Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd
kan du linke charten din?

Pleier å bare legge inn et bilde jeg, liker ikke helt tanken på at alle skal inn å se på alt jeg har lagt inn ;)

Skal se om jeg får lagt ut et om litt ;)

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

holder seg fortsatt høy da :D det er bra!!

siden vitex er i salg i norge, uten resept nå, skal jeg prøve det :D kanskje det kan bli litt styring på syklusen da !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
holder seg fortsatt høy da :D det er bra!!

siden vitex er i salg i norge, uten resept nå, skal jeg prøve det :D kanskje det kan bli litt styring på syklusen da !!

Hva bruker man Vitex til?

Jeg har foreløpig stabile sykluser da, så får håpe de holder seg sånn :)

Sitter forresten akkurat og kjenner på noe i magen min... Nesten litt sånn TR-lignende smerter tror jeg. Men har litt vondt i ryggen enda og da, så umulig å si om det er det som virker inne... :vetikke:

Håper virkelig ikke det er tanta allerede i dag, for da har jeg fått kortere luteal-fase :(

Er 11 DPO i dag, og på dag 26.

Hadde ikke EL før på dag 15 denne syklusen. (var på 13 forrige PP, og 14 før det igjen)

Vil ikke ha noe mere tante på maaange måneder!!!!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hva bruker man Vitex til?

Jeg har foreløpig stabile sykluser da, så får håpe de holder seg sånn :)

Sitter forresten akkurat og kjenner på noe i magen min... Nesten litt sånn TR-lignende smerter tror jeg. Men har litt vondt i ryggen enda og da, så umulig å si om det er det som virker inne... :vetikke:

Håper virkelig ikke det er tanta allerede i dag, for da har jeg fått kortere luteal-fase :(

Er 11 DPO i dag, og på dag 26.

Hadde ikke EL før på dag 15 denne syklusen. (var på 13 forrige PP, og 14 før det igjen)

Vil ikke ha noe mere tante på maaange måneder!!!!!!! :grine:

Hvis der er TR , så er det noe muffins som skjer på KG i dag..

Da er vi 4 prøvere, så faktisk har fått det!!!!

Trodde syklusen var liksom mer stabil når man var på min alder( 30), men neida..ikke noe sånt! hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende det er her da - holder ikke ut :dåne:

Du vet at du kan velge hva informasjon andre skal se dersom du linker til FF? :) Jeg trodde alle fikk se alt, men neida, du kan bare hake av for hva folk skal se/ikke se, og vips, så kan du styre selv.

Hilsen en med-paranoid Zia :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
google vitex :D mange som mener å ha blitt gravide etter å ha brukt det :D

Fann en side her på KG som var skikkelig positiv å lese! Mange som hadde blitt gravide med en gang etter å ha begynt på det!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=408884

Så spennende det er her da - holder ikke ut :dåne:

Du vet at du kan velge hva informasjon andre skal se dersom du linker til FF? :) Jeg trodde alle fikk se alt, men neida, du kan bare hake av for hva folk skal se/ikke se, og vips, så kan du styre selv.

Hilsen en med-paranoid Zia :fnise:

Syns det er helt greit å legge det ut sånn jeg gjør det jeg :)

Da har jeg full kontroll :) (Ja, er kontrollfreak på slike personlige ting, men det er da heeelt lov! :fnise: )

Har du prøvt Vitex Zia? Ser ut som om det kan vere tingen for dine monster-sykluser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd Vitex eller noe lignende enda nei :riste:

De tidligere syklusene mine har jo ligget på 30-40 dager, så jeg har liksom ikke tenkt at det var SÅ ille enda som det faktisk er nå :roll:

Får vurdere det på sikt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Har ikke prøvd Vitex eller noe lignende enda nei :riste:

De tidligere syklusene mine har jo ligget på 30-40 dager, så jeg har liksom ikke tenkt at det var SÅ ille enda som det faktisk er nå :roll:

Får vurdere det på sikt... :sjenert:

Du får gå inn på linken og lese litt! :jepp:

Jeg har så stabile sykluser nå, at jeg tar ingen tjangser for å klusse dem til... :sjenert:

Stikker forresten i magen min her jeg sitter.... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Har en rar dag i dag. Har sovet litt dårlig, og var i kjempedårlig humør når jeg våknet. Ikke sånn sint-humør, heller ikke sur... bare skikkelig nedstemt. Kjente munnvikene hang nesten ned på knærne.

Orket ikke stå opp, og når jeg da endelig gjorde det, orket jeg ingenting.

Orket ikke spise, og ikke noe husarbeid....

Tok meg godt sammen, og gjorde meg i stand til å gå på by'n for å gjøre noen småærend, og det tok mye krefter. :(

Tror jeg forresten blir sprø...

Tenker på graviditet døgnet rundt nå føles det som, og alt jeg gjør er å ødelegge meg selv!

