lillesol20 Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg må til tannlegen snart. :oops: Ikke fordi jeg har hull, men fordi det er en goood stund siden sist. Er det anbefalt at man går 1 eller 2 ganger i året? Er litt usikker, jeg. Og så har jeg ikke peiling på priser for sjekk/evt. med litt borring og fyllmasse.... (Har hatt et par begynnende minihull tidligere, men da var jeg under 18 og fikk alt gratis) Noen som vet? Hvor ofte går dere til tannlegen, og hva gjør dere der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 En gang i året! Tar røntgenbilder, pusser over, og fjerner tannstein! Betaler ca. kr. 600.-...... :o Har heldigvis ikke hatt hull på 10 år, så jeg er usikker på pris på "borring".... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 Har ordnet det slik at jeg får innkallelse 1 gang i året jeg. Enkelt og greit. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 1 g i året, har ikke tannstein ol. Alle opp til 20 betaler bare 25% , tror det forutsetter at man går til skoletannlegen. Var ihvertfall slik for 5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg får innkalling en gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 18. august 2003 #6 Del Skrevet 18. august 2003 Prøver å gå en gang i året, men liker det _ikke_ :x og i tillegg er det dyrt... så det blir ofte lenger tid mellom hver gang. Nå har jeg lite hull, og godt er det, da måtte jeg vel gå oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2003 #7 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har gått jevnlig til tannlege 1 ganger i året. (Det var vel ett år skoletannlegen glemte meg ja, så det ble 2 år mellom...hmm..) Nå er det 1,5 år siden sist. Men jeg skal bestille meg time i september, slik tanngarden er i orden når jeg reiser utenlands! Da skal det sjekkes for hull, renses og blekes... :D Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. august 2003 #8 Del Skrevet 18. august 2003 Får innkalling en gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. august 2003 #9 Del Skrevet 18. august 2003 Uff, mitt svake punkt. Jeg går alt for sjelden til tannlegen. Tok meg sammen for ca 2 år siden og bestemte meg for at jeg skulle innarbeide noen gode tannlegerutiner, men det ble visst med det. Må bestille ny tid snart. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 18. august 2003 #10 Del Skrevet 18. august 2003 Sist jeg var så var det 6 år siden. Jeg er livredd men prøvde en ny tannlege som var helt super og kurerte nokk av skrekken til at jeg kommer til å gå en gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 18. august 2003 #11 Del Skrevet 18. august 2003 En gang i året. Hadde en gang en pause på fem år (ville spare penger og hadde flyttet og visste ikke hvilken tannlege jeg skulle gå til.) Hadde bare et hull da, men likevel - nå er jeg flink pike og går en gang i året. Tannlegen sender meg kort når timen nærmer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. august 2003 #12 Del Skrevet 18. august 2003 Får årlig innkalling, og d holder visst. Har aldri noen hull..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 18. august 2003 #13 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg går ufrivillig en gang i året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 18. august 2003 #14 Del Skrevet 18. august 2003 Hvert år får innkalling av tannlegen. Veldig greit synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. august 2003 #15 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg får også innkalling en gang pr år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 18. august 2003 #16 Del Skrevet 18. august 2003 jeg går aldri til tannlegen lenger. jeg fikk skrekken for 4 år siden... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 19. august 2003 #17 Del Skrevet 19. august 2003 I sommer var det to år siden sist jeg var på tannlegebesøk, så må få fikset meg en time snart. Men - er 22 år og har ALDRI hatt hull i tannebissene, og har god munnhygiene, samt forspiste meg på fluortabletter som liten (trodde det var sukkertøy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 19. august 2003 #18 Del Skrevet 19. august 2003 Litt tannlege skrekk etter å måtte borre uten bedøvelse som 12-åring. Betennelse i tannkjøtt gjorde sprøyte uaktuell. Tror ikke tannlegen var særlig flink, vi kunne bare ventet til betennelsen gikk over. Jeg går hvert år, har sjelden hull. Har funnet en tannlege som vet at jeg er litt pyse, og hun tar det alvorlig og er kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. august 2003 #19 Del Skrevet 19. august 2003 Blir innkalt hvert år. I det siste har jeg vært der hver 6. mnd pga oppfølging av et påbegynnende hull. (som aldri blir til noe mer, heldigvis)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 19. august 2003 #20 Del Skrevet 19. august 2003 Det vanlige er å gå til tannlegen en gang i året. Jeg går ca hver 8 måned; liker å være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå