Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Sånn, da har jeg laget meg ny ticker også :)

Så får vi se om sykluslengden stemmer, ellers får jeg bare forandre ;)

Nå skal jeg gå å vekke mannen, og lage god frokost til oss :)

Deilig å bare vere oss to litt også, har jo hatt overnattingsgjest her hele julen :)

Her snør det som bare det, og jeg må snart ut å måke tror jeg, ellers blir det så mye at det blir for tungt å ta!

Tror vi har ca 50-60 cm snø nå, og det er ikke vanlig her på disse kanter! Er så flott atte! :nigo:

Blir nok vin og champagne på meg i kveld!

Det kunne jeg nemlig ikke på julaften, men nå har TR akkurat vert, så da er det trygt!

Ønsker alle sammen en riktig flott dag, og håper alle får det de ønsker seg mest i 2010!

-----> ( :gravid: )

ØNSKER ET FREDELIG GODT NYTTÅR TIL ALLE!

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GODT NYTT ÅR!! :goodbye::klemmer:

Kos deg med drikkevarene i kveld! Det skal jeg også gjøre.. så håper jeg at det blir siste fyllekule på oss begge for en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :nigo:

Håper du hadde en flott feiring i går, med masse god :vin::lur:

Og grattis med ny ticker - nå blir det enda enklere å følge med på deg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
GODT NYTT ÅR!!

Kos deg med drikkevarene i kveld! Det skal jeg også gjøre.. så håper jeg at det blir siste fyllekule på oss begge for en stund :fnise:

Godt nyttår! :klemmer:

Ble et par glass champagne og en kopp med kaffi og beilys :lur:

Koselig hadde vi det også, og det begynte å sne akkurat når oppskytingen var over! perfekt! :)

Godt nyttår!!

Godt nyttår til deg også! :klemmer:

Godt nyttår! :nigo:

Håper du hadde en flott feiring i går, med masse god :vin::lur:

Og grattis med ny ticker - nå blir det enda enklere å følge med på deg :sjarmor:

Godt nyttår! :klemmer:

Blei en koselig kveld det ja :jepp:

Ja, viss tickeren stemmer da, men det får vi nå bare vente og se :)

Fikk koselig nyhet i går også.

En venninne har vert på sin andre prøverørsinsetting, og trodde hun hadde fått TR her før jul, men i går fikk jeg vite at det var ikke TR i det hele tatt!!

Så nå får vi bare håpe spiren hennes klorer seg fast så de slipper å gå igjennom hele prosessen en gang til. (de må reise i ganske mange timer hver vei for å komme til sykehuset, så er tidskrevende i tillegg til dyrt og nervepirrrende...)

Nå skal jeg gå å pakke litt, for vi skal hjem til min familie i dag!

Føler jeg har sviktet dem med å vere med sambo både jul og nyttår, så nå skal det bli godt å komme hjem litt :ler:

Gleder meg til å leke i sneen med tantebarna! :kalle:

God helg alle sammen!

:kaklehone::kaklehone::kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd
Innom med en nyttårs :klemmer: og håper du storkoser deg med familien din og tantebarna :)

Er hjemme igjen nå :)

Har koset oss både ute og inne, men godt å komme hjem er det nå uansett :)

Er ganske travle disse tantebarna mine.... mangler en god del respekt for andre mennesker, spesiellt den ene av dem...

Håper jeg klarer å lære mine barn respekt og omtanke for andre når vi får barn.....min søster er en god person, men av en eller annen grunn er barna ganske så vanskelige... :sjenert:

De kjefter, banner, kaster ting når de blir sinte og smeller dører så håndtakene løsner....

Så godt å komme hjem er det alltid, selv om det også er godt å se dem :)

Lurer på om jeg har tidlig EL denne gangen... hadde noe som lignet veldig på EL slim allerede på dag 7 i syklusen, men så hadde jeg omtrent ikke TR i det hele tatt heller da, så alt er vel mulig...? :klø:

Tok en EL test nå nettopp. Den var iallfall ikke positiv. Var faktisk en svakere kontrollstrek enn vanlig også, men kun såvidt en antydelse av strek nr to.

Skal prøve å få testet hver dag nå frem til dag 14 som var EL forrige syklus, så får vi se :)

Håper vi klarer det denne gangen.. Kom på noe her for noen dager siden, og ble litt trist når jeg tenkte på det.....

