Gå til innhold

Deilig å planlegge et svangerskap til en forandring! =)

Lille85

Anbefalte innlegg

I går bestemte vi oss.. Vi skal lage baby!!

Det har nå gått 5 år og 6 måneder siden jeg fikk mitt første, og eneste barn.. I hvert fall 4 av de årene har jeg vært kjempe babysyk! :-P

Han har også en datter, på 9 år, men hun bor ikke i Norge! Sukk.. Så hun er her et par ganger i året.. Han har også veldig veldig lyst på et barn til!

Så nå gir vi etter for presset!

Jeg er ikke i jobb, og det burde jeg egentlig ha vært, men vi skal nok klare oss! Han er i full jobb og tjener ganske greit, og dessuten så får jeg jo bidrag for datteren min og barnetrygd! Så.. Dette går så bra atte! =)

Vi begynte i går kveld.. Tihi.. For mye info? Spennende å se hvor lang tid det tar før det begynner å skje noe.. Vi er ganske fruktbare i min familie, så tror, og håper, at det skal gå ganske greit, om ikke så altfor lenge!! =) Her i huset skal det lages baby hver kveld til vi får det til i hvert fall! =) *Hehe*

Jeg husker jeg elsket å gå gravid med datteren min, jeg var litt ung, 18 år, men husker jeg forgudet det, og har savnet det siden.. Men kjenner samtidig at det er litt skummelt! Og den uendelige bekymringen for at barnet ikke skal være friskt!

Man blir jo like glad i barnet om det er friskt eller ikke, så er jo ikke verdens undergang om det skulle gå gale, men man unner selvsagt sitt eget barn å være frisk og ha det så bra som overhodet mulig!

Er det noen som har erfaring med forstervannsprøve? Jeg har egentlig ikke tenkt over det før.. Men der min kjære kommer fra, så er det helt vanlig å gjøre hver gang man er gravid.. Men husker Mamma gjorde det, og aborterte.. Og det var visstnok en stor sjanse for at det kunne skje.. Hadde vært kjekt å høre fra noen som har prøvd det, hvordan det fungerer, hva skjedde.. osv! =)

Noen andre som har funnet ut de skal bli gravid? Hadde vært kjekt å ha litt kontakt i prosessen da! =)

Avslutter her, ellers skriver jeg en hel bok.. Men skal prøve å skrive her inne jevnlig.. Gleder meg sååååånn!!!!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Whoa, det gikk fort! Gratulerer og lykke til med svangerskapet :)

Det gikk veldig fort!! Ble en stille stund foran testen, for å innse at det var virkelig.. Hehe..

Tusen takk!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det gikk fort ja :jepp: Gratulerer så mye :hoppe: :hoppe: Hva sa mannen? :)

Tusen takk!! =)

Fredag, første testen.. Så hadde han ingen reaksjon.. For den var litt svak.. Og han trodde ikke på det!

Lørdag, tvang han på apoteket for å kjøpe en test der det står med bokstaver om man er gravid eller ikke, der stod det GRAVID, og da smilte han bare! =)

Men han vil ikke tenke så mye på det, og håpe for mye.. Før de 12 ukene er over! Mens jeg har lyst å hoppe i taket og allerde begynne å planlegge.. Hehe.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...