Gå til innhold

Herbalife


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på å begynne med herbalife, men er fortsatt litt i tvil. Er det noen som har erfaringer med dette, både positive og negative?

Er det lett for å falle tilbake til "gamle" vaner og går man da opp masse hvis man slutter?

Tenker kun å bytte ut frokost og muligens lunsj. Det koster mye, så jeg har ikke råd til å bytte ut alle måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest herbalifeELSKER

Det som er så fantastisk med herbalife er at den er for det første basert på at du SKAL spise en ordentelig middag i løpet av dagen :) det er ikke meningen at du skal sulte deg, du skal bare legge om litt vaner og "bivirkningene" er økt overskudd og vektnedgang! !! :D:D elsker kuren, var litt skeptisk i begynnelsen, men nå er jeg overbevist! og det er egentlig ikke så dyrt heller, for pr måltid blir det ca 25kr, og en lunsj koster ofte mer enn det ;) dessuten holder du deg mett hele dagen, uten å føle deg tung-mett, bare deilig-mett (hvis det ga noen mening?) :)

anbefaler deg på det sterkeste å prøve! -du kommer til å elske det du også!!!!!!!!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest herbalifeELSKER

etter å ha lest det som sto på linken som ble postet over så har jeg bare en ting å si : IKKE HØR PÅ DET!! herbalife er drøyt i bruk! én boks med måltidserstatter holder nesten en hel mnd, og det er ikke ille!

jeg må si meg enig i at omega3 tablettene er dyre, og de andre vitaminene også MEN, man trenger da ikke bruke ALLE produktene fra Herbalife!? jeg bruker kun proteinpulveret, måltidserstattere og tablettene som heter frukt og fiber.. innimellom kjøper jeg aloeveraekstrakt og te, men gjevnt over kun de jeg nevnte først... andre tilskudd kjøper jeg fra møllers ;) sverger til tran! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herbalifeelsker er tydeligvis en som selger det selv... Alt herbalife selger kan man få til en MYE lavere pris fra andre merker... Proteinpulveret er et ekstremt godt eksempel på dette...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martine_*

Jeg plages veldig med melkeallergi og brukte herbalife for å minske symptomene på allergien i mange år! fungerte utrolig bra for meg, men nå har jeg ikke prøvd den som slankekur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest herbalifeELSKER

Nei, kjære deg, jeg er ingen selger/distributør av Herbalife selv.... Jeg bare liker produktet veldig godt.. Har prøv en rekke andre "tilsvarende produkter" fra bl.a proteinfabrikken, myo nutrition, multipower osv. , men har ikke hatt like bra resultat som med Herbalife... DERFOR ANBEFALER JEG DET TIL PERSONEN SOM SPØR ETTER ERFARINGER! de aller fleste som rakker ned på herbalife har vanligvis ikke prøvd det selv, men ser bare på pris pr kg. Jeg mener dette er feil av særlig to årsaker:

1. jeg setter ingen pris på min helse! er det noe man bør investere litt penger i, er det nettopp den!

2. herbalife er drøyt i bruk! hvis man leser bruksanvisningen på andre tilsvarende produkter så må man bruke mye mer pr porsjon enn ved bruk av Herbalife. sumasummarum: Herbalife er ikke så dyrt i pris likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser kommentarene i linken ovenfor er det ikke noe argument at herbalife er av "bedre kvalitet" eller "drøyere" enn veeeldig mange andre billigere alternativer. Du får akkurat det samme, til en MYE dyrere pris.

