Gå til innhold

Herbalife


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Nei, LissiN, jeg kan skjønne at du slet med lav energi. Jeg bruker 25-30 min på å gå ca 3,3 km med litt oppover- og litt nedoverbakker.

Om du går flere mil om dagen med bikkja, la oss si tre mil om dagen, da bruker du kanskje minimum 4,5 timer om dagen på å gå. Og så trener du i tillegg?? Kred..

Nok om det, de eneste to tingene jeg kan si om Herbalife er:

- at det er latterlig dyrt

- ingen pulver jeg har testet (har smakt mye rart) smaker bedre enn vaniljepulveret! Det er sykt godt på smak.

Men man kan vel like gjerne bytte ut proteinpulver med proteinrik mat? Det synes jeg er en god ide. Men pulver er lett å ha i veska når jeg har perioder der jeg er lat og ikke gidder pakke knekkebrød og makrell i tomat (må alltid ha noe fornuftig å ete i veska).

Endret av Kitsune
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

http://fitnessbloggen.no/ingenting-i-idrett-herbalife/

Skulle du lure på prisen, så er den 387 kroner for 550 gram. Denne shaken vil ekskludert lettmelken koste deg rundt 18 kroner. Dette er for øvrig over dobbelt så mye som det høykvalitets-måltidserstatteren MealTech fra Tech Nutrition koster (pris per gram).

For i beste fall ender du bare opp med et svært overpriset proteinpulver. I verste fall kan dette føre til et usunt og ensidig fokus på pulvershaker.

Produktet er ekstremt dyrt sammenlignet med konkurrenter med høyere kvalitet. En boks på 240 gram koster 260 kroner. Bare dette bør være nok til at man holder seg unna. Til sammenligning koster Ironcore sin Plasma Whey Protein kun 599.- for 4537 gram. Dette gjør Formula3-produktet over 8 ganger så dyrt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat vanskelig å gjennomskue denne personen som har opprettet mange brukere for å framstå som flere personer som elsker herbalife :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gått ned og likevel hatt energi. Har fremdeles minst 20 kg til som må vekk så vi får se om Herbalife fortsatt kan hjelpe meg eller ei og om kiloene vil forbli borte. Søker du rundt på nettet så finner du folk som trives med og andre som ikke gjør det. Alle har ulik smak, behov og interesser! Dersom trådstarter eller andre vurderer å prøve Herbalife så må de IKKE kjøpe annet enn det de vil teste ut, da distributørene er flinke til å anbefale fullstendig unødvendige og dyre ting. Gå etter DINE behov og ønsker!

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...