nixie Skrevet 30. oktober 2009 #1 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Det er ikke lett å vite hvordan man skal tolke alt som blir sagt hele tiden. Lurer på en ting jeg har lagt merke til med noen menn jeg har pratet med; de kan ofte finne på å si sånn, nei snakkes nå skal jeg i dusjen og ut en tur! Er det for å gi et bilde av seg selv naken i dusjen eller er det like vanlig som å si hadet så lenge, jeg skal gå og pusse tennene og ut en tur! På telefon! Mulig det bare er ønsketenking fra min side siden det er noen jeg liker, hehe... Vil gjerne høre fra både menn og kvinner om signaler som skjer bevisst og ubevisst Endret 30. oktober 2009 av nixie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #2 Del Skrevet 30. oktober 2009 ha ha nei. han skal faktisk bare i dusjen og er ikke ute etter å friste deg ha ha. uff dere kvinner og overtolking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2009 #3 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Det er veldig enkelt. Det er helt umulig å vite. Problemet er hovedsaklig at du ikke kan se personen igjennom telefonen. Det at man ikke kan se en person skaper masse misforståelser. Lett å se det bare i diskusjonene her. Og SMSing har jo allerede blitt en klassisk kilde til misforståelser. Endret 30. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_utlogga_* Skrevet 30. oktober 2009 #4 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg avbryter msn eller annen chatt via nettet titt og ofte med at jeg skal i dusjen en tur. Tror det egentlig ikke betyr noe mer enn at nå avslutter man fordi man skal noe annet...! Like vanlig som "..vi snakkes, jeg går å legger meg. God natt" Men som TS vil frem til, noen ganger sier jeg det bevisst til mennesker jeg liker for psykologi tilsier at kanskje den andre tenker på en i dusjen. Jeg har tenkt sånn selv, ergo andre kan også tenke sånn...! Tror likevel ikke det er noe bevisst signal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 30. oktober 2009 #5 Del Skrevet 30. oktober 2009 hehehehe, bitches be crazy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #6 Del Skrevet 30. oktober 2009 Når en mann sier nei, så betyr det nei. Vi er ikke som dere damer - som sier en ting, men mener det motsatte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-M Skrevet 30. oktober 2009 #7 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er da helt naturlig å avslutte en samtale med at man må i dusjen og så skal ut, du trenger nok ikke legge noe spesielt i det annet enn akkurat det som står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nixie Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 30. oktober 2009 han sa det igjen! Og spurte om jeg ville bli med! Haha hurra for "kvinnelig intuisjon"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #9 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg forteller da ikke hvem som helst at jeg skal i dusjen, spess folk som jeg ikke ønsker skal ha tenke på meg i nevnt situasjon ;D Hehe så bra da TS! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nixie Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg forteller da ikke hvem som helst at jeg skal i dusjen, spess folk som jeg ikke ønsker skal ha tenke på meg i nevnt situasjon ;D Hehe så bra da TS! ;D ja det er litt sånn jeg også tenker ^^ hihihiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jen_* Skrevet 30. oktober 2009 #11 Del Skrevet 30. oktober 2009 Oi, jeg sier da ofte at jeg må hoppe i dusjen fordi jeg skal ut og gjøre et eller annet. Tolkes det liksom som at jeg vil han skal tenke på meg naken, og at jeg aller helst ville hatt han med i dusjen? Ooops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 30. oktober 2009 #12 Del Skrevet 30. oktober 2009 Erm, vanskelig å si egentlig. For meg høres dette kanskje ut som litt overtolkning? Selv sier jeg ofte at jeg skal i dusjen eller noe annet uten at jeg mener noe mer med det. Og...jeg skal i dusjen straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2009 #13 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mange menn er ikke så glad i laaaange telefonsamtaler, så da finner de på ting for å kunne legge på, uten at det skal virke uhøflig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå