Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den forbanna drittkvalmen styrer hele jævla livet mitt :kjefte:

Igår kveld skulle jeg egentlig ut å spise middag med bestevenninna mi! Kom jeg meg avgårde?! NEI! :sur:

Ikveld skulle jeg på kino med ei anna venninne! Men kommer jeg meg avgårde?! NEI! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, jeg er halvveis! :overrasket:

Gratulerer ;) Fikk du samme termin på UL som du hadde som menstermin? Ble satt tre dager tilbake jeg da, så er akkurat en uke mellom oss nå (er 19 uker i dag, dumme ticker som ikke oppdaterer seg som den skal..) ;)

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer ;) Fikk du samme termin på UL som du hadde som menstermin? Ble satt tre dager tilbake jeg da, så er akkurat en uke mellom oss nå (er 19 uker i dag, dumme ticker som ikke oppdaterer seg som den skal..) ;)

Hmm, egentlig så hadde legen min regnet feil, så jeg ble satt tilbake 2 dager fra 3.juni til 5. juni før jordmora startet ultralyden.. Men etterpå så satt hun meg frem igjen til 3.juni, så det er endelig termin ;) Selv hadde jeg regnet meg til 4.juni med babyverden kalkulatoren så er jo ikke store forskjellene det er snakk om uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med halvveis søta :kose: Det har gått sykt fort! :overrasket:

Har du mulighet til å møtes fredag likevel? For jeg får ikke byttet vakten min på torsdag, jobber til 21.. Er ferdig 17 på fredag nemlig! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med halvveis søta :kose: Det har gått sykt fort! :overrasket:

Har du mulighet til å møtes fredag likevel? For jeg får ikke byttet vakten min på torsdag, jobber til 21.. Er ferdig 17 på fredag nemlig! :kose:

Takk! :hjerte: Ja, tida flyyyyr virkelig! :overrasket:

Fredag passer igrunnen best :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :vinke:

Jeg har vært litt stille den siste uka, mange inntrykk og tanker som må fordøyes etter fredagens opplevelse.. Jeg trodde virkelig ting skulle ordne seg, men så feil kan man altså ta... Det er en tøff og skremmende tanke å plutselig stå alene igjen med ansvaret for min kommende sønn, og jeg hadde virkelig ikke sett for meg at jeg skulle bli alenemamma. Men livet tar hele tiden uante vendinger, det er vel kanskje det som gjør det så skjørt.

Den lille vakre gutten som ligger inni magen min er det som får meg gjennom dagene, hadde det ikke vært for han hadde jeg gitt opp for lengst.. Når jeg gråter så sparker han :rødme: Og det gjør at jeg begynner å smile istedet. Jeg er så heldig som får oppleve dette, det finnes ikke ord som kan komme i nærheten av å klare å beskrive det engang. Jeg gleder meg sånn til å få treffe deg, skatten min! :hjerte: Ukene kan liksom ikke gå fort nok!

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at han ikke ombestemmer seg, men det får være hans tap! Blir alltid overrasket over menn (eller kvinner) som stikker fra ansvar (nå vet jeg såklart ikke hvor mye han kommer til å stille opp, men, dere bor vel i forskjellige byer også?). Det var vel ikke noe så alvorlig som skjedde mellom dere? (du sa det var mye misforståelser). At du er gravid bør jo være grunn nok til å kunne gi ting en ny sjanse..

Heldigvis har du gutten din, ja :hjerte: Også er du heldig som ikke bor alene nå da, hvertfall, men har moren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Så koselig å lese vennen, du blir en kjempe flott mor. Det er hans tap! Synes du klarer deg flott, selv med mye av plagene du har slitt med :klem:

En spennende tid du har i vente :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn jeg prøver å tenke, men det er ikke like lett når jeg fortsatt har like sterke følelser for han, og når jeg attpåtil venter barn med han, som skal være det største som noensinne skjer et par, så er det ekstra tøft :(

Jeg vet helt ærlig ikke hva som skjedde jeg, jeg var veldig sliten en periode pga mye kvalme og hodepine og det skjedde så mye at jeg trengte bare en liten time-out.. Så misforstod han meg og trodde jeg ikke hadde følelser for han lengre, så da gjorde han det slutt, ble kald og jeg hørte omtrent ingenting. Før jeg plutselig finner ut at han har fått seg ny kjæreste noen uker etterpå.. etter det får jeg kun en melding i ny og ne hvor han spør overfladisk hvordan det går... Så jeg forstår virkelig ikke hva som går av han jeg, han har virkelig virkelig forandret seg, og det er ikke på en god måte.. Jeg prøver så godt jeg kan å involvere han, for jeg vil ikke at han skal angre i ettertid, men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer det, ikke når situasjonen er som den er, det sliter meg rett og slett helt ut og jeg har ingenting igjen nå å gå på :(

Heldigvis har jeg lille gutten min, og en utrolig snill mamma som stiller opp for meg :Nikke::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Han hadde ikke noe på gang med henne før dere gjorde det slutt da? Syns det høres ut som en tynn grunn til å gjøre det slutt.. :(

Vet hun andre at dere venter barn? (Regner vel med det, men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han finner seg noen andre så fort og bare kaster vekk alt han hadde, så syns jeg ærlig talt ikke han er noe å ta vare på :klemmer:

Det er kansje lett for meg å si som ikke har følelser for han, men han virker jo ikke heeelt moden for farsrollen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de hadde noe på gang, men jeg skal jo aldri si det for sikkert :/

Det er veldig synd at det er hele grunnen til at sønnen vår ikke får vokse opp med to foreldre som er der hele tiden og bryr seg, som en familie. Alt pga en misforståelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han finner seg noen andre så fort og bare kaster vekk alt han hadde, så syns jeg ærlig talt ikke han er noe å ta vare på :klemmer:

Det er kansje lett for meg å si som ikke har følelser for han, men han virker jo ikke heeelt moden for farsrollen.. :sjenert:

Hadde ikke situasjonen vært slik den er, så hadde jeg nok bare latt det gå å kommet meg videre :) På den annen side så vet jeg at dersom jeg ikke hadde vært gravid så hadde vi aldri havnet opp i denne situasjonen heller :(

Men jeg merket på fredag da jeg holdt han i hånda og åpnet hele hjertet mitt, at den hånda jeg holdt i er den jeg vil ha ved min side i tykt og tynt, og den som skal ta meg imot når jeg faller! Det er derfor det er så vondt å gi slipp :sukk:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...