Og hvem som helst kan selge det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg startet med herbalife-produkter for 5 dager siden..og jeg er veldig fornøyd med de..

jeg kjenner jeg blir litt irritert når jeg leser innlegg som begynner å sammenligne nutrilet med herbalife.

herbalife er ikke kun et vektreduksjons-produkt. shakene kan brukes som restitusjonsdrikk etter trening,og ang trening så har man flere toppidrettsutøvere som bruker herbalife-produkter i forbindelse med trening.

jeg for min del bytter ut 2 måltider med shake.og etter hvert kommer jeg til å bruke en sahke om dagen,når jeg har gått litt ned i vekt..+i forbindelse med trening. jeg tror faktisk at dette er produkter jeg kan bruke lenge. mange ulike produkter. jeg har prøvd å gå ned i vekt lenge,og i det siste har vekten bare stått stille eller gått opp til tross for at jeg har trent 5 ganger i uka sammen et sunt kosthold. derfor valgte jeg å starte med herbalife...var litt skeptisk til å begynne med da jeg ble fortalt om herbalife,men etter å ha blitt litt nærmere kjent med herbalife,så ser jeg jo at dette er noe som kan fungere i lengden tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har tenkt litt på å begynne med herbalife, men er fortsatt litt i tvil. Er det noen som har erfaringer med dette, både positive og negative?

Er det lett for å falle tilbake til "gamle" vaner og går man da opp masse hvis man slutter?

Tenker kun å bytte ut frokost og muligens lunsj. Det koster mye, så jeg har ikke råd til å bytte ut alle måltider.

hei ikke så mye å tenke på herbalife var for meg en dytt i riktig retning jeg var trøtt uopplagt å spiste mye usunt herbalife shaken var for meg en ny start den ga meg næring i tilegg til fiber tabletter å vitaminer å det er egentlig ikke så dyrt som du trur du velger bare bort andre matvarer som brød å pålegg å da vil jeg si at en 1000 lapp ikke er så mye på en mnd el hva sier du ?? å det er ikke sånn at du raser opp i vekt etter endt vekt mål for man strutter av energi å man velger istede å bruke shake kun om morgenen for eks til havregryn el l kjempegodt å fins i forskjellige smaker som man også kan tilsette frukt .. så man slutter ikke med produktene bare bruker mindre å da blir det ikke så dyrt i lengden ( : å som resultat blir man blidere å får masse energi !! istedenfor å sove bort dagene som jeg gjorde eller srtesser seg avgårde på jobb å tenkte fankern jeg skulle ha spist noe hva er vel da enklere enn å ha en proteinbar i veska eller en shake pose som faktisk finnes i porsjoner ( : superenkelt å man får i seg næring !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men hvorfor ikke spise sunn mat som f.eks havregrøt til frokost og en lunsj som inneholder f.eks. tunfisk og masse grønnsaker? da vil man også gå ned i vekt uten pulver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 8 måneder senere...

Herbalife er eit pyramidesalgssystem med provisjonar og juks og bedrag.

Gikk ned 37 kilo med Herbalife :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herbalife er eit pyramidesalgssystem med provisjonar og juks og bedrag.

ja,alle skal ha en bit av kaka..i likhet med så å si alt annet du kjøper!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Herbalife er eit pyramidesalgssystem med provisjonar og juks og bedrag.

Hvordan kan en IKKE være skeptisk til noe med en doplogo?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Herbalife proteinshake som ekstra måltid før trening :) Det fungerer flott til det, men så er et jo ganske stor forskjell på bruksområdet. Når det gjelder vektnedgang har jeg ingen erfaring, jeg går vel heller opp i vekt i og med at jeg tar det sammen med andre måltider og mat + trening. Men smaken er helt OK til å være proteinpulver og ingrediensene i det er greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

ja,alle skal ha en bit av kaka..i likhet med så å si alt annet du kjøper!

Nei, det er heilt feil. Hovudinntekta frå Herbalife er å verve nye, ikkje å selge produkt. Difor er det ei pyramide, du er med å finansiere moroa for dei som er før deg i kjeda. sett deg litt inn i pryamidemodellar, så vil du forstå kva eg meiner. Dei kunne ha solgt kva som helst. Såpe, mobilabonnement, juneimit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i flere år sliti med dårlig energi, selvom jeg holder meg i god form, trener, og går flere mil med bikkja om dagen. Grunnen til at jeg har hatt så lite energi er jo rett og slett at matinntaket ikke har stemt med det jeg brukte. Drikker en shake til frokost, og en etter harde treningsøkter, og sover som et barn, og har energi til å gjøre mer enn det jeg tidligere hadde! :)

Kjør på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...