Gå til innhold

Chimp!

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Lasse-Basse! Så deilig å være savnet!

Jepp! Buksa måtte fjernes til fordel for shorts og bikinibukse! :sjarmor: Folksomt og morsomt på hytta, ja.....ikke mye privatliv i denne ferien! Masse soling og bading fra svabergene på Hvasser. Nydelig, friskt og krystallklart vann.....D var nå man skulle dykket, Lasse! Men så byner disse avisoppslagene om hai i norske farvann å dukke opp, også byner chimp å skjelve i skinnbuksa.....H******s aviser; i Hellas tenkte jeg ikke engang tanken.....vet jo at sannsynligheten er lik null for å bli haimat, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMMMMMMMMMMMMMM..... Sitter og drømmer jeg.... fikk et flott bilde på netthinnen her jeg satt... :Hehe:

Ang hai så er vel det en liten fobi....??... Kan ikke være annet når en er redd for noe som ikke er her liksom... :wink: Dvs hai som kan angripe mennesker...

Rundt Hellas kan en jo støte på hvithai....

Sjansen er vel større for at Chimpern påfører hjertetrøbbel for utrente skippere langs kysten... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt Hellas kan en jo støte på hvithai....

WHAT!!! :sjokk:

Sjansen er vel større for at Chimpern påfører hjertetrøbbel for utrente skippere langs kysten...

:oops: Får da'kke håpe d....Men hvis en og annen hadde litt trøbbel m å kontrollere snabel'n, hadde d bare vært koz! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hvithai rundt om over alt ser du... så nå forstår du vel hvor lite sansynlig det er å bli spsit opp HER?.... :wink:

Snabel ja... er vel KUN meg som har perfeksjonert kontrollen over den... :sjarmor: Men med deg i nærheten hadde det nok blitt et slit... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Dårlig gjort Chimpis!... Hva skal en lettpåvirkelig liten snabelmann gjøre når du kommer med slike påstander liksom.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn! Mener bestemt å ha sett en annen tråd hvor du påberopte deg både heterofili og monogami ( altså utprøvd i praksis nå i helgen) OG at du ikke er KJEMPEsingel lenger.....Lettpåvirkelig???? He he.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påvirkelig i den grad at man blir påvirket kjære chimpis!... Har ikke nevnt at jeg ville utøve noe med deg... :wink: Sakemn er imidlertid at jeg må ta fly et stykke for å få utøvd noen ting... :-? Derav frustrasjonen jeg fikk da du nevnte elementer som vekket lysterlige tanker...

comprende?..

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Etter en telefon nå viser det seg at valget har gjort at jeg er singel likevel.. så... Chimp... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå går d litt for fort for meg.....i svingene altså!!! :ler: Må visst ta en telefon sjøl, bare for å bekrefte sivil status, tror jeg..... :o

Hvem er jeg? Hvor skal jeg? Hva koster halvliter'n der? (for å sitere en annen herværende skjørtejeger (skinnbuksejeger?), som heller ikke får bestemt seg for hvor han vil eller hva han er..... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du ikke vil ha langsnutet besøk, så kan jeg hinte om at vannet er for kaldt til hai i oslofjorden nå..... Hvorfor ikke ta et kurs Cimpis?.. Gir sommer og slaraffenliv en ny dimesnjon ser du!... Og ingen unger som hyler der nede... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...