På morsdag i fjor, lagde jeg god frokost til meg og sambo,

og sa til ham at dette er standaren på fremtidige morsdager :)

Da sa jeg til meg selv, at neste morsdag skal jeg enten vere gravid, eller allerede ha blitt mamma...

Det begynner å se mørkt ut for det, så kjente jeg ble trist på hele greia...

Første nedturen jeg har fått etter vi startet å prøve... :frown::trist:

Så vi får nå se.. det må klaffe denne pp eller neste for at det skal gå i oppfyllelse.

Nå skal jeg gå å legge meg. :Gjesp:

Blir godt å komme i gjenge igjen etter julen. Heldigvis har jeg fri i morgen, så jeg kan slappe av litt her hjemme, og få unna litt klær og husarbeid før jeg skal på jobb på tirsdag. :)

God natt damer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ganske kjekt å få erfaringer fra andre barn så man finner ut av hva man vil med sine egne :) De har jeg hatt maaange av, både positive og negative erfaringer med mine tantebarn. Problemet er vel heller å huske på det når jeg selv blir mamma :sjenert:

Satser på klaff denne mnd så du får din drøm i oppfyllelse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Det er egentlig ganske kjekt å få erfaringer fra andre barn så man finner ut av hva man vil med sine egne :) De har jeg hatt maaange av, både positive og negative erfaringer med mine tantebarn. Problemet er vel heller å huske på det når jeg selv blir mamma :sjenert:

Satser på klaff denne mnd så du får din drøm i oppfyllelse! :klemmer:

Ja, erfaringer har jeg i massevis, og vi vet hvordan vi vil ha det også... Men om vi klarer å få det til - er en heeelt annen sak...! :sjenert:

Ja, nå blir det ikke fred på mannen på mange dager :lur:

Så får vi tro vi klarer å treffe denne gangen... ;)

Nei, nå må jeg logge meg av så jeg får gjort noe her hjemme også...... Må stryke klær.... hater å stryke klær når det ligger et helt LASS og venter på meg.... :(

Men det skjer ikke noe før jeg begynner, så er vel bare å hoppe i det....

Skal jammen ta å ta med pc'en opp, og se en film mens jeg stryker!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, erfaringer har jeg i massevis, og vi vet hvordan vi vil ha det også... Men om vi klarer å få det til - er en heeelt annen sak...! :sjenert:

Ja, nå blir det ikke fred på mannen på mange dager :lur:

Så får vi tro vi klarer å treffe denne gangen... ;)

Nei, nå må jeg logge meg av så jeg får gjort noe her hjemme også...... Må stryke klær.... hater å stryke klær når det ligger et helt LASS og venter på meg.... :(

Men det skjer ikke noe før jeg begynner, så er vel bare å hoppe i det....

Skal jammen ta å ta med pc'en opp, og se en film mens jeg stryker!

:nigo:

Jeg ser også mange ting ved tantebarn som jeg tenker at jeg skal forsøke å unngå med egne barn, men som deg er jeg mer redd for om jeg faktisk får det til når den tid kommer :fnise:

Ingen vil vel ha skrikete maseunger tenker jeg, så da må det jo være vanskligere enn det ser ut til å få litt skikk på dem :ler:

Veldig smart å se film mens du stryker da gitt :jepp: Da blir det jo vesentlig bedre! Skal huske det når jeg skal begynne på en stabel med nyvaskede gardiner som ligger klar til stryking :filer:

Lykke til med prøving videre i PP'en - håper dere får det til å klaffe så du rekker å få gjennomført planen din fra morsdagen i fjor :klemmer:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Jeg ser også mange ting ved tantebarn som jeg tenker at jeg skal forsøke å unngå med egne barn, men som deg er jeg mer redd for om jeg faktisk får det til når den tid kommer :fnise:

Ingen vil vel ha skrikete maseunger tenker jeg, så da må det jo være vanskligere enn det ser ut til å få litt skikk på dem :ler:

Veldig smart å se film mens du stryker da gitt :jepp: Da blir det jo vesentlig bedre! Skal huske det når jeg skal begynne på en stabel med nyvaskede gardiner som ligger klar til stryking :filer:

Lykke til med prøving videre i PP'en - håper dere får det til å klaffe så du rekker å få gjennomført planen din fra morsdagen i fjor :klemmer:

Da har jeg sett en 1,5 timers lang film, og strøket klær omtrent like lenge :)

Tok bare med meg laptoppen opp, og satte den i en hylle i klesskapet, og plasserte strykebrettet foran :fnise:

Har vert ganske daff resten av dagen, så det var godt å få gjort litt iallfall :)

Har måka snø og da... har vel komt ned 15 cm i dag, og vi måker et område på ca 60 km så jeg kjenner det i ryggen nå ja...