Sånn nå nettopp for eksempel...

Var på by'n og skulle handle bursdagsgave til mamma. Vi er ganske like i str, så jeg prøver alltid klær til henne selv.

Mamma har mer mage enn meg, derfor fant jeg plagg som skulle skjule den litt.

Fant en lekker grå strikkekåpe, og en flortynn sjal-lignende bluse, til å ha utenpå en topp. Måtte også prøve en kort jakke til meg selv, som så så deilig ut.

Når jeg sto der på prøverommet, hadde jeg egentlig lyst på alle tre selv, for jeg tenkte at de hadde så god plass til en gravidmage!

Den korte strikkajakken til meg selv, blir helt ypperlig også til en stoooor mage!

Hadde egentlig tenkt å gi mamma både strikkekåpen og den sjal-toppen, men enden av visa blir nok at hun kun får kåpen... :sjenert:

Den har kostet 700 kr, så det er en fin gave da, selv om jeg kjøpte den på halv pris...

Men ble litt skuffet over meg selv, for jeg skulle jo ikke bruke penger på meg selv! Har en trang måned økonomisk, og må spare på det vi kan.... Og så ender jeg opp med å kjøpe klær - fordi de kommer til å passe så fint når jeg blir gravid...

De var på 70 % salg da, så er ikke så mye jeg har brukt, men uansett... Tror jeg må gjemme dem fra sambo...... orker ikke å tilstå og fortelle hvorfor det ble sånn tror jeg... :sjenert:

Mange andre som har sånne dager innimellom?

Er dette PMS?

Har aldri vert noe særlig plaget med det, så aner ikke jeg altså.

Har bare lyst å gå å grave meg ned i dyna igjen.

I tillegg så er det IKM i dag eller i morgen, så spenningen oppigjen på dreper meg nesten i dag! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå
Har en rar dag i dag. Har sovet litt dårlig, og var i kjempedårlig humør når jeg våknet. Ikke sånn sint-humør, heller ikke sur... bare skikkelig nedstemt. Kjente munnvikene hang nesten ned på knærne.

Orket ikke stå opp, og når jeg da endelig gjorde det, orket jeg ingenting.

Orket ikke spise, og ikke noe husarbeid....

Tok meg godt sammen, og gjorde meg i stand til å gå på by'n for å gjøre noen småærend, og det tok mye krefter. :(

Tror jeg forresten blir sprø...

Tenker på graviditet døgnet rundt nå føles det som, og alt jeg gjør er å ødelegge meg selv!

Sånn nå nettopp for eksempel...

Var på by'n og skulle handle bursdagsgave til mamma. Vi er ganske like i str, så jeg prøver alltid klær til henne selv.

Mamma har mer mage enn meg, derfor fant jeg plagg som skulle skjule den litt.

Fant en lekker grå strikkekåpe, og en flortynn sjal-lignende bluse, til å ha utenpå en topp. Måtte også prøve en kort jakke til meg selv, som så så deilig ut.

Når jeg sto der på prøverommet, hadde jeg egentlig lyst på alle tre selv, for jeg tenkte at de hadde så god plass til en gravidmage!

Den korte strikkajakken til meg selv, blir helt ypperlig også til en stoooor mage!

Hadde egentlig tenkt å gi mamma både strikkekåpen og den sjal-toppen, men enden av visa blir nok at hun kun får kåpen... :sjenert:

Den har kostet 700 kr, så det er en fin gave da, selv om jeg kjøpte den på halv pris...

Men ble litt skuffet over meg selv, for jeg skulle jo ikke bruke penger på meg selv! Har en trang måned økonomisk, og må spare på det vi kan.... Og så ender jeg opp med å kjøpe klær - fordi de kommer til å passe så fint når jeg blir gravid...

De var på 70 % salg da, så er ikke så mye jeg har brukt, men uansett... Tror jeg må gjemme dem fra sambo...... orker ikke å tilstå og fortelle hvorfor det ble sånn tror jeg... :sjenert:

Mange andre som har sånne dager innimellom?

Er dette PMS?

Har aldri vert noe særlig plaget med det, så aner ikke jeg altså.

Har bare lyst å gå å grave meg ned i dyna igjen.

I tillegg så er det IKM i dag eller i morgen, så spenningen oppigjen på dreper meg nesten i dag! :grine:

Heia!

uffda, skikkelig drit dag!

Ja, tror alle er sånn! Jeg klarte jo og gjøre gullkornet en dag da jeg skulle kjøpe vårjakke, sa til hun som jobbet der at det ikke gjorde noe om den var litt stor, for jeg ble sikkert større i løpet av året.OMG, så pinlig, psyko meg lissom;)!!

Off!

ja, jeg har jo klart å få TR , og var jo ganske mange prosent sikkert på , positiv som jeg er, at her er det noen baby på gang, men neida! Tante Rød forstår ikke besøksforbud! Jeg gjorde akkurat det samme som deg i går, gikk å handla klær, og må gjemme de for kjæresten. Men jeg følte meg litt bedre da, så...:)

Etter at vi begynte å prøve, har jeg vært kvalmen, og mega trøtt, såjeg lurer på hvo de symptomene kom fra? Jeg har ikke gått på p-piller eller noe som helst. Så syklusen min er mongo, for første gang på 10 år, og det av å ha sex uten beskyttelse!!!

Men ja, du skal se det blir bedre, men man ønsker noe så sterkt, at man blir sliten av detog tenker døgnet rundt på det.

Alt jeg kan si er at det ordner seg!

sender over en stor klem jeg, vet at det er godt selv på sånne dager som dette!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Heia!

uffda, skikkelig drit dag!

Ja, tror alle er sånn! Jeg klarte jo og gjøre gullkornet en dag da jeg skulle kjøpe vårjakke, sa til hun som jobbet der at det ikke gjorde noe om den var litt stor, for jeg ble sikkert større i løpet av året.OMG, så pinlig, psyko meg lissom;)!!

Off!

ja, jeg har jo klart å få TR , og var jo ganske mange prosent sikkert på , positiv som jeg er, at her er det noen baby på gang, men neida! Tante Rød forstår ikke besøksforbud! Jeg gjorde akkurat det samme som deg i går, gikk å handla klær, og må gjemme de for kjæresten. Men jeg følte meg litt bedre da, så...:)

Etter at vi begynte å prøve, har jeg vært kvalmen, og mega trøtt, såjeg lurer på hvo de symptomene kom fra? Jeg har ikke gått på p-piller eller noe som helst. Så syklusen min er mongo, for første gang på 10 år, og det av å ha sex uten beskyttelse!!!

Men ja, du skal se det blir bedre, men man ønsker noe så sterkt, at man blir sliten av detog tenker døgnet rundt på det.

Alt jeg kan si er at det ordner seg!

sender over en stor klem jeg, vet at det er godt selv på sånne dager som dette!

Ja, vi blir ganske kokko av dette her, vi damer :sjenert:

Ingen tegn til tanta enda, men jeg tror IKM er i morgen, for EL var ikke før på dag 15 denne PP.

Så får vi se hvor lenge jeg klarer å vente... Har bare to teste i hus, så prøver å vente litt.

Duppa litt på sofaen, akkurat midt i siste skyteserien til Tora (!!!) men våknet igjen til å få med meg resten :)

Ble gull jo! Heie Tora Berger! :roser:

Så nå er formen litt bedre også, hjalp med en liten blund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for gull til Tora! :hoppe:

Så spennende med IKM her snart - håper du ikke klarer å holde deg alt for lenge :lur:

Kanskje du får bruk for klærene du kjøpte mye fortere enn du kanskje trodde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest luremegpå

Ja, vi skal gå igjennom en del, men alt er verdt det da:)

Jeg har plutselig ikke TR lenger. Varte to dager det, festlig!!! Like confused! hehe

Heia Tora ja! Råe den dama der !!

Får du sove til kvelden nå da?

Jeg er trøtt trøtt trøtt, vært det i 2-3 dager nå..alderen;) hehe

neidå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Hurra for gull til Tora! :hoppe:

Så spennende med IKM her snart - håper du ikke klarer å holde deg alt for lenge :lur:

Kanskje du får bruk for klærene du kjøpte mye fortere enn du kanskje trodde :fnise:

Blir nok ikke noe testing her i gården, for tanta er nok på vei :grine:

Var noen dråper nå i dag tidlig, så får vi nå se utover dagen. Skal på jobb nå, så håper egentlig det holder seg med bare dråper... Haaaater å vere på jobb første dagen! :grine:

Ja, vi skal gå igjennom en del, men alt er verdt det da:)

Jeg har plutselig ikke TR lenger. Varte to dager det, festlig!!! Like confused! hehe

Heia Tora ja! Råe den dama der !!

Får du sove til kvelden nå da?

Jeg er trøtt trøtt trøtt, vært det i 2-3 dager nå..alderen;) hehe

neidå!

Sove fikk jeg vettu, duppet bare såvidt i går da :)

Trett er jeg også for tiden. Kanskje det er OL som virker inn...? :klø:

IKM idag kanskje? :popcorn:

Blir nok heller TR i dag... :sukk:

IKM :hoppe:

Håper du faller for fristelsen og tar en test :popcorn:

Den må nok ligge til neste mnd den Zia. :sukk:

Får håpe den da skriker TB, for nå er jeg sååååå klar!!

Nå har vi en syklus igjen før vi skal ta en mnd pause, så håper den klaffer, har jo så lyst på et 2010 barn.... :sjenert:

Nå må jeg løpe på jobb. Dere andre får ha en fin dag, min blir nok så som så tenker jeg, med TR, hodepine, småfeber og greier.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...