Gå til innhold

reasons he didn't call

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Denne artikkelen hevder å ha konkrete grunner:

http://www.marieclaire.com/sex-love/advice...art&mag=mar

Jeg er forvirret pga "your reality" delen, hvor det står at man ikke skal vise noe som helst initiativ, være passiv, let him do the chasing.

Selvfølgelig, som mange andre kvinner, synder jeg her. Hvorfor har man ikke lov å uttrykke for en person man finner interessant, som man liker, at man trives i hans selskap. Hvorfor er det ikke lov å si "let's do this again sometime", selv om man kanskje ombestemmer seg etterpå?

Jeg vil gjerne høre fra dere som også HAR vist interesse etter en date, men som har fått et forhold ut av det hele. FINNES DERE??

Er det noen andre som føler at alle disse rådene ødelegger deres datingliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde, men det gjorde jo han også ;) Alltid gått etter de jeg vil ha og føler at jeg har en viss connection med. Dog, jeg har aldri sagt jeg vil gifte meg, ha barn, flytte sammen, men at jeg vil ta det rolig :) Alltid blitt sett på som "leken", kanskje det har noe med det å gjøre? Ikke ta alt så seriøst og alvorlig. Ærlighet varer lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hadde en mann blitt redd og løpt etter ei sånn melding, så kunne han bare fått løpe.

Er så mye BS i sånne artikler(spesielt utenlandske, da en ikke kan sammenlikne forholdene helt), at hvis en skulle følge de så tror jeg en hadde gått glipp av mye.

Nei, en får heller bruke hodet litt. Som at det er lurt å ta et hint hvis responsen uteblir.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...