rett og slett å kjenne kroppen bedre etter maaaange år på pillen.

Vil bare at det skal klaffe nå snart... Vil så gjerne bli mamma i 2010... :sjenert:

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk greit dersom du har hatt praten med mannen i dag da :klem:

Det er ikke så lette å få inn litt :sengekos: bestandig. Man er jo trøtt og sliten også, og det gjør jo ikke underverker for lysten akkurat :sjenert:

Håper at dere får inn en runde i kveld iallfall, slik at dere har noen krigere klare dersom egget faller i løpet av helgen :jepp:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Håper det gikk greit dersom du har hatt praten med mannen i dag da :klem:

Det er ikke så lette å få inn litt :sengekos: bestandig. Man er jo trøtt og sliten også, og det gjør jo ikke underverker for lysten akkurat :sjenert:

Håper at dere får inn en runde i kveld iallfall, slik at dere har noen krigere klare dersom egget faller i løpet av helgen :jepp:

:vinke:

Pratet med ham på MSN i dag tidlig, og sa ifra at jeg gjerne ville ha ham hjem vettig tid i kveld ;)

Fortalte ham hvorfor, og han tok det faktisk pent!

Spurte ham om han ble stressa nå, men det sa han at han ikke ble i det hele tatt, så da får vi stole på det :)

Skal se om jeg får lurt ham med meg i dusjen i kveld....vi må jo spare på varmen nå når det er så kaldt - må vi ikke det da...? :lur:

Jeg fikk forresten positiv EL test klokken 12.30 i dag...

Skal gå å ta en ny nå etterpå, men sist hadde jeg nesten tre dager med positive tester, så tipper det kanskje blir det samme nå?

Forrige jeg tok var i går formiddag.. hadde lyst å teste i går kveld også, men hadde bare en igjen og ville spare den til i dag...

Men fikk nye i posten i dag da :)

Så får vi bare håpe det rekker seg med litt kos i kveld, at ikke vi blir for sene... :sukk:

EL er vel normalt sett rundt et døgn etter positiv test, er det ikke det?

(Hadde :humpe: på onsdagskvelden og da, så kan jo hende det uansett rekker, men better safe than sorry! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

:duskedame::duskedame::duskedame:

:strix::strix::strix:

Må bare juble litt for KANONSTERK strek på EL testen nå nettopp!

DOBBELT så sterk som kontrollstreken!

Og det enda jeg drakk to store glass med saft til middagen for bare litt over en time siden!!!

Håper sambo skynder seg hjem i kveld..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Ja,ja... så får vi nå se nå da.. tipper kanonsterk EL strek var til ingen nytte.... :frown:

Ble ingenting på oss i går... Sambo kom sent hjem. Ikke fordi de hadde blitt sittende å spille, men fordi han hadde stått i evigheter utenfor, etterpå, og pratet med en av de andre i bandet... Han var iskald når han kom hjem - kødder ikke - ISKALD!

Jeg måtte til med kakao, varmeflaske og føttene hans inn på magen min, og alikevel tok det over en halvtime før han begynte å få litt temperatur igjen.....

og jeg ble så satt ut av alt at jeg visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg....

Endet opp med å gå på badet klokken halv ett... var der i sikkert tyve minutter - prøvde å hale ut tiden og se om han kom opp.... Men ha satt nede og så på tv... Så jeg gikk å la meg og gråt mine bitre tårer for at jeg i det hele tatt hadde sagt noe til ham.. Jeg hadde skapt forventninger til både ham og meg - som vi ikke infridde, og jeg var passe knust...

Kvart over ett eller noe var filmen han så på ferdig. DA kommer han trakkende... "Neimen har du lagt deg?" hører jeg han si, før han går på badet......

Ingen av oss sov på flere timer. Jeg gråt og ble varm og kald om en annen og måtte av og på med dynen hele tiden.. Han lå bare der og sa ikke et pip...

Når jeg endelig fikk sagt noe, skjønte han ikke hva jeg pratet om - sa han forsto ingenting av noe...

Da ble jeg så fortvilet at jeg brast ut i hulkegråt... Som om han ikke visste! Mannfolk!

Enden på visa var at begge sovnet rundt firetiden.... utmattet av gråting og fortvilelse over at vi ikke klarte å prate med hverandre om dette...

