Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi se her ;)

Fikk to bilder som det er mulig å se litt fra ;)

Ultralydbilde 1

Det første er prinsen i profil, hvor en ser ryggraden, hodet og profilen til ansiktet :rødme:

Ser navnet mitt står der :sjenert: Men har jo de fleste av dere på facebook, så spiller egentlig ingen rolle ;)

Ultralydbilde 2

Dette tror jeg er ansiktet forfra ;) Om dere tilter hodet til høyre, så er den hvite lille klumpen hånda ;) Også er det det ansiktet midt i, med de to sorte prikkene som er øynene, også ser dere antydninger til lepper under :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så fine bilder :hjerte:

Tenkte meg det ble en gutt, selv om ejg tippet på jente... :fnise:

Koselig å se :rødme:

Hva sa x'en til UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ble mildt sagt sjokkert! Samme som meg, vi visste jo igrunnen ikke hva vi gikk til!

Men tror han hadde veldig godt av det, og det var veldig godt å ha han der :hjerte: Holdt meg i hånda nesten hele tida, så det var veldig godt :) Et veldig spesielt øyeblikk hvor vi så på hverandre, jeg med tårevåte øyne og vi begge smilte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Du har falt ut av mine innlegg :klem:

Her vil jeg definitivt følge med. Så utrolig rørende det må ha vært på UL! Fint at eksen din kunne være med, holde deg i hånda og støtte deg litt. Hvordan er det mellom dere nå? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har ikke endret mening... jeg mener.. vil det bli noe mer forhold mellom dere to?

Det gikk nok et lite lys opp for han hva som faktisk skjer, og han har vist masse interesse etter ULen idag hvertfall :)

Han er jo den som har gått inn i et nytt forhold, så jeg vet ikke hva han egentlig vil :) Jeg føler jeg har sagt ifra hva jeg vil, og jeg vil prøve å gi det er forsøk til, for oss og gutten vår sin skyld :hjerte: Det blir for dumt å bare kaste bort alt når det i bunn og grunn har skjedd pga misforståelser... Men man må være to om den avgjørelsen og jeg vil ikke legge noe press på han heller :) Han er nødt til å følge :hjerte: sitt og gjøre det han selv mener er rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har falt ut av mine innlegg :klem:

Her vil jeg definitivt følge med. Så utrolig rørende det må ha vært på UL! Fint at eksen din kunne være med, holde deg i hånda og støtte deg litt. Hvordan er det mellom dere nå? :klem:

Hei Snuppa! ;)

Lenge siden sist! Hvordan går det med deg? :klemmer:

Ja det var ubeskrivelig godt å ha han der! :hjerte:

Akkurat nå så er stemningen veldig god, ULen hjalp veldig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Så bra! :) Godt at han er der, håper det fortsetter slik! :Nikke:

Jeg har det bare bra, begynner snart på skolen igjen.. Kjempekoselig å lese her, så spennende at du skal bli mamma snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Du er snill da som er så åpen for han :klem:

Hadde vært veldig koselig om han skjønner at han skal bli pappa, så dere kunne funnet ut av det og blitt foreldre sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en :babygutt:

De fleste tippet :babygutt: på meg, utenom deg, som tippet :babyjente: og hadde rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har nå åpnet hele hjertet mitt for han, og venter spent på hvordan det ser ut når jeg får det tilbake :sukk:

Linelia: Tusen takk, og gratulerer så masse til dere med ei lita :babyjente::klemmer:

--------------------

Forbanna drittkvalme! Jeg er så SYKT lei!! :kjefte: Skulle på jobb idag, og det kunne jeg bare glemme! Satt bare å brakk meg hele jævla morgenen!! :sukk:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅE! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest dalieo

:kose: Må være utrolig slitsomt å være kvalm hele tiden.. Når er det forventet at det kan gå over? Hvis jeg husker rett hadde du ekstrem svangerskapskvalme..?

Det var sikkert godt, og skummelt, å lette hjertet for eksen.. :) Er han enda hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: Venter spent jeg også, vet ikke hvor mye mer det tåler nå :sukk:

Dalieo: Ekstrem svangerskapskvalme ja, begynner å bli rimelig sliten nå.. Hatt det siden uke 6, og jeg er straks 20 uker så du kan jo selv tenke deg! :sukk: Vanligvis gir som regel kvalmen seg rundt uke 12-13.. men nå håper jeg det kanskje gir seg etter uke 23-25.. Nye "mål" hele tida :) he he

Han er ikke her nei, dro mer eller mindre rett tilbake til hun nye etter timen igår :sukk:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Har han ny kjæreste? :( Det har jeg ikke fått med meg. Uffda Ambriel :klem: Håper ikke det er noe alvorlig mellom de.. Og håper virkelig han tar ansvar uansett hva som skjer mellom dere to!

Den kvalmen høres helt forferdelig ut, krysser fingrene for at den forsvinner så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han ny kjæreste? :( Det har jeg ikke fått med meg. Uffda Ambriel :klem: Håper ikke det er noe alvorlig mellom de.. Og håper virkelig han tar ansvar uansett hva som skjer mellom dere to!

Den kvalmen høres helt forferdelig ut, krysser fingrene for at den forsvinner så fort som mulig!

Joda, han fikk seg ny kjæreste under 1 mnd etter det ble slutt :sukk: Det som gjør hele situasjonen såpass sår :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...