Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enda en dag er over, forstår ikke hvor dagene blir av :overrasket:

Var på skolen idag, for første gang på lenge lenge ;) Var igrunnen litt godt, selv om bussturen var lang, kvalmende og kjedelig :(

Lærte førstehjelp idag, både på voksne og spedbarn. Samtidig som vi lærte hvordan vi skal åpne blokkerte luftveier ved hjelp av en kulepenn (du vet, sånn som man ser på tv :fnise:)

Etter skolen var jeg en liten tur i byen og kjøpte ullgarn, for jeg skal nemlig prøve å strikke et blått teppe til lillegutt, må ned igjen i morgen for vi hadde selvfølgelig ikke riktig type pinner, dessuten var det et par ting jeg var usikker på i forhold til oppskrifta så da kan jeg spørre om hjelp i samme slengen ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg har prøvd å sette meg inn i strikking, sånn at man kan strikke babytepper etc. Forstår ikke bæret jeg :fnise:

Ønsker deg en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve strikkingen er ikke komplisert, problemet kom når jeg skulle sette inn de forskjellige mønstrene og de igjen er i forskjellige størrelser :klø: Forhåpentligvis blir jeg litt klokere etter å ha vært der nede idag :fnise:

Takk, og god helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få vært på skolen en dag,man blir jo litt "gal" av å være hjmme hver dag.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapp tur ned til byen for å kjøpe nye strikkepinner og for å forstå oppskriften helt rett, ble alt annet enn en kjapp tur :sukk:

Fikk kledd på meg og kom meg ut døra. Idet jeg setter meg på bussen får jeg følelsen av at jeg kanskje har glemt lommeboka hjemme, men tenker at det kan jo ikke stemme fordi jeg husket at jeg låste døra og jeg har nøkkelen liggende i lommeboka! Klarer ikke helt slå fra meg tanken så jeg dobbelsjekker i veska, men det lå det ingen lommebok :overrasket: Full av panikk endevender jeg hele veska i setet på sida men neida, ingen lommebok! Så jeg går av bussen og skal hoppe på den neste hjem igjen, som selvfølgelig ikke går før om 10-15 min, så for å slå ihjel litt tid går jeg til neste stopp... Og heldig som jeg er, så bor vi på toppen av en laaaang bakke som det omtrent tar 5 min å kjøre opp med bil (og jeg gikk jo selvfølgelig av i bunnen.. Etter et stopp kjenner jeg blodsmaken i munnen (forbanna astma) så ender opp med å stå på busstoppet å brekke meg :/ Bussen var jo SELVFØLGELIG forsinket så der stod jeg iskald, i snøen og frøs! :( Kom meg endelig hjem og begynte å lete utenfor etter lommeboka men den kunne jeg jo selvfølgelig ikke finne :( Skulle til å sette meg ned utenfor døra og ringe gråtende til mamma, og der ser jeg plutselig lommeboka på dørhåndtaket! En ærlig sjel hadde funnet den og lagt den der! Takk gud for at det finnes ærlige mennesker igjen her i verden! :hjerte:

Kom meg tilslutt ned til byen, fikk kjøpt pinnene, fikk oppskrifta inn med teskje :rolleyes: og ligger nå godt og varmt under pledd på sofaen :) Straks blir det god og varm tomatsuppe :)

Hadde tilgodelapp hos en gullsmed, så jeg kjøpte et sølvarmbånd til lille gutt, med sånn plate som man kan gravere navnet hans på, så den skal jeg levere inn når han er født så jeg får inn navnet hans, og fødselsdatoen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj for en start på byturen. Ja det er virkelig godt at det finnes noen ærlige sjeler!

Håper du får en fin fredagskveld, under pleddet :klemmer:

Har du tenkt litt på navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også nysgjerrig på navn! Skal han få to etternavn, eller bare ditt? Her blir mitt etternavn mellomnavn, E sitt etternavn og med et dobbeltnavn allerede :dåne: ble det ganske langt :sjenert:

Usj, for en start på turen, men godt du fikk lommeboken din!

Nå har jeg forresten fått City Cross med City Bag i hus, og jeg ELSKER den! E er også meget fornøyd, skrøt faktisk av at jeg hadde funnet en fin vogn (og han som egentlig ikke bryr seg 5 øre om slike ting :fnise: )

Kos deg på sofaen med strikking!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn ja, jeg har jo en favoritt, men S er ikke helt enig i det :/ Etternavnet har jeg ikke engang begynt å tenke på :overrasket:

Serenity: Så det vil si dobbelt navn, og 3 etternavn? Altså totalt 5 navn? Er ikke det litt mange? :fnise:

Her tror jeg det blir Edge Duo, mest fordi bagen på den er større, og siden jeg får sommerbaby så er jeg redd at bagen blir trang på vinteren når jeg skal ha oppi vognposen og alt :/ Citybagen er jo fra 0-6 mnd, og siden han er 6 mnd i des og jeg ikke vet om han er stor eller liten så er jeg redd den blir litt trang på vinteren :/ Uff, mye frem og tilbake med disse vognene :gjeiper:

Mamma stjal strikketøyet mitt :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så det ble litt dårlig formulert, "bare" 4 navn. Dog, snakk om 4 ganske lange og "unormale" navn :sjenert:

Skjønner, synes egentlig bag'en er ganske stor, men blir jo noe annet når jeg får vår/sommer-baby!

Hehe, typisk mødre er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, må innrømme jeg ble rimelig nysgjerrig på navnevalget ditt nå :sjenert:

Jo det er vel typisk mødre, kjenner det klør i fingrene allerede etter å få alt i hus og i orden :sjenert: er jo "bare" 4 mnd igjen :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd går raskt! Mye raskere enn man skulle tro så skjønner godt du har behov for å bygge rede ;)

Sendte deg PM jeg, tror du har spurt før, men helt glemt det bort :sjenert:

Usj, synes Skavlan var litt småflaut i dag jeg... Han var litt ute av form, ble litt vanskelig å se på hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er det jeg tenker, at den siste tida kommer til å gå veldig fort, og når jeg ikke helt vet hva som skjer fremover heller så føler jeg at jeg må begynne å planlegge masse nå, for den siste halvanne mnd på skolen kommer jeg til å ha STORT prosjekt og 3 eksamener :/ Men så vet jeg jo ikke om jeg blir sykemeldt, noe jeg mest sannsynlig blir om ikke kvalmen gir seg :/

Nå forstår jeg virkelig hva alle gravide mener med redebygging :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...