Jeg sa til ham at jeg kommer ikke til å fortelle deg slike ting flere ganger. Han bablet noe om at "det skjer når det skjer" men han ville gjerne vite litt mer, for han fikk intrykk av at det skjedde mye han ike visste om.. Så vi fikk nå pratet litt om hvor lite "vinduet" for å treffe er, sykluslengde og levetid på mine egg og hans svømmere, så vi får tro det kom NOE godt ut av dette her....

Jeg skal på jobb nå, og er totalt utslitt... Glad det bare er fem timer, men blir sikkert ikke tid til mat eller noe, så vi får nå se...

Han bør vere en flink mann i kveld,og lage mat eller noe... Jeg fortjener litt kos nå syns jeg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :kose: Det hørtes ikke noe greit ut :klemmer: :klemmer: :klemmer: Får håpe det kommer noe godt ut av det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fikk positiv test i går så er det ikke for seint i dag :)

Men det er slitsomt når man er på litt forskjellige steder i forhold til hvor aktiv prøving man driver med :klemmer: Håper det går seg til etterhvert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da :klemmer:

Eg hadde samme problemet når eg fortalte mannen om hvor liten vindu det egentlig er....etter det var han mye mer aktiv i å prøve...spurte til og med om det var god tid nå og sånt.....menn ofte er ikke så flinke å lese oss kvinner, uansett om dem egentlig vet svaret....de er såpass enkle at man må si..."jeg er sur FORDI du ikke kom hjem tidlig så vi kunne :sengekos: "

Men så er det kanskje ikke like romantisk om man alltid sier ifra heller. Den mnd det klaff for oss var det han som spurte og tok anitiativet....og det var ingen tanke hos meg å "lage barn", det var bare kos!

Men som Angelou sier, det er ikke for sent hvis du testet positivt i går, kjør på i kveld....gjerne også dagen etter og......eg trodde eg fikk EL på en søndag, men ettersom det ser ut ble eg ikke befruktet før tirsdagen....

håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Uff da :kose: Det hørtes ikke noe greit ut :klemmer: :klemmer: :klemmer: Får håpe det kommer noe godt ut av det ja :)

Ja håper det.. er sliten nå...

Hvis du fikk positiv test i går så er det ikke for seint i dag :)

Men det er slitsomt når man er på litt forskjellige steder i forhold til hvor aktiv prøving man driver med :klemmer: Håper det går seg til etterhvert :klem:

Lov å håpe iallfall :)

Han er ikke kommet hjem fra øving enda, men vi får se hvordan stemningen er da.

Fikk positiv test nå i sted også, men har hatt litt vondt i magen i dag, så er redd toget er gått da... :sjenert:

uff da :klemmer:

Eg hadde samme problemet når eg fortalte mannen om hvor liten vindu det egentlig er....etter det var han mye mer aktiv i å prøve...spurte til og med om det var god tid nå og sånt.....menn ofte er ikke så flinke å lese oss kvinner, uansett om dem egentlig vet svaret....de er såpass enkle at man må si..."jeg er sur FORDI du ikke kom hjem tidlig så vi kunne :sengekos: "

Men så er det kanskje ikke like romantisk om man alltid sier ifra heller. Den mnd det klaff for oss var det han som spurte og tok anitiativet....og det var ingen tanke hos meg å "lage barn", det var bare kos!

Men som Angelou sier, det er ikke for sent hvis du testet positivt i går, kjør på i kveld....gjerne også dagen etter og......eg trodde eg fikk EL på en søndag, men ettersom det ser ut ble eg ikke befruktet før tirsdagen....

håper det ordner seg :)

Ja, menn må visst ha ting inn med teskje..

Er bare det at dette var aller første gangen i mitt 29 årige liv at jeg har fått sagt ifra om noe slikt - og jeg har gledet meg til å vere aktiv prøver hele livet....!

Så det ble rett og slett for mye for lille meg.. Ante virkelig ikke hvordan jeg skulle gå frem, etter at alt bare føltes feil når han kom sent hjem.

Han kommer snart hjem nå, og om vi får en skikkelig prat da, og stemningen er grei, så kan det jo hende jeg får ham med en liten tur på soverommet.... Men orker ikke tenke så mye på det - skuffer bare meg selv....

Men hadde positiv test i går tidlig, og superpositiv i går kveld. Så fikk jeg positiv nå i sted også, og da har jeg jo fått positive tester i nesten 30 timer... Pluss at jeg da ikke hadde testet siden forrige morningen, så muligens mye lenger...

Så jeg er redd toget er gått, men vi får nå se...