Stryking + film må jo være helt topp! *ta til meg ideen*

Jepp, supert det :)

Nå skal jeg gå å legge på rent sengetøy, og legge meg. Jobb i morgen, og må vel bruke en halvtime på å skrape bil og måke, så må tidlig opp..

Natta damer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Det er 11,9 minusgrader ute! :hakeslepp:

Er ikke noe rart jeg frøs på jobb i dag da nei! :overrasket:

Jammen er det flott ute, men brrr så kaldt... Var flere bygder som snødde inne i dag tidlig, på grunn av vinden som var i natt og på formiddagen i dag.

Godt vi har et varmt og godt hus... Håper bare ikke strømmen går, da må vi rømme huset siden vi ikke har vedovn...... :frown:

Har sovet lite i natt... delvis fordi jeg ikke fikk sove, men også fordi at da jeg endelig var sovnet, så våknet jeg av noen nyskjerrige hender under dynen... :fnise:

Må jo benytte meg av alle tjangser til litt aktion, så jeg hev meg nå med i leken... :lur:

Når jeg snakket med ham om det i dag, viste det seg at han ante ikke at det var ham som hadde startet hele greia... :ler:

Gode mannen min :rødme:

Skal på besøk til en venninne og hennes 3 uker gamle baby i morgen :)

Håper på det lages en ekstra kraftig eggløsning vel å holde helt fersk baby.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å holde en baby like før EL er ikke så dumt, traff for oss vettu :lur:

da kaster vi litt babystøv :strix: :strix: :strix:

og heier for EL :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Å holde en baby like før EL er ikke så dumt, traff for oss vettu :lur:

da kaster vi litt babystøv :strix: :strix: :strix:

og heier for EL :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Å så koselig! Tror det er det første babystøvet jeg har fått,

så tar nå jammen å :pasha::pasha::pasha::pasha: meg i det!!!

Så får vi satse på at EL gir alt denne gangen, og at resten av kroppen også vil vere med på laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 11,9 minusgrader ute! :hakeslepp:

Er ikke noe rart jeg frøs på jobb i dag da nei! :overrasket:

Skal på besøk til en venninne og hennes 3 uker gamle baby i morgen :)

Håper på det lages en ekstra kraftig eggløsning vel å holde helt fersk baby.... :fnise:

Her er det -21 nå :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

Jeg HATER kulde :snurt: Skal vi ta en tur til sydligere strøk kanskje? :lur:

Håper du blir smittet av baby-virus i dag da :fnise: (dvs at du får en spire naturligvis, ikke noe annet ekkelt rask :ler:)

Fortsatt god tirsdag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Smaragd

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!! :kjefte:

All informasjonen på FF forsvant i dag!

:kjefte::kjefte::kjefte:

Skulle bare gå tilbake et par dager, og trykke "discard" på en temping som jeg tror har vert feil fordi jeg sov så dårlig, og da forsvant alt!

:trist:

Har IKKE skrevet det ned noen andre steder, så nå er sikkert alt borte for godt... :sukk:

Sendte dem en mail med spørsmål om hjelp til å finne det frem igjen, men tipper det ikke er noe de kan gjøre... :(

Husker de siste tre dagene, men ikke noe mer enn det... SUPERSURT!!! :kjefte::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Der dukke det heldigvis opp igjen! :jepp:

Ble skikkelig stressa der et lite øyeblikk!

Vet ikke hva som har skjedd, men når jeg tok mot til meg for å starte på nytt, og bladde meg bakover i datoene, så dukket det plutselig opp igen :)

Puh! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses så merkelig :klø: Har aldri opplevd det på FF, men det kan jo skje mye rart med all denne fancy teknikken nå til dags vet du :briller:

Bra det dukket opp igjen iallfall - inmari kjedelig om alt skulle være borte når du har vært så flink :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da hadde jeg også fått full panikk. Det er jo det eneste stedet jeg også har plottet inn alt sammen.. kanskje jeg skulle ha kopiert alle grafene og lagret som bilder på dataen for sikkerhetsskyld :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...