Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter :hjerte:

Frigg: Nei, jeg er ikke så veldig stor, og jeg har faktisk kun lagt på meg magen siden jeg gikk så mye ned i jula ;) Men lillegutt ligger langt inni magen så det forklarer litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fredag, igjen! :sprettoy:

Første timen hos nye fastlegen idag, er rimelig spent på hvordan han er. Håper jeg har vært heldig :)

To do list for tiden fremover

- Bytte fastlege

- Få time hos ny fastlege

- Glukose testen

- Snakke med kontaktsykepleier og finne en løsning - utsatt til neste uke

- Spørre jordmor om en terminbekreftelse

- Søke engangsstønaden hos NAV

- 3D UL!! :hjerte: :hjerte:

- Bestille vogn!

- Pusse opp barnerom :biggrin:

- Gå over utstyrslista, fylle inn tips og råd jeg har plukket opp på div nettsider og sette opp budsjett!

- Melde meg på trafikalt grunnkurs

- Bestille meg en time hos frisøren

- Søke om aleneforsørger stønader (midten av mars ca..)

- Ringe jobben og sørge for at feriepengene kommer på neste lønning

- Booke billetter til shoppingtur! :hjerte:

- Legetime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hjerte:

Livia, signaturen er nå oppdatert :kose:

-----------------------------------

Da er jeg hjemme fra legen, og jeg er veldig fornøyd!. En veldig koselig mann som hadde litt mer forståelse! Jeg er sykemeldt ut praksisperioden, dvs frem til midten av april! Da er det bare prosjekt igjen før jeg går ut i permisjon, så det er mulig at jeg fullfører det, får se hvordan ting ligger ann til da :)

Jeg har gått ned en halv kg ca de siste 2 ukene, men ellers var alt som det skal være ;) Skal tilbake til legen til torsdag for å ta gl. belastningen :)

Ellers idag kom engangsstønaden fra NAV på konto. Imponert igrunnen, tok halvannen uke fra jeg leverte søknaden til jeg hadde pengene :sprettoy: Så til mandag skal jeg bestille vogn, seng, og handle inn småtingene jeg trenger! Endelig kan jeg sette skikkelig igang! :biggrin:

Også har vi bestillt flybilettene til Stockholm idag! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så bra, gratulerer med en ny og hyggelig fastlege :) Jeg sa det lønte seg å bytte ;)

Spennende med vognkjøpt etc, lurer på hva du ender opp med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dream: God helg til dere også :klemmer:

Milla: Ja, jeg er spent på vognvalget selv :fnise: Men er nesten 100% sikker på at det blir Emmaljunga City Cross med CityBag, begge i sort ;)

Dinedama: 35 200 kroner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola skinner :sol: God start på dagen!

Tenkte jeg skulle ta meg en liten bytur idag, scrapbook albumet mitt var kommet så jeg skal ned å hente det og kjøpe litt småting til albumet :biggrin:

Holder fremdeles på å innrede barnerommet i hodet. Tror jeg dropper tapet på ene veggen, og heller får tak i noen store klistermerker til veggen, eller at jeg får tak i sjablonger og maler noe.

Noen som har noen forslag? :sjenert: Evt også forslag til hva slags mønster på sjablongene?

:klemmer: til dere alle sammen :klemmer:

Frigg: Tusen takk, og i lige måde til deg og samboeren :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Milla, jeg skal innom en panduro butikk i morgen og se hva dem har :jepp:

Kan man forresten ha sommerfugler på et babyrom til gutt? tenkte da i litt forskjellige blåfarger? Føler det blir litt tidlig å begynne med pirater og slike ting som en gutt ellers sikkert ville hatt.. Tenker litt på bamser, men da må sjablongene være fine.. Hmm, får ta meg en runde på ebay litt senere også tror jeg ;)

Ikveld skal jeg på kino! Skal se Alice in Wonderland i 3D, mmm Johnny Depp! :hjerte:

Så i morgen og tirsdag blir shoppingdager deluxe! Nå skal det meste av ting og utstyr i hus! :biggrin:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...