Er jo også en liten mulighet for at svømmerne hans fra onsdagsnatta er levedyktige enda, men da må jo alle forhold ligge tilrette i så tilfelle.... er jo 3,5 døgn siden...

Så testing blir det nok om en 10-11 dager uansett.... :fnise:

Nå har jeg endelig fri.. Har vert travle dager på jobb så nå skal jeg slenge beina på bordet og gjøre svært lite!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at kvelden ikke ble som du håpte og ventet. Nedturen er alltid mye større da, når man har en plan for hvordan ting skal gå, og så går det overhodet ikke :sukk:

Men iallfall bra at du fikk fortalt mannen om "vinduet" da. Min trodde tilsynelatende at man kunne bli gravid når som helst, så han fikk seg nok en "aha"-opplevelse da jeg fortalte han litt mer om hvordan dette virker. Kanskje det samme skjer med mannen din nå også? :klemmer:

Husk at EL kommer 12-36 timer ETTER siste positive teste da. LH begynner gjerne å synke igjen før EL faktisk finner sted. Så om dere får inn en runde i dag er det absloutt ikke for sent :duskedame:

Og blir det ingen runde i kveld, så har du jo som sagt kanskje noen svømmere i live fra onsdagen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Så kjedelig at kvelden ikke ble som du håpte og ventet. Nedturen er alltid mye større da, når man har en plan for hvordan ting skal gå, og så går det overhodet ikke :sukk:

Men iallfall bra at du fikk fortalt mannen om "vinduet" da. Min trodde tilsynelatende at man kunne bli gravid når som helst, så han fikk seg nok en "aha"-opplevelse da jeg fortalte han litt mer om hvordan dette virker. Kanskje det samme skjer med mannen din nå også? :klemmer:

Husk at EL kommer 12-36 timer ETTER siste positive teste da. LH begynner gjerne å synke igjen før EL faktisk finner sted. Så om dere får inn en runde i dag er det absloutt ikke for sent :duskedame:

Og blir det ingen runde i kveld, så har du jo som sagt kanskje noen svømmere i live fra onsdagen? :lur:

Ja,det å skuffe meg selv er jeg SVÆRT god på..dessverre.... :sjenert:

Nå er ikke sambo helt i strøk...sikkert all nattevåkingen i natt og litt stress på jobben...

Han ligger og sover litt på sofaen nå, så får vi se hvordan han er etter han våkner.

Men ser ikke lyst ut for litt sengekos nei, men det vil nå tiden vise.

Det at EL kommer 12 - 36 timer etter SISTE positive test, tror jeg ikke alltid er riktig.

Jeg fikk positiv test i dag i firetiden, men har hatt vondt i magen siden i etttiden i dag. Tipper det må vere EL, for det er en veldig snodig smerte som jeg ikke kan huske å ha hatt før. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skader ikke å prøve vettu :sjarmor:

Vet du, jeg har nå brukt alle månedene siden april til å hinte til mannen om at nå burde vi ha sex for å treffe, uten at han har skjønt i det hele tatt, eller jeg har fått beskjed om ikke å stresse. Enden på visa var at jeg stressa livet av meg med å få hn med til sengs halve måneden :ler: Så til slutt begynte jeg med EL-tester, og den dagen jeg testa positivt gikk jeg til han og sa "nå har jeg tisset på en eggløsningstest, og den var positiv, så da vet du hva du har å gjøre" :ler: SKIKKELIG romantisk, men vi gjorde det, og jaggu ble vi ikke gravide den pp også :rødme: Og det føltes ikke som pliktsexi det hele tatt, var egentlig ganske romantisk. Så skal vi ha flere barn, noe jeg egentlig ikke regner med, så blir det på den måten da også :)

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Smaragd
Men det skader ikke å prøve vettu :sjarmor:

Vet du, jeg har nå brukt alle månedene siden april til å hinte til mannen om at nå burde vi ha sex for å treffe, uten at han har skjønt i det hele tatt, eller jeg har fått beskjed om ikke å stresse. Enden på visa var at jeg stressa livet av meg med å få hn med til sengs halve måneden :ler: Så til slutt begynte jeg med EL-tester, og den dagen jeg testa positivt gikk jeg til han og sa "nå har jeg tisset på en eggløsningstest, og den var positiv, så da vet du hva du har å gjøre" :ler: SKIKKELIG romantisk, men vi gjorde det, og jaggu ble vi ikke gravide den pp også :rødme: Og det føltes ikke som pliktsexi det hele tatt, var egentlig ganske romantisk. Så skal vi ha flere barn, noe jeg egentlig ikke regner med, så blir det på den måten da også :)

Tror nok sambo kommer seg nå framover jeg...Fikk pratet litt i går... :rødme:

Når han våknet fra 2 timer på sofaen, var han i kjempeform :)

Endet opp med at vi laget til med ost og kjeks - og hvert sitt glass med rødvin :skaal:

Han skulle opp tidlig og tok bare et lite glass, og jeg håper jo på å ha et befruktet egg svømmende rundt inni meg - så jeg også tok bare et lite glass... :)

Så får vi håpe det blir det aller siste på leeeenge.. :fnise:

(Regner bare med aller første uken ikke har noe å si... er jo ingenting som er i "kontakt" med meg før egget fester seg...?)

Så sovnet jeg såklart på sofaen mens kjære gikk i dusjen.......men jeg våknet helt av meg selv, og tuslet på badet og fikk pusset tennene - før jeg krøp oppi senga sammen med en ren og pen, deilig mann... :lur:

Har forresten syyykt vonde brystvorter i dag.... :sjenert:

Kjente dem såvidt i går også, men da var de bare ømme.

I dag tidlig når jeg dusjet, gled håndkledet over dem mens jeg tørket håret, og jeg hylte nesten! (Vi tromler håndklærne - så de er myke og gode...!)

Jeg vet mange får dette ved EL, og jeg hadde noe lignende selv, to uker etter jeg sluttet på pillene, men hadde det ikke forrige mnd, så trodde det bare var en bivirkning etter pilleslutt jeg da...

Sitter jo såklart her og tenker og håper på at det var sengekosen natt til torsdag som slo inn ved EL -- og at de er vonde fordi jeg faktisk sitter her og er gravid.... :rødme: ...Jeg ville vel ikke vert en særlig god KG-Dame om jeg ikke tenkte slik..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir vi test-buddies vi og :5:

Trist for deg med alt styret med mannen nå. Men her skal du få en trøstehistorie fra in PP1 (er i PP2 nå): Min forrige prøveperiode varte i 76 dager... Jeg venta altså leeenge på EL. Da jeg endelig hadde tegn til EL, fant mannen min ut, midt under :sengekos: at han ville ta opp noe om forholdet.. Og jeg ble såpass lei meg og såra, både over måten han sa og tok opp ting på og tidspunket, at det ikke ble noe mer :sengekos: den kvelden. Måtte ta en lang prat med ham dagen etter der jeg forklarte ting enda nøyere. Og da det dagen etter rant ut masse EL-slim etter at jeg hadde dusja og han og var på badet, tok jeg det opp i hendene og viste det til ham :fnise: "Vi må :sengekos: i dag " sa jeg, og så gjorde vi det et par dager fremover. Han synes ikke det var ekkelt å se EL-slim. Han er veldig tøff sånn sett. Nå får han stadig høre om forskjellig type sekret og hvordan alt ved syklus og graviditet virker. Fikk en bra kommentar etter praten vår sist måned (selv om jeg hadde forklart endel allerede før den tid) : "Jeg trodde det bare var å pule jeg" :fnise:

I dag har jeg fortsatt litt EL-slim, så da jeg stod opp sa jeg til ham: "I dag må du barbere deg, for i kveld skal vi :sengekos: " også gav jeg han et kyss på kinnet. "Den er grei" sa han da. (Nå fortalte han meg akkurat at han fikk en lårhøne på fortallspilling i går, så vi må se det litt an.. men du tar poenget mitt?)

Kommunikasjon er vi faktisk ganske gode på, sånn jevnt over ihvertfall. Man må ta det helt ned på nivået "når du gjør sånn, føler jeg det sånn". Får ofte tatt i bruk pedagogikken jeg bruker på elevene mine på skolen :fnise:

Forresten. er ikke egget levedyktig to dager etter det har løsnet? Vet det ideelle er at sædcellen venter, men teoretisk skal det gå å treffe etter EL og?

Nei, nå skriker senebetennelsen min. Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Da blir vi test-buddies vi og

Trist for deg med alt styret med mannen nå. Men her skal du få en trøstehistorie fra in PP1 (er i PP2 nå): Min forrige prøveperiode varte i 76 dager... Jeg venta altså leeenge på EL. Da jeg endelig hadde tegn til EL, fant mannen min ut, midt under :sengekos: at han ville ta opp noe om forholdet.. Og jeg ble såpass lei meg og såra, både over måten han sa og tok opp ting på og tidspunket, at det ikke ble noe mer :sengekos: den kvelden. Måtte ta en lang prat med ham dagen etter der jeg forklarte ting enda nøyere. Og da det dagen etter rant ut masse EL-slim etter at jeg hadde dusja og han og var på badet, tok jeg det opp i hendene og viste det til ham :fnise: "Vi må :sengekos: i dag " sa jeg, og så gjorde vi det et par dager fremover. Han synes ikke det var ekkelt å se EL-slim. Han er veldig tøff sånn sett. Nå får han stadig høre om forskjellig type sekret og hvordan alt ved syklus og graviditet virker. Fikk en bra kommentar etter praten vår sist måned (selv om jeg hadde forklart endel allerede før den tid) : "Jeg trodde det bare var å pule jeg" :fnise:

I dag har jeg fortsatt litt EL-slim, så da jeg stod opp sa jeg til ham: "I dag må du barbere deg, for i kveld skal vi :sengekos: " også gav jeg han et kyss på kinnet. "Den er grei" sa han da. (Nå fortalte han meg akkurat at han fikk en lårhøne på fortallspilling i går, så vi må se det litt an.. men du tar poenget mitt?)

Kommunikasjon er vi faktisk ganske gode på, sånn jevnt over ihvertfall. Man må ta det helt ned på nivået "når du gjør sånn, føler jeg det sånn". Får ofte tatt i bruk pedagogikken jeg bruker på elevene mine på skolen

Forresten. er ikke egget levedyktig to dager etter det har løsnet? Vet det ideelle er at sædcellen venter, men teoretisk skal det gå å treffe etter EL og?

Nei, nå skriker senebetennelsen min. Ha en fin dag

Testebuddies er morro det! :fnise:

Åj, for noen monstersykluser du har da... :sukk:

Men kjempebra ut du har EL innimellom dem da - da er det ikke håpløst om ikke annet! :rødme:

Ja, jeg ser poenget med å vere mer direkte til ham - men det er ikke lett når jeg har trodd han ikke VIL prate om det, bare "ta det som det kommer", eller "se hva som skjer" som han alltid sier :klø:

Men her i gårkveld hadde vi et gjennombrudd der, for jeg sa til ham at "jeg stopper å prate når du sier sånt, for da har du liksom stoppet diskusjonen der!"

Om jeg spør om du syns "Ola" er et fint guttenavn, og du svarer "det får vi ta når vi kommer sålangt" så spør jeg jo ikke om igjen da vettu.

Og han har hele tiden ment at jeg ikke prater om ting :fnise:

Jeg sa til ham det at det er jo alltid JEG som tar opp slike ting, så hvordan kan du da si at jeg ikke vil prate! Jeg hadde da ikke tatt det opp viss ikke?

Da sier han at "jammen du blir jo bare helt stille du, når jeg prøver å prate"

DAAAHHH! Du har jo stoppet praten der og da med de svarene du gir ifra deg! jeg tar jo hintet om at du ikke vil prate da!

"Men da må jo du si at du ikke er enig da, og fortelle hva DU syns" sier han."Ja, DET er jo lett når en føler en treffer en vegg" sier jeg og smiler :)

Så han mener altså det at selv om jeg er den som starter praten - skal jeg altså pushe på mer, og fortsette - selv om han kan virke avvisende.... Det skriker imot alt jeg har inni meg, men jeg får vel bare prøve da.... :murvegg:

Han lovte også å prøve å ikke komme med disse avvisende komentarene, men det skrek like mye imot inni ham... Så dette blir spennende.. hehehe..

:ler:

Han sa forresten også at han håpte på at svømmerene fra natt til torsdag var svææært levedyktige... :rødme:

Gode mannen min.... :kose:

Jeg også føler jeg får brukt pedagogikken mye :) Jeg har jobbet mye i barnehage ;)

Det med egget, tror jeg er feil... Jeg har iallfall lest at det er 12-24 timer egget er levedyktig.... Men håper jo du har rett da.... :lur:

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse "menna" våre, de er da søte og da. Så flott at dere fikk pratet ordentlig ut om ting. Synes alltid ting blir bedre etter det. Du får referere til denne samtalen neste gang han svarer avvisende.

Du har nok rett ang eggets levedyktighet. Jeg er ikke så belest :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...